quote:Op zondag 7 december 2008 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nog steeds niet, nou hou eens op met vragen, joh
Ik word er een beetje moe van, normaal hoef je dat toch maar een keer te zeggen, toch?quote:
Ach ja, zijn gedachte is misschien 'ik wil heel graag en Hosti speelt vast hard to getquote:Op zondag 7 december 2008 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van, normaal hoef je dat toch maar een keer te zeggen, toch?
Check.quote:Op zondag 7 december 2008 22:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zembla afgelopen, dus pietje komt weer denk k
heer lijk.quote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef LastRequest het volgende:
Hoe staan jullie tegenover fruit in je avondeten?
Moeders heeft me een bak zuurkoolovenschotel oid meegegeven met banaan en ananas erdoor.. Ik háát fruit door m'n avondeten.. maar even dat bakje opwarmen is aantrekkelijker dan zelf nog iets in elkaar gooien
Danku, ik wilde al niet weer degene zijn die klaagdequote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is echt mode om random met "" te strooien, het teruglezen wordt daardoor echt
.
quote:Op zondag 7 december 2008 22:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Danku, ik wilde al niet weer degene zijn die klaagde
quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check.
Het is echt mode om random met "" te strooien, het teruglezen wordt daardoor echt
.
Zou goed kunnen ja, ik snap ook niet hoe dat ukkie het in zijn bol haalt dat ie eventueel in de zelfde league als ik zou zitten als ik van warme mannen billen zou houden, wat ik dus niet doe!quote:Op zondag 7 december 2008 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ach ja, zijn gedachte is misschien 'ik wil heel graag en Hosti speelt vast hard to get'...
[..]
Check.
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zondag 7 december 2008 23:00 schreef LastRequest het volgende:
Yasha mag ik trouwens zeggen dat ik jouw avatar wel grappig vind, maar ietwat smerig?
Oh grapje ze vertellen het netquote:Op zondag 7 december 2008 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Is er iemand Six Feet Under aan het kijken?
Hoe is dat kind doodgegaan? Ik heb het gemist geloof ik
[..]
Check.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |