abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63791263
Zeker niet als je Single bent.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:17:18 #102
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63791293
waar ik nu werk hebben we een collectieve regeling, en tja.. je moet wat. Moet zeggen dat ik het vorig jaar rond deze tijd beter voor elkaar had, geen ziektekosten verzerkering. Sterker nog behalve mijn auto en reis verzekering had ik totaal geen enkele verzekering lopen. Ziektekosten worden buiten de EU niet vergoed en aangezien ik buiten de EU woonde had ik ook niets nodig. Land waar ik zat, was alles particulier geregeld. Weet nog dat in in januari er een fiks stuk kies was afgebrokkeld. Naar de lokale tandarts en verteld dat ik contant zou betalen. 20 euro verder zat er een mooi wit stuk vulling in wat mooier afgewerkt is dan het vul werk wat mijn NL tandarts afleverde. Nope dat oost europa is soms zo gek nog niet zeg ik u

Oh en mocht je toevallig op een date site deze tekst tegen komen "Extraverte flapuit, die niet zo kort van stof en dus graag en veel lult in een combi van zin en onzin, zoekt bijpassende vrouwelijke persoon waarbij de voorkeur sterk uitgaat naar iemand die verbaal zeker niet haar mondje is gevallen. Voor meer informatie kunt u mailen of anders contact opnemen met de inlichtingendienst." ff zwaaien dan.. Ben eens aan het kijken of er nog wat te daten valt hier in de buurt. Want bij de koffiezetter op het werk kom ik ook niemand tegen en mijn lokale appie wordt voornamelijk bevolkt door naar pepermunt ruikende oma'tjes van 70 en meisje's die zo chique gekleed zijn dat ze mijn advocate kunnen worden. Wat zei u??? ja klopt... ik lul inderdaad veel :x
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:17:24 #103
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791297
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Zeker niet als je Single bent.
waar hebben we het over?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:17:29 #104
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_63791299
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat ik van Unive naar Ohra ga overstappen ... lastig toch altijd
Lol, ik zat juist te denken om van Ohra naar Univé te gaan
pi_63791329
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

waar hebben we het over?
Dat je als single al helemaal niet met iemand rekening hoeft te houden?
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:19:07 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63791339
Ik werk op detacheringsbasis, en momenteel zit ik bij een zorgverzekeraar. Heb een tijdje front office gedaan (ontzettend kutwerk) en dan krijg je dus erg veel mensen aan de telefoon die niet snappen dat ze de eerste ¤150,- zelf moeten betalen (uitgezonderd huisartsenconsult en kosten te maken met zwangerschap/bevallen). Dat waren de makkelijkste gevallen, trouwens

Veel vragen kreeg ik ook mbt brillen en lenzen. Voor de duurste pakketten was namelijk ingevoerd dat er een limiet op het te declareren bedrag zat en dat je de afgelopen drie jaar ook niet gedeclareerd mocht hebben. Daarvoor was het zonder limiet, en elk jaar. Die voorwaarden hadden veel mensen niet gelezen dus dienden ze vrolijk brillen in die vrij prijzig waren. En als je van een bril van ¤750 (incl. montuur) helemaal niks terugkrijgt, dan is dat een beetje zuur natuurlijk

Ik ga niemand wat aanbevelen omdat het nogal persoonlijk is. Sommige verzekeraars hebben goede tandartsregelingen, anderen weer met alternatieve geneeswijzen of hulpmiddelen. Het is maar net waar je behoefte aan hebt, of denkt te gaan krijgen. Hou er wel rekening mee dat je bij een aantal verzekeraars voor de duurste tandartspakketten een medische keuring kán krijgen. Blijkt je gebit bijvoorbeeld té slecht te zijn, dan kan je ook niet het duurste pakket nemen met de beste vergoeding, of je polis kan er op aangepast worden.

Dus nogmaals: lees de voorwaarden voordat je beslist
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63791387
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
-lang grappig verhaal-
Veel geluk.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:21:04 #108
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791389
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Ludootje het volgende:

Lol, ik zat juist te denken om van Ohra naar Univé te gaan
Hahhaa
Mijn grootste voordeel is toch wel het studentenpakket bij Ohra.. Evt anders Interpolis of hoe het ook heet.
Ga toch voor goedkoop, verwacht niet veel vage dingen te krijgen komend jaar.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:21:18 #109
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791400
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat je als single al helemaal niet met iemand rekening hoeft te houden?
Handig he
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:21:23 #110
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63791404
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik keek vroeger erg veel tv, totdat ik de computer ontdekte en wat je er allemaal mee kon. Waar ik me vooral aan erger is dat tv kijken zo ontzettend passief is en dat je maar één programma tegelijk kan kijken (naast reclame, natuurlijk). Als ik zit te internetten of te gamen ben ik in elk geval meer bezig, het is interactiever. En ik bepaal zelf wat ik kijk, hoor of doe

Meestal verklaren mensen me voor gek omdat ik geen tv kijk en het wil er al vaak helemaal niet in dat ik liever achter de computer zit. Maargoed, daar heb ik niets mee te maken natuurlijk Vind het beter dan lethargisch voor zo'n beeldbuis hangen
Ik heb kabel tv omdat het internet met een alles in 1 ziggo lekker snel was, en ik geen zin had om de hele KPN riedel af te sluiten voor een huis waar ik ws maar maandje of 6 a 7 zal wonen op gang te slingeren Voor de rest staat ie wel eens aan, sommige dingen op discovery zijn wel koel, bangelore bangers, omdat leepo zo'n brilliante creatieve mafketel is. Oude afleveringen van biker build of zijn ook wel tof, en soms wat andere flauwe kul. Maar de tv staat vooral aan om film te kijken Gamen gaat me slecht af de laatste tijd dus voorlopig ff geen console voor kwaakie. Maar die X360 blijft lokken...
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63791426
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Handig he
Ik heb kids, ben nooit echt alleen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:22:46 #112
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791435
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:19 schreef Elegy het volgende:
- advies -
aah ok Tnx voor de waarschuwing. Maar ik ga standaard voor het goedkoopste vaak, ook qua brillen/lenzen. Dus in die zin zal ik niet snel raar staan te kijken. Daarbij vergeet ik nu zelfs spul te declareren
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:23:12 #113
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791450
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik heb kids, ben nooit echt allen.
Ji hebt dan ook pech
Maar moet jij geen sinterklaas vieren?
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:23:28 #114
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63791454
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
waar ik nu werk hebben we een collectieve regeling, en tja.. je moet wat. Moet zeggen dat ik het vorig jaar rond deze tijd beter voor elkaar had, geen ziektekosten verzerkering. Sterker nog behalve mijn auto en reis verzekering had ik totaal geen enkele verzekering lopen. Ziektekosten worden buiten de EU niet vergoed en aangezien ik buiten de EU woonde had ik ook niets nodig. Land waar ik zat, was alles particulier geregeld. Weet nog dat in in januari er een fiks stuk kies was afgebrokkeld. Naar de lokale tandarts en verteld dat ik contant zou betalen. 20 euro verder zat er een mooi wit stuk vulling in wat mooier afgewerkt is dan het vul werk wat mijn NL tandarts afleverde. Nope dat oost europa is soms zo gek nog niet zeg ik u
Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.
quote:
meisje's die zo chique gekleed zijn dat ze mijn advocate kunnen worden.
Corporate chicks
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63791471
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ji hebt dan ook pech
Maar moet jij geen sinterklaas vieren?
Och sinds de scheiding, is het een week rust en een week, Opvoeden.
Pech kan ik het ook niet noemen. Zolang ze maar luisteren.

En Sinterklaas? Het zijn geen kleuters meer he.

Net even vanuit mijn luie stoel. " Capp, ajb."
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:25:37 #116
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791502
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:24 schreef Bengeltje het volgende:

Och sinds de scheiding, is het een week rust en een week, Opvoeden.
Pech kan ik het ook niet noemen. Zolang ze maar luisteren.

En Sinterklaas? Het zijn geen kleuters meer he.
Haha ok handig toch wel die scheidingen

Ik heb geen idee hoe oud die van jouw zijn
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:25:46 #117
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_63791506
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hahhaa
Mijn grootste voordeel is toch wel het studentenpakket bij Ohra.. Evt anders Interpolis of hoe het ook heet.
Ga toch voor goedkoop, verwacht niet veel vage dingen te krijgen komend jaar.
Lol, wist niet eens dat Ohra ook een studentenpakket had... Wellicht maar eens informeren
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:28:09 #118
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791564
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Lol, wist niet eens dat Ohra ook een studentenpakket had... Wellicht maar eens informeren
ohra heeft pakketen voor alles!
Student/single/stel/gezin/ouderen... alles
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:28:24 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63791574
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik heb kabel tv omdat het internet met een alles in 1 ziggo lekker snel was, en ik geen zin had om de hele KPN riedel af te sluiten voor een huis waar ik ws maar maandje of 6 a 7 zal wonen op gang te slingeren Voor de rest staat ie wel eens aan, sommige dingen op discovery zijn wel koel, bangelore bangers, omdat leepo zo'n brilliante creatieve mafketel is. Oude afleveringen van biker build of zijn ook wel tof, en soms wat andere flauwe kul. Maar de tv staat vooral aan om film te kijken Gamen gaat me slecht af de laatste tijd dus voorlopig ff geen console voor kwaakie. Maar die X360 blijft lokken...
Voor mij was het eerst ook twijfelen of ik kabel of adsl wilde nemen. maar ik kijk dus geen tv en hoef ook geen vaste telefoon. KPN heeft wel adsl only maar dat vond ik te duur. Dus moest ik even besluiten. Toen kwam Telfort en heb ik dat genomen. Bevalt prima
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

aah ok Tnx voor de waarschuwing. Maar ik ga standaard voor het goedkoopste vaak, ook qua brillen/lenzen. Dus in die zin zal ik niet snel raar staan te kijken. Daarbij vergeet ik nu zelfs spul te declareren
Declareren kan nog tot minimaal een jaar na dato, wettelijk is dat zelfs nog langer. Het maakt ook niet uit of je op het moment van indienen klant bij ze bent of niet, zolang je maar klant was op het moment dat je van de zorg gebruik hebt gemaakt
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:28:39 #120
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791579
Owja orha doet ook mee met die vage korting als je donor bent Moest toch nog donor wworden, wel strak plan om dat nu dus ook te doen
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:29:23 #121
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791595
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Elegy het volgende:
Declareren kan nog tot minimaal een jaar na dato, wettelijk is dat zelfs nog langer. Het maakt ook niet uit of je op het moment van indienen klant bij ze bent of niet, zolang je maar klant was op het moment dat je van de zorg gebruik hebt gemaakt
Dat dacht ik al ja
Moet dat toch eens allemaal gaan regelen. En dan maar eens kijken wat ik allemaal terug kan krijgen
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:29:35 #122
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_63791597
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja orha doet ook mee met die vage korting als je donor bent Moest toch nog donor wworden, wel strak plan om dat nu dus ook te doen
Is dat als je donor wordt of als je hebt aangegeven of je wel of niet donor wil zijn?
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:30:50 #123
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791630
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef Ludootje het volgende:

Is dat als je donor wordt of als je hebt aangegeven of je wel of niet donor wil zijn?
Als je donor bent.. (of dus wordt bij afsluiting ofzoiets) Weet niet of het ook is als je hebt aangegeven dat je geen donor wil zijn.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:32:02 #124
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791654
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten

Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
pi_63791703
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Haha ok handig toch wel die scheidingen

Ik heb geen idee hoe oud die van jouw zijn
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.
Groot genoeg dus.
pi_63791717
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten

Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:34:57 #127
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_63791719
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:

Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen dan
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:34:57 #128
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63791721
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:20 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Veel geluk.
Dank u wel
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:35:03 #129
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791724
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:

Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.
Groot genoeg dus.
wanneer mensen dat zelfstandig gaan doen weet ik niet Hou ik niet zo bij haha
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:35:59 #130
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791753
quote:
Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.
Zijn een paar verzekeraars die dat doen, stuk of 4, Menzis en Fortis ook, en nog een onbekende voor mij.
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Ludootje het volgende:

Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen dan
Doe dat
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:36:39 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63791766
Helleu
pi_63791791
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Helleu
Hallo jongeman.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:38:33 #133
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791800
Sedan!!
pi_63791802
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Dank u wel
Laat je weten of je iets vangt?
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:40:01 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_63791831
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:38 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Hallo jongeman.
Goedenavond mevrouw

Cue

Hier nog wat "spannends" gebeurd?
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:40:01 #136
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63791832
Op het werk trouwens.. Sinterklaas die aankomt in een rubberboot door een sloot, getrokken met een touw en een heftruck om hem uit het water te hijsen.
Vervolgens beetje begonnen en komt er een tweede sint aan

Wat gaan ze doen: De Sinterklaastest!!!
Met als laatste onderdeel; SinterklaasTWISTER Was echt te grappig om te zien
pi_63791932
Even bij Ohra gekeken, niets voor mij dus.
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:44:37 #138
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63791934
quote:
Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt

En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat (Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:46:05 #139
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63791970
quote:

[..]

Groot genoeg dus.
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:47:25 #140
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63792015
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!
pi_63792064
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Dankje.

Ik vond dat ik redelijk open was voor mijn doen.
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!
In Limburg dat heb ik al vaker gezegd. Helemaal in het zuiden.
pi_63792124
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt

En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat (Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Het klinkt best wel eng allemaal. Hoe gevaarlijk was het echt?
  vrijdag 5 december 2008 @ 20:51:10 #143
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63792127
ke, ik ben even Paul de Leeuw met SINTERKLAAS!! aan het kijken. Wnat dit wordt 1 grote sarcastische bende
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:03:47 #144
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63792393
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Nee, een Aansprakelijkheidsverzekering
quote:
Kruitvat, neem ik aan
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:09:29 #145
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63792525
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Het klinkt best wel eng allemaal. Hoe gevaarlijk was het echt?
Helemaal niet eng zelfs, ik heb hier in die 5 maanden in DH over meer rare dingen als berovingen, vervelende dronken mensen gelezen en gezien dan in dat bijna 1 jaar in Servie Het is jammer dat de regering zo corrupt als een deur is, maar ik vond het echt geen straf om daar te zijn, Ben met pijn in mijn hart terug naar NL gemoeten, En waarom dat precies was, dat hou ik liever beetje achter de schermen

Het is een prachtig land, met mooie natuur, mooie mensen die gewoon echt van hun land houden.

Heb daar tijdens die betogingen die hier op tv als uiterst geweldadig werden afgedaan gelopen. Tuurlijk die branden in de amerikaanse ambassade ziin echt gebeurt, en ja die plunderingen ook. Dat eerste is gedaan door relschoppers uit de EU die zich vermomt hadden als serven. Dat tweede, ik geef ze eigenlijk geen ongelijk Al die dure merkwinkels prikken hun ogen uit met mooie spullen, maar de gemiddelde servier verdient 350 a 400 euro per maand. Die dure winkels zijn er vooral voor de expats (als ik dus) en criminelen (de bazen van de kleine jongetjes hier in NL) maar niet voor hun. De verleiding was te groot. En dan nog, een aantal van die plundering waren opgezet door de mafia. De inhoud van die winkels verdween zo in de kofferbak van dikke audi A6'jes. En de plunderende studenten werden contant per doos afgerekend.
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:11:42 #146
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63792571
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:03 schreef Elegy het volgende:

Kruitvat, neem ik aan

d's t's en dt's proberen ze me als ruim 25 jaar aan te leren maar die blijven niet plakken bij me. Net als het verschil tussen links en rechts bijv. (om maar te zwijgen van getal reeksen, en das best lastig als codert )
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:18:26 #148
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63792717
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef dawg het volgende:

Live zijn ze echt supergoed.
moest erg wennen, maar dit nummer is erg
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:47:18 #149
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_63793407
De opmerkingen tussen de sint en Paul blijven een beetje uit.. Maar wie weet bestel download ik binnenkort ondertussen Bassie en Adriaan dvds

[ Bericht 7% gewijzigd door Cuegirllie op 05-12-2008 22:00:00 ]
pi_63795046
Ik heb net ook twister gedaan

Met de kindjes en zonder trui want t was belachelijk heet bij mn zusje binnen.
A zei: Mama, jouw tiet zit op mijn hoofd
Wij helemaal in een deuk...

Je had erbij moeten zijn, t was erg lollig
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')