Die turbine motor hequote:
WTFquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die turbine motor he
0-227 mph (0-365 km/h) in 15 seconds
Hier zijn alle specs te vindenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
WTFDan moet je jezelf vastgespen anders waai je er af
Maar dan in het roze, toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mocht ik nou ooit de onbedwingbare neiging krijgen om mn motorrijbewijs te gaan halen...
wat ik me niet kan voorstellen...
Dan wil ik deze:
[ afbeelding ]
Eigenlk wel jaquote:
Oooeeee, JB in een roze motorpak.....quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlk wel ja
Maar als ik nu een zwarte haal en een roze motorpak is het ook wel goed
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moeten we krea niet quoten dat ie t in zn broek deed op de motor?
WTF hebben ze met de Veyron gedaan? Zo zondequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef dawg het volgende:
Ik heb laatst gedwongen met een roze Subaru Impreza moeten racen, NFS:U.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=hayabusa%20pink&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Sommige zijn echt afschuwelijk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:22 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik denk dat jij ook wel een bruin broekje krijgt als je 265 rijdt op een 80 weg met bomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef Belsezar het volgende:
WTF hebben ze met de Veyron gedaan? Zo zonde
[ afbeelding ]
Toch niet. Hij is van de oprichter van BAPE, een Japanner. Hij heeft zijn Rolls ook gedaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een stickerpatroon, speciaal gemaakt voor 1 of andere race met snelle bolides.
Gefixedquote:
Uhm, tjaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet niet wat eraan gefixt is, maar ik vind t niog steeds gepast: arme Rolls![]()
Een gothic!!111!!11einzeleven!!11quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:49 schreef Belsezar het volgende:
Lekker ventje:
http://web1.thesmokinggun(...)/1204081tatman1.html
Handig met solliciterenquote:
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skodaquote:
Kan hij na 1 dagje werken de duivel al ontmoetenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog betatesters nodig bij de afdeling botsproeven bij Skoda
Met een warme persoonlijkheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Lijkt me een hele aardige en begripvolle man.
Wat een idiote profielen zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:12 schreef Elegy het volgende:
Hij kan altijd nog een contact advertentie plaatsen
Spanning voor pakjesavond he.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Vol gas gaat het hier niet echt meer.
Zweet in de bilnaad?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spanning voor pakjesavond he.
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.quote:
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb al een paar uur moeite om op mijn stoel te blijven zitten, glij er iedere keer vanaf.
Ik ben geen vrouw !quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het echt zweet of vertel je nu tussen neus en lippen door dat je eigenlijk een vrouw bent?
Ok, ok, calm down man!quote:
Feestje? Of allemaal voor de sint?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alcohol ingeslagen
Nou ja, veel is het niet, maar ik kan toch niet veel op, dus dat hoeft ook niet
Hehe vanavond een dronken JB dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
geen feestje hoor, en zei al, veel is t niet, maar ik kan er niet goed tegen, dus genoeg is t wel
Deal!quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zullen we op bezoek gaan?
Jij verkleed als Sint en ik als Piet?
Daar pas ik dan wel op, kan jij even los.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik ga niet dronken worde, want ik heb de kindjes he
Melk, puur, wit of mixed?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met chocolade erom mag je ze hier brengen.![]()
als je dan aangeschoten gaat posten, hebben wij ook wat..quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik ga niet dronken worde, want ik heb de kindjes he
Niks zo charmant als van die dronken posts die op dat moment heel logisch lijken maar waar je de volgende dag zoiets hebt van "wat de fuck???"quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
als je dan aangeschoten gaat posten, hebben wij ook wat..
Maar een sint en piet heb je wel nodig?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is niet nodig hoor, maar lief van je
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niks zo charmant als van die dronken posts die op dat moment heel logisch lijken maar waar je de volgende dag zoiets hebt van "wat de fuck???"
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niks zo charmant als van die dronken posts die op dat moment heel logisch lijken maar waar je de volgende dag zoiets hebt van "wat de fuck???"
In het weekend de topics door bladeren en posts checken van 00:00 tot 06:00quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat makkelijk terug te vinden, Even lachen zou wel leuk zijn.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat makkelijk terug te vinden, Even lachen zou wel leuk zijn.
Het is , denk ik, al meer dan een jaar geleden , dus ik wens je veel succes met zoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het weekend de topics door bladeren en posts checken van 00:00 tot 06:00
Maar anderen zullen het vast af en toe nog wel doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is , denk ik, al meer dan een jaar geleden , dus ik wens je veel succes met zoeken.
Ze staan hier voor me op tafel.. Lang leve de bonus aanbiedingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met chocolade erom mag je ze hier brengen.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mocht ik nou ooit de onbedwingbare neiging krijgen om mn motorrijbewijs te gaan halen...
wat ik me niet kan voorstellen...
Dan wil ik deze:
[ afbeelding ]
Kinderen voor kinderen!quote:
Pics or it didn't happenquote:
Uhm, ben op dit moment bezig met het kijken naar zorgverzekeringen enzo. En verder zal het wat tv kijken worden, naar sinterklaas en alles. Nu is ie bij de jostibandquote:
webdesign spul, zit met een paar site conceptjes in mijn hoofd te rommelen maar ik kom nog niet helemaal uit de interface momenteel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:27 schreef Elegy het volgende:
Wat ga jij doen vanaaf Cue?
Kwaak: inspiratie voor wat?
De film is idd niet echt bijzonder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:23 schreef kwaakvaak het volgende:
nema pakjesavond hierZit beetje internet af te struinen op zoek naar inspiratie, en zo meteen maar eens een filmpje opzetten. Kijken of the mummy and the chinese emperor of hoe de mummy 3 ook mag heten echt zo slecht is als de imdb beweerd
zorgverzekering bwaaah, je moet je verzekeren, maar de pilletjes die je al 20 jaar voor geschreven krijgt worden sinds dit jaar niet meer vergoed. Naai streek, eerst gingen ze al terug van 30 in een doosje naar 7, en nu mag ik ze nog zelf betalen ook. Toch 21 euro per maand boven op de toch al niet misselijke premie van 130 euroquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, ben op dit moment bezig met het kijken naar zorgverzekeringen enzo. En verder zal het wat tv kijken worden, naar sinterklaas en alles. Nu is ie bij de jostiband
Hehehe. Soms ben ik best blij dat ik geen tv hebquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm, ben op dit moment bezig met het kijken naar zorgverzekeringen enzo. En verder zal het wat tv kijken worden, naar sinterklaas en alles. Nu is ie bij de jostiband
Moet je eens op mijn homepage kijken. Die heb ik niet zelf gemaakt maar kwam 'm tegen en vind 'm echt ontzettend koelquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zorgverzekering bwaaah, je moet je verzekeren, maar de pilletjes die je al 20 jaar voor geschreven krijgt worden sinds dit jaar niet meer vergoed. Naai streek, eerst gingen ze al terug van 30 in een doosje naar 7, en nu mag ik ze nog zelf betalen ook. Toch 21 euro per maand boven op de toch al niet misselijke premie van 130 euro
daar was ik al bang voor..quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De film is idd niet echt bijzonder.
¤155.- komend jaar he.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:43 schreef Elegy het volgende:
Medicijnen voor een chronische aandoening? Daar kan je geld van terugkrijgen, moet je even met het CAK bellen. Tis niet veel, slechts ¤41,- per persoon per jaar maar toch.
En vergeet niet dat je ook nog je ¤150,- eigen risico hebt hè
Ik zal het eens navragen op mijn werkquote:
Als je het niks vindt houdt het idd snel op. Maar het is maar net wat je gewend bent en waar je je mee vermaakt. ik vind eht relaxed als achtergrond en als af en toe simpel vermaak. Ben met je eens dat de kwaliteit niet hoog is hehequote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef Elegy het volgende:
Pan's Labyrinth isidd!
Tja, ik heb gewoon helemaal niks met de programma's op tv. Het zijn stomme spelshows, stomme sitcoms, stomme amerikaanse krimi's, achterhaalde actualiteiten en boven alles: reclame. En films, die koop ik wel en kijk ik op mijn beamer
Als ik bij mijn ouders ben kijk ik soms maar het maakt niet uit wát het is, langer dan drie minuten kan het mijn aandacht niet vasthouden. Vriend van mij is helemaal gek van al die technische docu's op Discoverychannel en daar vind ik echt geen ruk aan
Nee, ik zit liever achter de computer, dan kan ik tenminste meer dingen tegelijk doen, gamen, internetten, chatten, muziek luisteren, filmpje kijken etc.
Ik heb wel een tv maar die is alleen voor mijn PS2 en Xbox1. Ook geen kabelaansluiting dus.
Wat kan er misgaan dan door die polisvoorwaarden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen op mijn werk
Raad jullie ook aan om zoveel mogelijk info op te vragen en for the love of peace: LEES die polisvoorwaarden GOED door!
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen op mijn werk
Raad jullie ook aan om zoveel mogelijk info op te vragen en for the love of peace: LEES die polisvoorwaarden GOED door!
Dat er net een addertje onder het gras zit en je denkt dat je verzekerd voor iets bent en dat toch niet schijnt te zijn of minder dan je verwacht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat kan er misgaan dan door die polisvoorwaarden?
Het is idd 155 euro geworden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet het wel zeker.![]()
En ja papa, de polisvoorwaarden worden helemaal met de loep bestudeerd.
Tja ik weet niet wat ik nodig heb.. enige waar ik voordeel uit kan halen is anticonceptie en lenzen gedoe. Verder gebruik ik eigenlijk bar weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er net een addertje onder het gras zit en je denkt dat je verzekerd voor iets bent en dat toch niet schijnt te zijn of minder dan je verwacht.
Dat is net als een tandarts verzekering, sommige nr's ben je gewoon niet voor verzekerd dus als je tandarts die nr's gebruikt voor je vulling of wat dan ook, tja betalen.
Ik twijfel of ik voor dit jaar nog even een bril regel, aangezien die volgend jaar niet meer (gedeeltelijk) terug te vragen is bij de belastingteruggave.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja ik weet niet wat ik nodig heb.. enige waar ik voordeel uit kan halen is anticonceptie en lenzen gedoe. Verder gebruik ik eigenlijk bar weinig volgens mij.
(als ik niet al vergeet om dat spul daadwerkelijk te declaren en alles of hoe dat ook heet)
Ik keek vroeger erg veel tv, totdat ik de computer ontdekte en wat je er allemaal mee kon. Waar ik me vooral aan erger is dat tv kijken zo ontzettend passief is en dat je maar één programma tegelijk kan kijken (naast reclame, natuurlijk). Als ik zit te internetten of te gamen ben ik in elk geval meer bezig, het is interactiever. En ik bepaal zelf wat ik kijk, hoor of doequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niks vindt houdt het idd snel op. Maar het is maar net wat je gewend bent en waar je je mee vermaakt. ik vind eht relaxed als achtergrond en als af en toe simpel vermaak. Ben met je eens dat de kwaliteit niet hoog is hehe
waar hebben we het over?quote:
Lol, ik zat juist te denken om van Ohra naar Univé te gaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat ik van Unive naar Ohra ga overstappen ... lastig toch altijd
Hahhaaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Ludootje het volgende:
Lol, ik zat juist te denken om van Ohra naar Univé te gaan
Handig hequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je als single al helemaal niet met iemand rekening hoeft te houden?
Ik heb kabel tv omdat het internet met een alles in 1 ziggo lekker snel was, en ik geen zin had om de hele KPN riedel af te sluiten voor een huis waar ik ws maar maandje of 6 a 7 zal wonen op gang te slingerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik keek vroeger erg veel tv, totdat ik de computer ontdekte en wat je er allemaal mee kon. Waar ik me vooral aan erger is dat tv kijken zo ontzettend passief is en dat je maar één programma tegelijk kan kijken (naast reclame, natuurlijk). Als ik zit te internetten of te gamen ben ik in elk geval meer bezig, het is interactiever. En ik bepaal zelf wat ik kijk, hoor of doe
Meestal verklaren mensen me voor gek omdat ik geen tv kijk en het wil er al vaak helemaal niet in dat ik liever achter de computer zit. Maargoed, daar heb ik niets mee te maken natuurlijkVind het beter dan lethargisch voor zo'n beeldbuis hangen
aah okquote:
Ji hebt dan ook pechquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb kids, ben nooit echt allen.
Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
waar ik nu werk hebben we een collectieve regeling, en tja.. je moet wat. Moet zeggen dat ik het vorig jaar rond deze tijd beter voor elkaar had, geen ziektekosten verzerkering. Sterker nog behalve mijn auto en reis verzekering had ik totaal geen enkele verzekering lopen. Ziektekosten worden buiten de EU niet vergoed en aangezien ik buiten de EU woonde had ik ook niets nodig. Land waar ik zat, was alles particulier geregeld. Weet nog dat in in januari er een fiks stuk kies was afgebrokkeld. Naar de lokale tandarts en verteld dat ik contant zou betalen. 20 euro verder zat er een mooi wit stuk vulling in wat mooier afgewerkt is dan het vul werk wat mijn NL tandarts afleverde. Nope dat oost europa is soms zo gek nog niet zeg ik u
Corporate chicksquote:meisje's die zo chique gekleed zijn dat ze mijn advocate kunnen worden.
Och sinds de scheiding, is het een week rust en een week, Opvoeden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ji hebt dan ook pech
Maar moet jij geen sinterklaas vieren?
Haha okquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
Och sinds de scheiding, is het een week rust en een week, Opvoeden.![]()
Pech kan ik het ook niet noemen.Zolang ze maar luisteren.
En Sinterklaas?Het zijn geen kleuters meer he.
Lol, wist niet eens dat Ohra ook een studentenpakket had... Wellicht maar eens informerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahhaa![]()
Mijn grootste voordeel is toch wel het studentenpakket bij Ohra.. Evt anders Interpolis of hoe het ook heet.
Ga toch voor goedkoop, verwacht niet veel vage dingen te krijgen komend jaar.
ohra heeft pakketen voor alles!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lol, wist niet eens dat Ohra ook een studentenpakket had... Wellicht maar eens informeren
Voor mij was het eerst ook twijfelen of ik kabel of adsl wilde nemen. maar ik kijk dus geen tv en hoef ook geen vaste telefoon. KPN heeft wel adsl only maar dat vond ik te duur. Dus moest ik even besluiten. Toen kwam Telfort en heb ik dat genomen. Bevalt primaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb kabel tv omdat het internet met een alles in 1 ziggo lekker snel was, en ik geen zin had om de hele KPN riedel af te sluiten voor een huis waar ik ws maar maandje of 6 a 7 zal wonen op gang te slingerenVoor de rest staat ie wel eens aan, sommige dingen op discovery zijn wel koel, bangelore bangers, omdat leepo zo'n brilliante creatieve mafketel is. Oude afleveringen van biker build of zijn ook wel tof, en soms wat andere flauwe kul. Maar de tv staat vooral aan om film te kijken
Gamen gaat me slecht af de laatste tijd dus voorlopig ff geen console voor kwaakie. Maar die X360 blijft lokken...
Declareren kan nog tot minimaal een jaar na dato, wettelijk is dat zelfs nog langer. Het maakt ook niet uit of je op het moment van indienen klant bij ze bent of niet, zolang je maar klant was op het moment dat je van de zorg gebruik hebt gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah okTnx voor de waarschuwing. Maar ik ga standaard voor het goedkoopste vaak, ook qua brillen/lenzen. Dus in die zin zal ik niet snel raar staan te kijken. Daarbij vergeet ik nu zelfs spul te declareren
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Elegy het volgende:
Declareren kan nog tot minimaal een jaar na dato, wettelijk is dat zelfs nog langer. Het maakt ook niet uit of je op het moment van indienen klant bij ze bent of niet, zolang je maar klant was op het moment dat je van de zorg gebruik hebt gemaakt
Is dat als je donor wordt of als je hebt aangegeven of je wel of niet donor wil zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja orha doet ook mee met die vage korting als je donor bentMoest toch nog donor wworden, wel strak plan om dat nu dus ook te doen
Als je donor bent.. (of dus wordt bij afsluiting ofzoiets) Weet niet of het ook is als je hebt aangegeven dat je geen donor wil zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Is dat als je donor wordt of als je hebt aangegeven of je wel of niet donor wil zijn?
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha okhandig toch wel die scheidingen
Ik heb geen idee hoe oud die van jouw zijn
Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten
Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen danquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten
Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
wanneer mensen dat zelfstandig gaan doen weet ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.![]()
Groot genoeg dus.
Zijn een paar verzekeraars die dat doen, stuk of 4, Menzis en Fortis ook, en nog een onbekende voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.
Doe datquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen dan
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee kloptquote:Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.![]()
Groot genoeg dus.
Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
Dankje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
In Limburg dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!
Het klinkt best wel eng allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt
En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat(Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Nee, een Aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt
Kruitvat, neem ik aanquote:En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat(Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Helemaal niet eng zelfs, ik heb hier in die 5 maanden in DH over meer rare dingen als berovingen, vervelende dronken mensen gelezen en gezien dan in dat bijna 1 jaar in Serviequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het klinkt best wel eng allemaal.Hoe gevaarlijk was het echt?
quote:
moest erg wennen, maar dit nummer is ergquote:
Dat is nu voorbij en de wereld bestaat nog steeds. Dus wazzup?quote:
Nu ben ik gedouched en aangekleedquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nu voorbij en de wereld bestaat nog steeds. Dus wazzup?
Ik ben net uit bed en heb mijn eerste peuk en bak thee net op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu ben ik gedouched en aangekleed
Et tu, Kluts?
Picsquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed en heb mijn eerste peuk en bak thee net op.
Zometeen maar eens douchen en aankleden, want op dit moment zit ik nog in een joggingoutfit met mijn haar alle kanten op achter de pc.
Hip.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed en heb mijn eerste peuk en bak thee net op.
Zometeen maar eens douchen en aankleden, want op dit moment zit ik nog in een joggingoutfit met mijn haar alle kanten op achter de pc.
Sup?quote:
En dan trek je zo'n gezicht?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben net wakker
Ben een paar keer wakker geworden van de kindjes, maar het grote voordeel van Sinterklaas is dat ze met al die nieuwe dingen willen spelen en dat dat lekker rustig is voor mij
Nooit?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, het was leuk
Ik trek zo'n gezicht omdat ik noooit om 12 uur uit mn bed kom
Die nooit kan je nu dus niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, het was leuk
Ik trek zo'n gezicht omdat ik noooit om 12 uur uit mn bed kom
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwel nooit. Vind dat mn dag dan zo kort is!
Hoe kun je dat nou denken!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]ik las het verkeerd, ik dacht dat je nooit vóór 12 uur je nest uit kwam
My bad
Kwestie van compenseren met nachtwerkquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwel nooit. Vind dat mn dag dan zo kort is!
Ja daarom, ik dacht al "goh, da's raar?"quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou denken!
Je kent me beter dan dat
acha tis bij ons vooral een kwestie van worden flexers anders behandeld dan vaste krachten. Want dat onderscheidt maken ze altijd, met feesten alles. Pas wanneer ze mensen tekort komen mogen flexers ook meedoen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind een kerspakket leuk.Ze hoeven je toch niets te geven? Het is een extraatje.
gohquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Ik heb liever een winstuitkering of een 13e maand, eigenlijk
Ik zou die het liefste zwart hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Krijgen wij allebeiquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Tis niet dat je recht hebt op een kerstpakket, maar als je collega's wel een pakket krijgen en jij puur niet omdat je uitzendrkacht bent, dan vind ik dat er iets niet klopt (als je hetzelfde werkt doet).quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie zijn gewoon verwend.Recht ophebben enz. Dat iemand niet in het systeem staat oke.
Ik heb toevallig bij werkgevers gezeten die het niet totaal vertrouwden op hun systeem en dus ook
rekening hielden met uitzendkrachten enz.. Maar een recht?? Mwa, ik zie het altijd als iets
wat de werkgerver de kans geeft om te laten zien dat hij tevreden is over zijn werknemers.
Dat kan ik nog wel begrijpen en ja ben ik wel met je eens, alhoewel ik verwacht dat uitzendkrachten ook waarschijnlijk iets van hun uitzendbureau zouden kunnen krijgen, wat dan? Mogen zij dan dubbel op?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis niet dat je recht hebt op een kerstpakket, maar als je collega's wel een pakket krijgen en jij puur niet omdat je uitzendrkacht bent, dan vind ik dat er iets niet klopt (als je hetzelfde werkt doet).
Het is iedereen of niemand vind ik
Aaawh,quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ben zowiezo al teleurgesteld in sinterklaas, dus een teleurstelling met een leeg kerstpakket kan ik nog wel hebben. Ik had een doos brownies gevraagd aan sinterklaas, maar nee hoor.. Enige wat er vanochtend in mijn schoen lag was zand van gisterenmiddag
Fixed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ben zowiezo al teleurgesteld in sinterklaas, dus een teleurstelling met een leeg kerstpakket kan ik nog wel hebben. Ik had de doos van JaniesBrownie gevraagd aan sinterklaas, maar nee hoor.. Enige wat er vanochtend in mijn schoen lag was zand van gisterenmiddag
Ik hou van klare taalquote:
quote:
Backup wat is dat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:58 schreef kwaakvaak het volgende:
*streept mental note weer van de lijst*
Hoe nerdistisch moet je zijn om op zaterdag avond thuis een ubuntu64 server te installeren omdat het je wel handig lijkt om een plek te hebben om backups op op te slaan? Nee dit is geen retorische vraagt, eerder een verkapte "ik heb geen leven, dus ik computer maar weer" opmerking waar niemand eigenlijk op zit te wachten, maar die wel ff oplucht
Leaf bedoel je? Wel geinig toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Same.. hoorde wel dat leeve (ofzo) ergens optreed, maar om daar nou alleen heen te gaan
Ik ken het niet, dus geen ideequote:Op zaterdag 6 december 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
Leaf bedoel je? Wel geinig toch?
Niet heel erg mijn muziek, maar ik zou gewoon gaan als ik jou was!
Hey! alles goed?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef John.Milton het volgende:
Ik kom me ook maar eens melden hier.
Uitermate goed. Enige minpunt is dat ik morgenvroeg weer om 7 uur op moet staan, uitgaan zit er voor mij niet in ben ik bang.quote:
Vervallen fabriekspandquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef MLI het volgende:
Ik ga naar Bulex, maandelijks feestje in een vervallen fabriekspand. Jij?
Zie paar zinnen daar bovenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef MLI het volgende:
Ik ga naar Bulex, maandelijks feestje in een vervallen fabriekspand. Jij?
Dat is wel vroegquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef John.Milton het volgende:
Uitermate goed. Enige minpunt is dat ik morgenvroeg weer om 7 uur op moet staan, uitgaan zit er voor mij niet in ben ik bang.
Sportenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel vroegWat ga je doen dan?
Voetbal? of wat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sporten
Alleen van mij mag het wel afgelast worden. Normaal beginnen wedstrijden pas rond de middag, maar onze tegenstander speelt blijkbaar altijd halve nachtwedstrijden.
Sure...thuis zou ik dat ook rustig doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Backup wat is dat?
Gewoon een schijf erbij en daar al je troep op pleuren
Gelukkig heb je het zelf doorquote:
Leaf is best grappig, leuke zangeres ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leaf bedoel je? Wel geinig toch?
Niet heel erg mijn muziek, maar ik zou gewoon gaan als ik jou was!
Tot ziens dan maarquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Leaf is best grappig, leuke zangeres ookmaar het album vond ik wat saai
Ik ga maar eens verder tropic thunder kijken, was ff aan het checken of de boven genoemde backup liep
Film was bij tijden grappig, maar ik kan nog steeds niet lachen om Ben Stlllerquote:
Gelukkig kan ik heel goed zelfstandig uit bed komen.quote:Op zondag 7 december 2008 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Waar is de rest idd? Trap jij kluts eens uit bed
Niet hier lieverd, in het andere slowchat topicquote:Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een bureau
(Of had ik dat al gezegd?)
Helaas. Nu is een familie-weekend daar ook niet de aangewezen plek voor, zelfs niet op de Veluwe.quote:
Niet?!quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Nu is een familie-weekend daar ook niet de aangewezen plek voor, zelfs niet op de Veluwe.
Teveel nichten?quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Nu is een familie-weekend daar ook niet de aangewezen plek voor, zelfs niet op de Veluwe.
Kom op zeg... Alleen als je achternicht een neef is heb je een excuus hoorquote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Precies, het is toch de Veluwe!quote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kom op zeg... Alleen als je achternicht een neef is heb je een excuus hoor
Ik had een splinter in mijn hand.quote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kom op zeg... Alleen als je achternicht een neef is heb je een excuus hoor
Ik heb al besloten binnen twee uur naar huis te gaan. Ben het helemaal zat, de gillende kinderen, de vier continue vechtende en blaffende honden en de flauwe grappen de hele tijd.quote:
Ik had het nog geen dag uitgehouden met mijn familie, dus ik vind het nog knap.quote:Op zondag 7 december 2008 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al besloten binnen twee uur naar huis te gaan. Ben het helemaal zat, de gillende kinderen, de vier continue vechtende en blaffende honden en de flauwe grappen de hele tijd.
Zit hier sinds vrijdagmiddag, dus ik vind het ook knap. Zeker omdat ik moe en ziek ben en door de recente gebeurtenissen niet helemaal lekker in mijn vel zit.quote:Op zondag 7 december 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het nog geen dag uitgehouden met mijn familie, dus ik vind het nog knap.
Klutsquote:
Is ook logischquote:Op zondag 7 december 2008 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit hier sinds vrijdagmiddag, dus ik vind het ook knap. Zeker omdat ik moe en ziek ben en door de recente gebeurtenissen niet helemaal lekker in mijn vel zit.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net een godsonmogelijke race gehaald die ik al tig keer overnieuw gedaan had bij NFS.
Ik wil sowieso een Xbox, PS3 en een Wii, dus ik droom voorlopig nog ff verder.quote:Op zondag 7 december 2008 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
I wil dungeon keeper weer hebben, das t enige spel dat ik echt graag speelde, tien jaar geleden oid...
Misschien toch maar eens een keer van die foute ouderwetse schietspelletjjes aanschaffen oid
Welke NFS?quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net een godsonmogelijke race gehaald die ik al tig keer overnieuw gedaan had bij NFS.
Er zit hier een gamewinkeltje die ook "ye olde skool" spelletjes heeft. Als ik daar weer eens ben zal ik voor je kijken. DK1 of 2?quote:Op zondag 7 december 2008 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
I wil dungeon keeper weer hebben, das t enige spel dat ik echt graag speelde, tien jaar geleden oid...
Misschien toch maar eens een keer van die foute ouderwetse schietspelletjjes aanschaffen oid
Goed. Druk op het werk , maar dat vind ik wel zo fijn aangezien de dag dan zo voorbij is.quote:
Fixed.quote:Op zondag 7 december 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een Xbox, PS3 en een Wii, dus ik droom voorlopig nog ff verder.
De eerste.quote:
Een kerstbal? Als in met galajurken en mannen in pak? Wat sjiek!quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed. Druk op het werk , maar dat vind ik wel zo fijn aangezien de dag dan zo voorbij is.
Binnenkort ff bellen wie er meegaan naar het kerstbal en naar de D&B party en dan kaarten halen.
Ex van me gaat misschien ook mee naar het kerstbal.
En dan is het tijd voor kerstvakantie. Waarschijnlijk 1 dag langs m,n ouders, bij verschillende vrienden langs om te eten e.d.
En natuurlijk ff polsen wie wat doet met oud en nieuw.
Ik wil sowieso eerst een nieuwe pc. Ik zit al jaren te wachten tot de Sims 3 uitkomt, die komt in februari maar draait never nooit niet op mijn gare laptop. En de Sims is echt zo'n spel waar ik een week vakantie voor opneem als die uitkomt en gewoon een week niet buitenkom zowat.quote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.
De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welke NFS?
[..]
Er zit hier een gamewinkeltje die ook "ye olde skool" spelletjes heeft. Als ik daar weer eens ben zal ik voor je kijken. DK1 of 2?
Lijkt mij ook idd, maar ik ben bang dat het snel gaat vervelen en volgens mij is het veel fijner om met een reguliere controller te spelen dan met een Wii-mote. Maar ik wil er wel een hebben omdat het gewoon een leuk ding is voor een leuke prijs waar je wel veel lol mee kan hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Een Wii is echt een aanrader. Enorm lachen met vrienden inderdaad, maar ook in je eentje kan je je er prima mee vermaken.
Ik ben sowieso wel van de gezelschapspelletjes, maar mijn vrienden dan weer totaal niet.quote:Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koop twister
Ik vermaak me kostelijk met dat spel
En mn kinderen. In je eentje is dat weer minder natuurlijk
Valt wel mee hoor, veel Xbox360 spellen zijn nu al rond de 25,- te krijgen, of goedkoper indien tweedehandsquote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.
De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hèquote:
Dungeon Keeper 1quote:Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?
Lief van je
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel van de gezelschapspelletjes, maar mijn vrienden dan weer totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |