Je vergeet in je openingspost bij de Links naar Websites deze website, Johan:quote:
Betwijfel je het bestaan van die poster eigenlijk?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef johan555 het volgende: Of een foto van de orginele poster heb je die ?
Lachen wel het Om heeft de documenten !quote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef johan555 het volgende:
Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef johan555 het volgende:
Post eens 1 officieel document ,1 tje maar bijvoorbeeld de verklaring van de taxi dame .
Haar hand tekening eronder dan hebben we iets concreets !
Het vliegdocument mag ook !
Of een foto van de orginele poster heb je die ?
Kan je allemaal niet he !!
Bolsema schreef :
Nee, omdat het OM die verklaringen en documenten in zijn bezit heeft
Wordt tijd dat deze informatie eens op internet wordt gezet of in ieder geval wordt getoond aan het grote publiek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef BwennieBren het volgende:
De door Charles Croes (voorheen Inner Circle member kennis van Beth) bevestigde telefoongesprekken van Natalee naar Beth en vice versa vlak voor Natalee's verdwijning met telefoonlijst en nummers en tijden.
En deze moet ook op het net.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:29 schreef BwennieBren het volgende:
eerste hootie poster
Misschien kan je wel niet helemaal helder denken als je dochter plots weg is? Wie weet hoe je reageert in zo een situatie. Dus Beth laat een poster drukken, en daar staat dan iets anders op dan je verwacht. Om daar dan gelijk allerlei complotten aan te hangen? En gelijk met al die andere onzin aan te komen van Renfro en consorten.. Beetje simpel allemaal.. Enige waar die docu van haar op stond was dat tijdstip van dat vliegtuig en dat klopt OOK al niet. Dus wie hier de randdebiel isquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef JoBuster het volgende:
Goed idee zeg posts kopieren uit het vorige topik, ik vond deze (van bolsena) ook wel interessant :
[..]
Wordt tijd dat deze informatie eens op internet wordt gezet of in ieder geval wordt getoond aan het grote publiek.
Waarom lees ik trouwens geruchten dat Frances Ellen Byrd het telefoonnummer van Joran op haar mobiel had opgeslagen (wat ze niet gebruikt had die fatale nacht, te zien aan de analyse van Joran's mobieltje)?
[..]
En deze moet ook op het net.
BTW, welke randdebiel is zo STOM om een poster te drukken met "please call me, we have to talk" als je er van uitgaat dat iemand GEKIDNAPT is (zoals Beth later claimde)?
OOIT gehoord van een gekidnapte of ontvoerde persoon die IN STAAT WAS OM HAAR MOEDER TE BELLEN?
Hellooo? Is there Anybody out there?
Dit klopt Johan!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef johan555 het volgende:
Het idee van de poster was van Julia Renfro en die heeft hem laten drukken .
Ze zit zelfs ook in de print bussines
Op de eerste poster stonden 2 telefoon nummers
1 van Julia en het andere nummer was van Angela
Maar goed wat voor onderzoek en documentaire kan je ook verwachten van iemand die alleen de middelbare meisjes school ( Mencia de Mendoza -Breda ) heeft gedaan
Zou het deze Alberto G. zijn waar JIJ het zelf in juni met naam en toenaam over had Johan?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef johan555 het volgende:
Hoe heet Alberto G. eigenlijk voluit ?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef johan555 het volgende:
Ze denkt iets te kunnen aantonen aan de hand van een uitdraaitje van een tel maatschappij
Alberto Groeneveld is niet de enige die op de luchthaven was![]()
Lijkt me ook erg lastig om met zoiets(amateur homevideotje) te moeten gaan leuren !
HUHquote:Op donderdag 4 december 2008 00:42 schreef mrBhimself het volgende:
Klik HIER als je het even niet meer weet
LOLquote:Op donderdag 4 december 2008 00:42 schreef mrBhimself het volgende:
Klik HIER als je het even niet meer weet
En dat zeg jij ? je wist niet eens dat er verklaringen van Paul vd Sloot waren !! ha haquote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef mrBhimself het volgende:
Valt me tegen dat je niet weet hoe Alberto heet. Kennelijk niet goed op de hoogte van het dossier.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef johan555 het volgende:
Maar is het niet erg vreemd om iemand met zo'n verleden voor een documetaire te gebruiken ?
Nu snap ik wel waarom Mos er niets mee kon ,die heeft Jacobs natuurlijk even gebeld !![]()
Alberto G., a criminal investigated by Jacobs
To whom it may interest, Alberto G. was fired from Universal Aviation medio 2006, reasons amongst other things; committing several crimes such as (car) theft, fraud, stealing items, several bribery attempts all of which Alberto G. has served jail time for.
Dennis Jacobs is the officer who has been investigating Alberto G.
G. was referred to as a criminal and a well known fantast.
From what I understand, even though ALE fails to understand how any Aruban/Dutch media might give credence to the lies of this man who is known for being willing to say or do anything for some money and/or attention, possibly juridical steps will be taken against Alberto G. to forecom his lies causing any damage to the island of Aruba, ALE, UA and the family of Natalee Holloway.
Arrival of the private plane May 30 took place a little after 10 pm and was under supervision off and documented by UA, ALE is in possession of the exact records, arrival time of Beth Twitty May 30 a little over 10 pm (between 10 and 11pm)
The medjet has taken off 3 days after arrival, the two pilots were arranged by UA, the take off was under supervision of UA, and the plane left with on board none other then the crew. This was also documented and is in possession of ALE.
bron:RU
ff op gezocht RU en dus een bericht van ene Lazlo die daarop het volgende antwoord:quote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef johan555 het volgende:
Vandaar dat je ze achternaam van Alberto G niet hoort !!
Dat ze zo'n man voor een documentaire gebruiken zeg !
Alberto G., a criminal investigated by Jacobs
To whom it may interest, Alberto G. was fired from Universal Aviation medio 2006, reasons amongst other things; committing several crimes such as (car) theft, fraud, stealing items, several bribery attempts all of which Alberto G. has served jail time for.
Dennis Jacobs is the officer who has been investigating Alberto G.
G. was referred to as a criminal and a well known fantast.
From what I understand, even though ALE fails to understand how any Aruban/Dutch media might give credence to the lies of this man who is known for being willing to say or do anything for some money and/or attention, possibly juridical steps will be taken against Alberto G. to forecom his lies causing any damage to the island of Aruba, ALE, UA and the family of Natalee Holloway.
Arrival of the private plane May 30 took place a little after 10 pm and was under supervision off and documented by UA, ALE is in possession of the exact records, arrival time of Beth Twitty May 30 a little over 10 pm (between 10 and 11pm)
The medjet has taken off 3 days after arrival, the two pilots were arranged by UA, the take off was under supervision of UA, and the plane left with on board none other then the crew. This was also documented and is in possession of ALE.
bron:RU
Volgens ene Glenda daar:quote:Lazlo PostPosted: Mon Jan 28, 2008 8:19 pm
prolific wrote:
Lazlo, is this just your opinion or are you speaking on behalf of ALE, or are you translating something?
Speaking on behalf of someone.
I was asked to inform anyone investigating this case and thinking Alberto G. may be credible to please contact Dennis Jacobs.
Zie hier de hele thread op RU: http://www.refugeesunleashed.net/ptopic12955.htmlquote:Alberto was detained and questioned because of a Missing UA Rental car that he was responsible for. The Joyriders were found and convicted.
De achternaam van Alberto ben ik al meerdere malen tegengekomen. Geen idee op welke sites of forums.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:30 schreef mrBhimself het volgende:
Valt me tegen dat je niet weet hoe Alberto heet. Kennelijk niet goed op de hoogte van het dossier.
Ja, goed idee wel hè. Zelf wask ook al van plan om dit nog even te herhalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef JoBuster het volgende:
Goed idee zeg posts kopieren uit het vorige topik, ik vond deze (van bolsena) ook wel interessant :
BTW, welke randdebiel is zo STOM om een poster te drukken met "please call me, we have to talk" als je er van uitgaat dat iemand GEKIDNAPT is (zoals Beth later claimde)?
OOIT gehoord van een gekidnapte of ontvoerde persoon die IN STAAT WAS OM HAAR MOEDER TE BELLEN?
Hellooo? Is there Anybody out there?
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:34 schreef bolsena het volgende:
Natalee was 18 en dus "of age", zoals ze dat zeggen in de States. Volwassen dus, volgens de Wet.
Stel dát Natalee niet naar huis wilde terugkeren, zoals gezegd wordt, en stel dát de familie dat niet pikte en haar vanuit dat vliegtuigje meenam terug naar States...
Stel dát dat dus TEGEN DE ZIN van Natalee was...
Dan zouden de familie en vrienden zich ZELF schuldig gemaakt hebben aan KIDNAPPING.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef johan555 het volgende:
Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef johan555 het volgende:
Post eens 1 officieel document ,1 tje maar bijvoorbeeld de verklaring van de taxi dame .
Of een foto van de orginele poster heb je die ?
Kan je allemaal niet he !!
Obama zal niets ik herhaal NIETS doen tbv van deze zaak......quote:Op donderdag 4 december 2008 03:40 schreef bolsena het volgende:
En ik blijf er bij dat deze zaak, hoewel hij in de Cold Case lade verdwijnt, na 20 januari 2009 opeens een enorme positieve boost kan krijgen als Obama en H. Clinton de zaak eens gaan runnen.
Moet je eens zien hoeveel sneaky achterdeurtjes er van de FBI opeens geopend gaan worden als er een telefoontje naar Clinton wordt gepleegd.
Uiteindelijk zullen de betrokkenen in Alabama krijgen wat ze verdiend hebben.
Dat is nog een kleine troost!
Truste & Love Y'all, my dear Hooties.
eigenlijk vind ik het nog niet eens zo'n domme poster !! , om gelijk hier weer allerlei comploten achter te zoeken gaat mij wat ver hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:48 schreef bolsena het volgende:
[..]
![]()
Bij dezen dan:
[ link | afbeelding ]
http://img122.imageshack.us/my.php?image=1posterbtu9.jpg
we zullen zien waar de verandering komen, verlopig benoemd hij alleen maar ouwe rotten, denk dat er over 4 jaar weinig verandert is en de mensen zwaar teleurgested.quote:Op donderdag 4 december 2008 03:40 schreef bolsena het volgende:
En ik blijf er bij dat deze zaak, hoewel hij in de Cold Case lade verdwijnt, na 20 januari 2009 opeens een enorme positieve boost kan krijgen als Obama en H. Clinton de zaak eens gaan runnen.
Moet je eens zien hoeveel sneaky achterdeurtjes er van de FBI opeens geopend gaan worden als er een telefoontje naar Clinton wordt gepleegd.
Uiteindelijk zullen de betrokkenen in Alabama krijgen wat ze verdiend hebben.
Dat is nog een kleine troost!
Truste & Love Y'all, my dear Hooties.
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_der_Sloot___.htmlquote:do 04 dec 2008, 07:26
'Politie hielp Paul van der Sloot in Holloway-zaak'
ORANJESTAD - De Nederlander Jan van der Straten die in 2005 als politiecommissaris op Aruba op de Natalee Holloway-zaak werd gezet, heeft het onderzoek in de beginfase ernstig gehinderd. Dit om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen bij het beschermen van zijn zoon Joran die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.
Dit heeft de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes donderdag bevestigd.
Dit is niet de eerste poster ,want daar stonden 2 telefoon nummers op .quote:Op donderdag 4 december 2008 02:48 schreef bolsena het volgende:
[..]
![]()
Bij dezen dan:
[ link | afbeelding ]
http://img122.imageshack.us/my.php?image=1posterbtu9.jpg
Okay 2 nummers dan, maar wel met dezelfde tekst erop toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:29 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste poster ,want daar stonden 2 telefoon nummers op .
Dit is een gefotoshopte
Nee, TUURLIJK niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:29 schreef duikkie het volgende:eigenlijk vind ik het nog niet eens zo'n domme poster !! , om gelijk hier weer allerlei comploten achter te zoeken gaat mij wat ver hoor.
als ouder ga je niet gelijk van het aller slechtse senario uit
Beth wist dus helemaal niet wat er met haar dochter gebeurt was, deze poster bewijst dat maar al te meer
Tuurlijk niet. Obama heeft andere prioriteiten en heeft het veel te druk strakkies om Amerika uit de financiële slob te halen, ze hebben een aardige staatschuld na 8 jaar Bush administration. Maar dat is voer voor een andere topicquote:Op donderdag 4 december 2008 03:50 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Obama zal niets ik herhaal NIETS doen tbv van deze zaak......
anders vergaat het hem het zelfde als nixon.
En clinton..... doesnt care, never had never will.
FBI is geen lokale politie toko in laos ofzo...
Toch heeft het huidige Republikeinse klimaat niet geholpen met het oplossen van deze zaak en het onderzoeken van de Amerikaanse kant van de zaak, laat ik het maar zachtjes uitdrukken dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Obama heeft andere prioriteiten en heeft het veel te druk strakkies om Amerika uit de financiële slob te halen, ze hebben een aardige staatschuld na 8 jaar Bush administration. Maar dat is voer voor een andere topic
Post eerst de orginele poster maar eens bolsena en niet een gefotoshopt kopietjequote:Op donderdag 4 december 2008 10:33 schreef bolsena het volgende:
[..]
Nee, TUURLIJK niet.
En DAAROM verklaard ze al 3,5 jaar dat ze METEEN wist dat Natalee gekidnapt, ontvoerd, verkracht en vermoord was door Joran en de Kalpoe's!
Misschien nadenken voordat je wat post ofzo.![]()
Nog een keer dan, omdat ie zo leuk is.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:57 schreef bolsena het volgende:
One thing needs to be found out before the story is put to bed. Where is the search fund?
Where is all the money from the Natalee Holloway funds (intentional plural)? Clan supporters say that there were expenses in flying, staying and eating in Aruba, but I know for a fact that many of those expenses were picked up by airlines, hotels and restaurants on the island. So where are the donations?
The money to find Natalee Holloway was reportedly worth millions and there has been virtually no reporting about where it went, how much was collected and who has control of it.
I find the refusal to talk about all of these funds strange enough since there was never any shyness when it came to asking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |