waar hebben we het over?quote:
Lol, ik zat juist te denken om van Ohra naar Univé te gaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat ik van Unive naar Ohra ga overstappen ... lastig toch altijd
Hahhaaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef Ludootje het volgende:
Lol, ik zat juist te denken om van Ohra naar Univé te gaan
Handig hequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je als single al helemaal niet met iemand rekening hoeft te houden?
Ik heb kabel tv omdat het internet met een alles in 1 ziggo lekker snel was, en ik geen zin had om de hele KPN riedel af te sluiten voor een huis waar ik ws maar maandje of 6 a 7 zal wonen op gang te slingerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik keek vroeger erg veel tv, totdat ik de computer ontdekte en wat je er allemaal mee kon. Waar ik me vooral aan erger is dat tv kijken zo ontzettend passief is en dat je maar één programma tegelijk kan kijken (naast reclame, natuurlijk). Als ik zit te internetten of te gamen ben ik in elk geval meer bezig, het is interactiever. En ik bepaal zelf wat ik kijk, hoor of doe
Meestal verklaren mensen me voor gek omdat ik geen tv kijk en het wil er al vaak helemaal niet in dat ik liever achter de computer zit. Maargoed, daar heb ik niets mee te maken natuurlijkVind het beter dan lethargisch voor zo'n beeldbuis hangen
aah okquote:
Ji hebt dan ook pechquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb kids, ben nooit echt allen.
Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:17 schreef kwaakvaak het volgende:
waar ik nu werk hebben we een collectieve regeling, en tja.. je moet wat. Moet zeggen dat ik het vorig jaar rond deze tijd beter voor elkaar had, geen ziektekosten verzerkering. Sterker nog behalve mijn auto en reis verzekering had ik totaal geen enkele verzekering lopen. Ziektekosten worden buiten de EU niet vergoed en aangezien ik buiten de EU woonde had ik ook niets nodig. Land waar ik zat, was alles particulier geregeld. Weet nog dat in in januari er een fiks stuk kies was afgebrokkeld. Naar de lokale tandarts en verteld dat ik contant zou betalen. 20 euro verder zat er een mooi wit stuk vulling in wat mooier afgewerkt is dan het vul werk wat mijn NL tandarts afleverde. Nope dat oost europa is soms zo gek nog niet zeg ik u
Corporate chicksquote:meisje's die zo chique gekleed zijn dat ze mijn advocate kunnen worden.
Och sinds de scheiding, is het een week rust en een week, Opvoeden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ji hebt dan ook pech
Maar moet jij geen sinterklaas vieren?
Haha okquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
Och sinds de scheiding, is het een week rust en een week, Opvoeden.![]()
Pech kan ik het ook niet noemen.Zolang ze maar luisteren.
En Sinterklaas?Het zijn geen kleuters meer he.
Lol, wist niet eens dat Ohra ook een studentenpakket had... Wellicht maar eens informerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahhaa![]()
Mijn grootste voordeel is toch wel het studentenpakket bij Ohra.. Evt anders Interpolis of hoe het ook heet.
Ga toch voor goedkoop, verwacht niet veel vage dingen te krijgen komend jaar.
ohra heeft pakketen voor alles!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lol, wist niet eens dat Ohra ook een studentenpakket had... Wellicht maar eens informeren
Voor mij was het eerst ook twijfelen of ik kabel of adsl wilde nemen. maar ik kijk dus geen tv en hoef ook geen vaste telefoon. KPN heeft wel adsl only maar dat vond ik te duur. Dus moest ik even besluiten. Toen kwam Telfort en heb ik dat genomen. Bevalt primaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb kabel tv omdat het internet met een alles in 1 ziggo lekker snel was, en ik geen zin had om de hele KPN riedel af te sluiten voor een huis waar ik ws maar maandje of 6 a 7 zal wonen op gang te slingerenVoor de rest staat ie wel eens aan, sommige dingen op discovery zijn wel koel, bangelore bangers, omdat leepo zo'n brilliante creatieve mafketel is. Oude afleveringen van biker build of zijn ook wel tof, en soms wat andere flauwe kul. Maar de tv staat vooral aan om film te kijken
Gamen gaat me slecht af de laatste tijd dus voorlopig ff geen console voor kwaakie. Maar die X360 blijft lokken...
Declareren kan nog tot minimaal een jaar na dato, wettelijk is dat zelfs nog langer. Het maakt ook niet uit of je op het moment van indienen klant bij ze bent of niet, zolang je maar klant was op het moment dat je van de zorg gebruik hebt gemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah okTnx voor de waarschuwing. Maar ik ga standaard voor het goedkoopste vaak, ook qua brillen/lenzen. Dus in die zin zal ik niet snel raar staan te kijken. Daarbij vergeet ik nu zelfs spul te declareren
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Elegy het volgende:
Declareren kan nog tot minimaal een jaar na dato, wettelijk is dat zelfs nog langer. Het maakt ook niet uit of je op het moment van indienen klant bij ze bent of niet, zolang je maar klant was op het moment dat je van de zorg gebruik hebt gemaakt
Is dat als je donor wordt of als je hebt aangegeven of je wel of niet donor wil zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja orha doet ook mee met die vage korting als je donor bentMoest toch nog donor wworden, wel strak plan om dat nu dus ook te doen
Als je donor bent.. (of dus wordt bij afsluiting ofzoiets) Weet niet of het ook is als je hebt aangegeven dat je geen donor wil zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:29 schreef Ludootje het volgende:
Is dat als je donor wordt of als je hebt aangegeven of je wel of niet donor wil zijn?
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha okhandig toch wel die scheidingen
Ik heb geen idee hoe oud die van jouw zijn
Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten
Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen danquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten
Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
wanneer mensen dat zelfstandig gaan doen weet ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.![]()
Groot genoeg dus.
Zijn een paar verzekeraars die dat doen, stuk of 4, Menzis en Fortis ook, en nog een onbekende voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.
Doe datquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen dan
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee kloptquote:Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.![]()
Groot genoeg dus.
Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
Dankje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
In Limburg dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!
Het klinkt best wel eng allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt
En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat(Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Nee, een Aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt
Kruitvat, neem ik aanquote:En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat(Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Helemaal niet eng zelfs, ik heb hier in die 5 maanden in DH over meer rare dingen als berovingen, vervelende dronken mensen gelezen en gezien dan in dat bijna 1 jaar in Serviequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het klinkt best wel eng allemaal.Hoe gevaarlijk was het echt?
quote:
moest erg wennen, maar dit nummer is ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |