Gelukkig kan ik heel goed zelfstandig uit bed komen.quote:Op zondag 7 december 2008 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
Waar is de rest idd? Trap jij kluts eens uit bed
Niet hier lieverd, in het andere slowchat topicquote:Op zondag 7 december 2008 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb een bureau
(Of had ik dat al gezegd?)
Helaas. Nu is een familie-weekend daar ook niet de aangewezen plek voor, zelfs niet op de Veluwe.quote:
Niet?!quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Nu is een familie-weekend daar ook niet de aangewezen plek voor, zelfs niet op de Veluwe.
Teveel nichten?quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas. Nu is een familie-weekend daar ook niet de aangewezen plek voor, zelfs niet op de Veluwe.
Kom op zeg... Alleen als je achternicht een neef is heb je een excuus hoorquote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Precies, het is toch de Veluwe!quote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kom op zeg... Alleen als je achternicht een neef is heb je een excuus hoor
Ik had een splinter in mijn hand.quote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kom op zeg... Alleen als je achternicht een neef is heb je een excuus hoor
Ik heb al besloten binnen twee uur naar huis te gaan. Ben het helemaal zat, de gillende kinderen, de vier continue vechtende en blaffende honden en de flauwe grappen de hele tijd.quote:
Ik had het nog geen dag uitgehouden met mijn familie, dus ik vind het nog knap.quote:Op zondag 7 december 2008 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al besloten binnen twee uur naar huis te gaan. Ben het helemaal zat, de gillende kinderen, de vier continue vechtende en blaffende honden en de flauwe grappen de hele tijd.
Zit hier sinds vrijdagmiddag, dus ik vind het ook knap. Zeker omdat ik moe en ziek ben en door de recente gebeurtenissen niet helemaal lekker in mijn vel zit.quote:Op zondag 7 december 2008 13:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het nog geen dag uitgehouden met mijn familie, dus ik vind het nog knap.
Klutsquote:
Is ook logischquote:Op zondag 7 december 2008 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit hier sinds vrijdagmiddag, dus ik vind het ook knap. Zeker omdat ik moe en ziek ben en door de recente gebeurtenissen niet helemaal lekker in mijn vel zit.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net een godsonmogelijke race gehaald die ik al tig keer overnieuw gedaan had bij NFS.
Ik wil sowieso een Xbox, PS3 en een Wii, dus ik droom voorlopig nog ff verder.quote:Op zondag 7 december 2008 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
I wil dungeon keeper weer hebben, das t enige spel dat ik echt graag speelde, tien jaar geleden oid...
Misschien toch maar eens een keer van die foute ouderwetse schietspelletjjes aanschaffen oid
Welke NFS?quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
Ik heb net een godsonmogelijke race gehaald die ik al tig keer overnieuw gedaan had bij NFS.
Er zit hier een gamewinkeltje die ook "ye olde skool" spelletjes heeft. Als ik daar weer eens ben zal ik voor je kijken. DK1 of 2?quote:Op zondag 7 december 2008 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
I wil dungeon keeper weer hebben, das t enige spel dat ik echt graag speelde, tien jaar geleden oid...
Misschien toch maar eens een keer van die foute ouderwetse schietspelletjjes aanschaffen oid
Goed. Druk op het werk , maar dat vind ik wel zo fijn aangezien de dag dan zo voorbij is.quote:
Fixed.quote:Op zondag 7 december 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een Xbox, PS3 en een Wii, dus ik droom voorlopig nog ff verder.
De eerste.quote:
Een kerstbal? Als in met galajurken en mannen in pak? Wat sjiek!quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed. Druk op het werk , maar dat vind ik wel zo fijn aangezien de dag dan zo voorbij is.
Binnenkort ff bellen wie er meegaan naar het kerstbal en naar de D&B party en dan kaarten halen.
Ex van me gaat misschien ook mee naar het kerstbal.
En dan is het tijd voor kerstvakantie. Waarschijnlijk 1 dag langs m,n ouders, bij verschillende vrienden langs om te eten e.d.
En natuurlijk ff polsen wie wat doet met oud en nieuw.
Ik wil sowieso eerst een nieuwe pc. Ik zit al jaren te wachten tot de Sims 3 uitkomt, die komt in februari maar draait never nooit niet op mijn gare laptop. En de Sims is echt zo'n spel waar ik een week vakantie voor opneem als die uitkomt en gewoon een week niet buitenkom zowat.quote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.
De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?quote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welke NFS?
[..]
Er zit hier een gamewinkeltje die ook "ye olde skool" spelletjes heeft. Als ik daar weer eens ben zal ik voor je kijken. DK1 of 2?
Lijkt mij ook idd, maar ik ben bang dat het snel gaat vervelen en volgens mij is het veel fijner om met een reguliere controller te spelen dan met een Wii-mote. Maar ik wil er wel een hebben omdat het gewoon een leuk ding is voor een leuke prijs waar je wel veel lol mee kan hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 13:33 schreef El_Matador het volgende:
Een Wii is echt een aanrader. Enorm lachen met vrienden inderdaad, maar ook in je eentje kan je je er prima mee vermaken.
Ik ben sowieso wel van de gezelschapspelletjes, maar mijn vrienden dan weer totaal niet.quote:Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Koop twister
Ik vermaak me kostelijk met dat spel
En mn kinderen. In je eentje is dat weer minder natuurlijk
Valt wel mee hoor, veel Xbox360 spellen zijn nu al rond de 25,- te krijgen, of goedkoper indien tweedehandsquote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gisteren staan twijfelen tussen een X360 en een Wii, en uiteindelijk geen van twee gekocht.
De 360 is wel leuk maar die spelletjes zijn echt godgevreten duur, gemiddeld 60 euro voor een titel die ik veel te weinig speel. Een Wii is zeker leuk, maar ik denk dat het vooral een party met vrienden ding is, en daar gaat het nu nog ff mis. Spelletjes zijn wel leuker kwa prijs, maar ik denk dat de graphics niet veel beter zijn als die van de xbox/ps2 en dreamcast die alle drie al meer dan 1 jaar bij mijn ouders op zolder staan.
Ik neem aan dat je NFS:Underground bedoelt hèquote:
Dungeon Keeper 1quote:Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik speelde altijd 1, maar 2 zal niet heel anders zijn nee ik aan toch?
Lief van je
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel van de gezelschapspelletjes, maar mijn vrienden dan weer totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |