quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Daarom vroeg ik het ook. Niemand weet het. Het enige wat ze weten is dat ze al van kinds af aan al in ons dorp hebben gewoond.quote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb het van andere familieleden. Ga eens wat rondvragen, begin bij opa-oma etc.
Mongolen zijn ook een interessant volkjequote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook. Niemand weet het. Het enige wat ze weten is dat ze al van kinds af aan al in ons dorp hebben gewoond.
Misschien zijn we Mongolen... (
)
Het is spijtig. Het zal mij niks verbazen als blijkt dat zelfs in de archieven van de gemeente helemaal niks blijkt te staan over het verleden van dat gebied. Het interesseert gewoon niemand
Hopen dat het goed komt nils, insallahquote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef nils7 het volgende:
SePo:).... ze houden 'm nog 72 uur in leven hoorde ik net.. (waarom geen idee, iemand? heb het ook maar niet gevraagd aangezien m'n vriendin niet echt bij sprake was)
Weet niet, maar vrijwillige beeindiging van een mensenleven ligt nogal gevoelig. Misschien willen ze zo de tijd nemen zodat hij zonder machines niet meer verder kan zelfstandig??quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef nils7 het volgende:
SePo:).... ze houden 'm nog 72 uur in leven hoorde ik net.. (waarom geen idee, iemand? heb het ook maar niet gevraagd aangezien m'n vriendin niet echt bij sprake was)
Het zal voor eeuwig een geheim blijven. Waar kwam die trigger nou vandaan zeggen ze over jaren nog op fokquote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef IHVK het volgende:
Dan is hij 3/4 Mocro want tegen mij zei hij dat hij kwart Turks was.
Wanner wij oude opa's zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het zal voor eeuwig een geheim blijven. Waar kwam die trigger nou vandaan zeggen ze over jaren nog op fok
Mjah en met onze kleinzonen op de schoot vertellen hoe fok ooit klein begonquote:
Mjah daar heb ik geen last van. Ik ben trost op de cultuur en geschiedenis die ik met me meedraag. Voor de rest bepaal ik zelf hoe en wie ik benquote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Min-e het volgende:
Ik wil even officieel gezegd hebben, dat ik Marokkanen wel waardeer, sterker nog ik benijd ze om hun passie. Wij Turken zijn vaak te rechtlijnig... vind ik.
Ik generaliseerde even, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah daar heb ik geen last van. Ik ben trost op de cultuur en geschiedenis die ik met me meedraag. Voor de rest bepaal ik zelf hoe en wie ik ben
Het is altijd goed om je geschiedenis en cultuur te kennen. Ongeacht welke delen daarvan je met mee wilt dragen... en welke liever vergeetquote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik generaliseerde even, maar je hebt gelijk.
Alhoewel ik me best wel wat meer zou mogen verdiepen in mijn eigen cultuur
Ik kon hem zien, mooi, zeer klein dorpjequote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef msnk het volgende:
Verdomme volgens mij is de foto niet goed gelinkt en nogal groot uitgevallen nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als het dorp dus inderdaad 400 jaar oud blijkt te zijn dan zal zij waarschijnlijk ook geen idee hebben waar onze roots liggen
Ik zal dan maar informatie proberen te vinden over Yoruks. G.Fawkes, welk dorp komt jouw vader vandaan danEn waar komt je moeder vandaan?
AFC AJAX
Ik probeer het me te bedenken maar ik heb geen idee. Sorry...quote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Beste turken.
Mij is ooit een heel klein beetje turks geleerd
Gule gule bijvoorbeeld
Is er nog iets met Gule (alleen dan een ander woord ervoor)?
Ik meen dat mij toen nog iets was uitgelegd en laatst hoorde ik geloof ik ook (nog iets) gule.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Min-e het volgende:
Tijd om te gaan. Nog een fijne avond iedereen
Trusten.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Min-e het volgende:
Tijd om te gaan. Nog een fijne avond iedereen
HOAX!quote:
Neuh, dat vond ik ook een beetje ver gezochtquote:
Wel leuk bedacht though.quote:Op maandag 1 december 2008 22:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neuh, dat vond ik ook een beetje ver gezocht
Ach, Ik heb een gemixt achtegrond van traditioneel moslim en niet, verder lijkt me niet zo relevant.quote:Op maandag 1 december 2008 22:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Neuh, dat vond ik ook een beetje ver gezocht
Why is that?quote:
Precies! Als dat geen werelburger isquote:Op maandag 1 december 2008 22:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gel, gel, ne olursan ol yine gel,
Vertaling voor de mods:
Kom, wie je ook bent.
Relevant wellicht niet, maar interessant vind ik het zeker. Maar als je het er niet over wil hebben dan lijkt mij dat duidelijke taal.quote:Op maandag 1 december 2008 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, Ik heb een gemixt achtegrond van traditioneel moslim en niet, verder lijkt me niet zo relevant.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel die in Sivas. Ik heb daar familie.![]()
Sivas grenst aan Yozgat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |