Dat is nu voorbij en de wereld bestaat nog steeds. Dus wazzup?quote:
Nu ben ik gedouched en aangekleedquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nu voorbij en de wereld bestaat nog steeds. Dus wazzup?
Ik ben net uit bed en heb mijn eerste peuk en bak thee net op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu ben ik gedouched en aangekleed
Et tu, Kluts?
Picsquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed en heb mijn eerste peuk en bak thee net op.
Zometeen maar eens douchen en aankleden, want op dit moment zit ik nog in een joggingoutfit met mijn haar alle kanten op achter de pc.
Hip.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben net uit bed en heb mijn eerste peuk en bak thee net op.
Zometeen maar eens douchen en aankleden, want op dit moment zit ik nog in een joggingoutfit met mijn haar alle kanten op achter de pc.
Sup?quote:
En dan trek je zo'n gezicht?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben net wakker
Ben een paar keer wakker geworden van de kindjes, maar het grote voordeel van Sinterklaas is dat ze met al die nieuwe dingen willen spelen en dat dat lekker rustig is voor mij
Nooit?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, het was leuk
Ik trek zo'n gezicht omdat ik noooit om 12 uur uit mn bed kom
Die nooit kan je nu dus niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, het was leuk
Ik trek zo'n gezicht omdat ik noooit om 12 uur uit mn bed kom
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwel nooit. Vind dat mn dag dan zo kort is!
Hoe kun je dat nou denken!quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]ik las het verkeerd, ik dacht dat je nooit vóór 12 uur je nest uit kwam
My bad
Kwestie van compenseren met nachtwerkquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, vrijwel nooit. Vind dat mn dag dan zo kort is!
Ja daarom, ik dacht al "goh, da's raar?"quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou denken!
Je kent me beter dan dat
acha tis bij ons vooral een kwestie van worden flexers anders behandeld dan vaste krachten. Want dat onderscheidt maken ze altijd, met feesten alles. Pas wanneer ze mensen tekort komen mogen flexers ook meedoen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind een kerspakket leuk.Ze hoeven je toch niets te geven? Het is een extraatje.
gohquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Ik heb liever een winstuitkering of een 13e maand, eigenlijk
Ik zou die het liefste zwart hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Krijgen wij allebeiquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:53 schreef Elegy het volgende:
Tis niet dat je recht hebt op een kerstpakket, maar als je collega's wel een pakket krijgen en jij puur niet omdat je uitzendrkacht bent, dan vind ik dat er iets niet klopt (als je hetzelfde werkt doet).quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
Jullie zijn gewoon verwend.Recht ophebben enz. Dat iemand niet in het systeem staat oke.
Ik heb toevallig bij werkgevers gezeten die het niet totaal vertrouwden op hun systeem en dus ook
rekening hielden met uitzendkrachten enz.. Maar een recht?? Mwa, ik zie het altijd als iets
wat de werkgerver de kans geeft om te laten zien dat hij tevreden is over zijn werknemers.
Dat kan ik nog wel begrijpen en ja ben ik wel met je eens, alhoewel ik verwacht dat uitzendkrachten ook waarschijnlijk iets van hun uitzendbureau zouden kunnen krijgen, wat dan? Mogen zij dan dubbel op?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tis niet dat je recht hebt op een kerstpakket, maar als je collega's wel een pakket krijgen en jij puur niet omdat je uitzendrkacht bent, dan vind ik dat er iets niet klopt (als je hetzelfde werkt doet).
Het is iedereen of niemand vind ik
Aaawh,quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ben zowiezo al teleurgesteld in sinterklaas, dus een teleurstelling met een leeg kerstpakket kan ik nog wel hebben. Ik had een doos brownies gevraagd aan sinterklaas, maar nee hoor.. Enige wat er vanochtend in mijn schoen lag was zand van gisterenmiddag
Fixed.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ben zowiezo al teleurgesteld in sinterklaas, dus een teleurstelling met een leeg kerstpakket kan ik nog wel hebben. Ik had de doos van JaniesBrownie gevraagd aan sinterklaas, maar nee hoor.. Enige wat er vanochtend in mijn schoen lag was zand van gisterenmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |