Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten
Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen danquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Geregistreerden in het donorregister kunnen gebruik maken van de aanbieding. Indien u reeds geregistreerd staat (zowel als donor, danwel niet-donor), dan kunt u hier een OHRA Zorgverzekering met korting afsluiten
Zolang e dus maar geregistreerd staat daar
wanneer mensen dat zelfstandig gaan doen weet ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.![]()
Groot genoeg dus.
Zijn een paar verzekeraars die dat doen, stuk of 4, Menzis en Fortis ook, en nog een onbekende voor mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Wel handig, daar heb ik helemaal niet opgelet.
Doe datquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Ludootje het volgende:
Chill, maandag maar eens even kijken wat ik kan regelen dan
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee kloptquote:Niet om het één of ander, maar heb je ook geen AVP? Dat kan nog wel eens belangrijk zijn, net als een rechtsbijstandverzekering. Erg veel kost het niet en als het er ooit eens van komt heb je er wel veel profijt van.
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheidquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze eten, drinken zelfstandig en ik hoef ze niet meer te wassen en tanden te poetsen.![]()
Groot genoeg dus.
Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
Dankje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Staat je best leuk, zo'n nevel van geheimzinnigheid
In Limburg dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het grootste geheim is nog steeds; Waar woont Bengeltje nou toch!
Het klinkt best wel eng allemaal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt
En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat(Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Nee, een Aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb wel alien vs predator in de kast staan, maar die AVP bedoel je vast niet? Je bedoelt waarschijnlijk iets als aanvullend pensioen? Nee klopt
Kruitvat, neem ik aanquote:En rechtsbijstand, had ik daar ook niet. Maar die schijnen ook niets te dekken als je in een voormalig oorlogsgebied woont wat bekend staat als een kruidvat(Karadzic woonde een paar blokken bij mij vandaan)
Helemaal niet eng zelfs, ik heb hier in die 5 maanden in DH over meer rare dingen als berovingen, vervelende dronken mensen gelezen en gezien dan in dat bijna 1 jaar in Serviequote:Op vrijdag 5 december 2008 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het klinkt best wel eng allemaal.Hoe gevaarlijk was het echt?
quote:
moest erg wennen, maar dit nummer is ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |