Een vriendin?quote:Op zondag 7 december 2008 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
die je ook over t internet kon benaderen? en had die een netwerk functie? en kan die evt zonder stroom aan n laptop hangen...
zoeen zoek ik er iig
Alsof jij de grappen wel snaptequote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat Hosti een outsider is ? :p
Ja joh, ik heb maar één iemand van jullie op msn en god weet wat de helft met elkaar buiten fok om uitspooktquote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is dat ik mijn chocomelk nu net op heb, anders had ik de laptop in de kliko kunnen mieterenquote:
I knew itquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al gepost
namelijk:
en IB; het is gewoon 'llama llama duck" op het eind
Ik ben goed hé.quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is dat ik mijn chocomelk nu net op heb, anders had ik de laptop in de kliko kunnen mieteren
Ik schaar me bij Hosti I guess.quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik Nijmegen woon toevallig wel ja...quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Restantje Kronkel gekocht dan?
Ik kan me vaag herinneren dat er ook hier op fok aardig wat over gepost isquote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alsof jij de grappen wel snapte
Gewoon wat iedereen doet, beetje hosselen hier en daar, beetje ruzie krijgen hier en daar en Yasha afzeiken...quote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb maar één iemand van jullie op msn en god weet wat de helft met elkaar buiten fok om uitspookt
Doet me denken aan dat "its time for some campaining" filmpjequote:Op zondag 7 december 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al gepost
namelijk:
en IB; het is gewoon 'llama llama duck" op het eind
Waar ga je anders heen? De Wedren?quote:Op zondag 7 december 2008 22:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik Nijmegen woon toevallig wel ja...
/fail ik zag het iddquote:Op zondag 7 december 2008 22:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik schaar me bij Hosti I guess.
En CP moblo heeft net gepost
Ze heeft net gepost spuit 11.quote:Op zondag 7 december 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
en hoi moblo want yashi weet het altijd precies wanneer jij online komt dus hoi![]()
En ik mocht niet zeggen dat je hosseldequote:Op zondag 7 december 2008 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon wat iedereen doet, beetje hosselen hier en daar, beetje ruzie krijgen hier en daar en Yasha afzeiken...
Vaak het Wonder omdat er vriednen werken en anders bij de Kruidentuin of de Wedren, soms ook de lambda omdat dat bij me maat om de hoek isquote:Op zondag 7 december 2008 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ga je anders heen? De Wedren?
Jij hosselt de chickies! Ik sta er alleen als een domme gup naast!quote:Op zondag 7 december 2008 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En ik mocht niet zeggen dat je hosseldeTssk
En waar kan je voor een beetje een normaal bedrag wat kopen dat sterker is dan onkruid uit oma's kruidentuintje?quote:Op zondag 7 december 2008 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vaak het Wonder omdat er vriednen werken en anders bij de Kruidentuin of de Wedren, soms ook de lambda omdat dat bij me maat om de hoek is
Sorry pop, het was gewoon grappigquote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik was druk aant msnen met IB dus ja.
Als dit al druk isquote:Op zondag 7 december 2008 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik was druk aant msnen met IB dus ja.
Bubble bij het Wonder, awesome spulquote:Op zondag 7 december 2008 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar kan je voor een beetje een normaal bedrag wat kopen dat sterker is dan onkruid uit oma's kruidentuintje?
Ligt aan het thema, ouwe.quote:
*notitie maakt*quote:Op zondag 7 december 2008 22:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bubble bij het Wonder, awesome spul
Lekker niveautje heb ik danquote:Naakt
Zoek je een date! Flirten en chatten met girls uit jou omgeving
Mannenbrandstof.nl
Bekijk de mooiste babes op de site voor mannen. Fueled by Snickers!
Oh,quote:Op zondag 7 december 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dus
maar euh...
ik ga naar bed:
quote:Op zondag 7 december 2008 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nog steeds niet, nou hou eens op met vragen, joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |