Hey! alles goed?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef John.Milton het volgende:
Ik kom me ook maar eens melden hier.
Uitermate goed. Enige minpunt is dat ik morgenvroeg weer om 7 uur op moet staan, uitgaan zit er voor mij niet in ben ik bang.quote:
Vervallen fabriekspandquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef MLI het volgende:
Ik ga naar Bulex, maandelijks feestje in een vervallen fabriekspand. Jij?
Zie paar zinnen daar bovenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:16 schreef MLI het volgende:
Ik ga naar Bulex, maandelijks feestje in een vervallen fabriekspand. Jij?
Dat is wel vroegquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef John.Milton het volgende:
Uitermate goed. Enige minpunt is dat ik morgenvroeg weer om 7 uur op moet staan, uitgaan zit er voor mij niet in ben ik bang.
Sportenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel vroegWat ga je doen dan?
Voetbal? of wat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sporten
Alleen van mij mag het wel afgelast worden. Normaal beginnen wedstrijden pas rond de middag, maar onze tegenstander speelt blijkbaar altijd halve nachtwedstrijden.
Sure...thuis zou ik dat ook rustig doenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Backup wat is dat?
Gewoon een schijf erbij en daar al je troep op pleuren
Gelukkig heb je het zelf doorquote:
Leaf is best grappig, leuke zangeres ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leaf bedoel je? Wel geinig toch?
Niet heel erg mijn muziek, maar ik zou gewoon gaan als ik jou was!
Tot ziens dan maarquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Leaf is best grappig, leuke zangeres ookmaar het album vond ik wat saai
Ik ga maar eens verder tropic thunder kijken, was ff aan het checken of de boven genoemde backup liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |