Meteen na het openen had ik al op dat knopje van een mod waarschuwen geklikt maar ik denk dat Adelante dood is ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 17:16 schreef timmmmm het volgende:
daar moeten we dus nog over denken!
Ow, en marc, welk getal komt er na 1?
In FB reageren ze ook nietquote:Op donderdag 27 november 2008 19:26 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Meteen na het openen had ik al op dat knopje van een mod waarschuwen geklikt maar ik denk dat Adelante dood is ofzo
heeft even geduurd maar hier ben ik!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dracu
Heb je de weg ook weer gevonden naar het nieuwe topic?
fixedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij de header in iedergeval
Dankjewel!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
Ja, rustig maar, ik ben er
#2 dus, nog meer wensen?
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
Ja, rustig maar, ik ben er
#2 dus, nog meer wensen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
poedersuiker hoort pas bij oud en nieuw toch![]()
dan ben je de dag goed begonnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Erg flauw, maar ik moest erg hard lachen
Nee, want ik ben de dag begonnen door mn zus die mijn kamer binnen banjerde om mijn mp3speler te jattenquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan ben je de dag goed begonnen
ow nee da's niet aardigquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de dag begonnen door mn zus die mijn kamer binnen banjerde om mijn mp3speler te jatten
Het is nog zo vroeg
ook veeels te vroeg wakker maar ja niks aan te doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:05 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan nog. Ik heb al weekend, en dan ben ik om half acht al wakker![]()
![]()
Maar ik overleef het denk ik wel
Hoe staat het met dracu op deze vroege ochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:10 schreef timmmmm het volgende:
Top, hier ook wel
Zou de rest van de FEE SC nog slapen?misschien heel misschien al aan het werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon het toch proberenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:12 schreef timmmmm het volgende:
Nee, als Adelante op zijn werk zou zijn, zou hij hier al zitten
Wat zijn de gevolgen daarvan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Gisteren weer te veel kerstmuziek geluisterd
*zoekt een veilige plek opquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zal je verder vandaag wel merken![]()
maar da's toch alleen maar gezelligquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:03 schreef JJH het volgende:
Veel gezelliger den een FEE SC word het niet volgens mij. (SC's zijn vaak gezellig, en defeestdagen zijn dat ook, dus da's gezelligheid in het kwadraat!)
Zal ik eens kijken of ik een gezellige op in elkaar kan sleutelen?
Volgens mij is dit trouwens een van mij gezelligste posts, en ja, ik ben melig.![]()
Sint wel verkleinen, kerstboom niet, imoquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, die grote foto's mogen van mij eruit... of verklein ze
Inderdaad, dat denkt de rest ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
poedersuiker hoort pas bij oud en nieuw toch![]()
weekend is za+zo meestalquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik al vanaf half 8
En dat in het weekend
Ik heb morgenavond pas weekend, om 1700 pas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik al vanaf half 8
En dat in het weekend
Beetje beter opletten hè.quote:
Volgens mij wel, klinkt wel lekker in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker, ben ik nu zeker te laat
was ik al bang voorquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Beetje beter opletten hè.
[..]
Volgens mij wel, klinkt wel lekker in ieder geval.![]()
Ikl vind het wel leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:57 schreef EvilMarc het volgende:
Die YouTube filmpjes mogen van mij wel uit de OP, wie kijkt die nou
ik heb ze eigenlijk niet eens gezienquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ikl vind het wel leuk!
En voor mensen die voor het eerst in FEE danwel dit topic komen, komen dan gelijk een beetje in de stemming!![]()
Wij doen niet meer aan Sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net sinterklaasinkopen gedaan
Een Alice Cooper CD gekocht, en The Langolears, de film (als je het zo schrijft tenminste, dat blijkt ingewikkeld)
Wat hebben jullie gekocht voor je vrienden/familie, deze sinterklaaS?
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker, ben ik nu zeker te laat
ja nog steeds....quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
* JJH leest terug
Oh, die croissants nog steeds? Heb ondertussen een biertje met een pindaatje staan, ontbijten doen we morgen wel weer.
Dat hoef ik gelukkig niet, sterkte ermee!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja nog steeds....
hier al lekker op bed waar een glas water en een handje vol medicatie voor me klaar staat
komt goed hoor ben het wel gewendquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hoef ik gelukkig niet, sterkte ermee!
Veel plezier, dracu, en doe ze de groeten in tunesiëquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
zo alles klaar voor vertrek
ik meld me wel weer als ik terug ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Voor mij zit dat er al weer op, ga zo naar m'n werk toe.quote:
Ach eitje.quote:
Was de eerste niet zo'n succes?quote:Op zondag 30 november 2008 08:53 schreef timmmmm het volgende:
sinterklaas 1 van 4 zit er op
Vandaag sinterklaas 2 van 4 en 3 van vier
Vandaag kan alleen maar beter
Dat zal het zijn, maar om nou als 23 jarige een sinterklaasliedje te zingen in een volle winkel gaat mij wat te ver.quote:Op zondag 30 november 2008 19:02 schreef EvilMarc het volgende:
Of hij is vergeten een liedje te zingen
Gewoon zelf een zak kopenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 november 2008 19:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
Gewoon zelf een zak kopen
1 euro en je hebt handen vol.
Als kind besef je waarschijnlijk niet dat pepernoten niet uit spanje komen, maar wil je geloven dat de supermarkt de pepernoten van zwarte piet verkoopt en heb je ze liever uit eerste handquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is toch ook wel een raar iets. Dat je je als kind niet bedenkt dat je ipv een half uur staan te springen om een handje pepernoten je je ook gewoon om kan draaien en voor 1 of 2 gulden zelf een zak had kunnen kopen
Daar heb je helemaal gelijk in! Een van de leukste maanden van het jaar!quote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
En de december maand is bij deze nu officieel van start gegaan
Wat ik me afvraag, volgens het Sinterklaasjournaal is de boot met alle pakjes kwijt, hoe kan het dan dat de kinderen toch cadeautjes in hun schoen krijgen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is toch ook wel een raar iets. Dat je je als kind niet bedenkt dat je ipv een half uur staan te springen om een handje pepernoten je je ook gewoon om kan draaien en voor 1 of 2 gulden zelf een zak had kunnen kopen
quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, volgens het Sinterklaasjournaal is de boot met alle pakjes kwijt, hoe kan het dan dat de kinderen toch cadeautjes in hun schoen krijgen?
De boot is zaterdag al gevonden hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
I k zou maar blijven kijken, misschien komt er nog wel een oplossing voor de 5e december.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef EvilMarc het volgende:
Door mijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk is ook deze zaak weer tot een goed einde gekomen
dan moet ik altijd denken aan die autist uit SP.quote:
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan moet ik altijd denken aan die autist uit SP.
Zullen we anders even gaan ruziemaken, dan komt er wel wat leven in!quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef JJH het volgende:
Echt gang komt er ook niet in hier hè? BLijft over het algemeen maar een dooie boel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef JJH het volgende:
Moet ik ruzie gaan maken?![]()
Helemaal geen zin in, ben best vrolijk vandaag.
Met sinterklaas gedaan, mag dat ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
FEE is ook niet het forum om ruzie te maken, ruzie maken doe je maar met familie om de kersttafel
en met kerst weer dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met sinterklaas gedaan, mag dat ook
Dus je post een paint van jezelf op een stoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verveel me, ik kan er niets aan doen, ik heb spammeritus
Nee, met kerst zo verstandig niet naar mn ma te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
en met kerst weer dan?
mijn ouders komen over met kerst dus dan heb ik pas de mogelijkheid, maar meestal is het koek en ei
jij bent man, jij moet je bezighouden met het opeten niet met de voorbereidingquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ruzie tijdens de kerstmaaltijd... jeej
Daarvoor ga ik niet lang staan te koken hoor
Nee man, is te slecht voor mijn lijfquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij bent man, jij moet je bezighouden met het opeten niet met de voorbereiding
Da's wel apart ja, koop eens een brood!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Of chips, of ananas, of de gehaktbal die nog over was, dat soort dingen?
Mijn ontbijten afgelopen dagen
in de december editie moet je hoger kunnen staan hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... sta ik zelfs in die lijst? ... das ook voor het eerst dat ik in zo'n lijstje sta
Ik ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
in de december editie moet je hoger kunnen staan hoor
mis niet gebakken in boursinquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Nu lunch ik champignons, is dat ook slecht?
Nee, maar ik heb gewoon een bakje gebakken, verder niets erbij ;9quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef JJH het volgende:
Oeh, lekker gebakken en met een goed stukje vlees.![]()
Ho wacht,
Je zit ze toch niet "rauw' uit dat blauwe bakje weg te kanen hè.![]()
Ik heb net lekker een gebakken eitje op
Als ze gebakken zijn is het goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon een bakje gebakken, verder niets erbij ;9
Nee, waarschijnlijk niet, maar daarna heb ik nog een ingeblikte ananas gegetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:38 schreef Adelante het volgende:
en toch denk ik dat het voedingscentrum hier niet op doelt met twee ons groente per dag
Dan ben ik blij dat er niet zoiets als geurinternet is. Anders had ik waarschijnlijk flauw gevallen bij het openen van dit topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zijn gebakken, in heeeeel veel boter, en met heeeeeeel veel knoflook
Jepz, maar dat had ik al, vanochtend met mn B&Jquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
dus naast vet heb je ook nog 'n shitload suiker op
Lasagna is best gezond toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jepz, maar dat had ik al, vanochtend met mn B&J
en vanavond waarsch lasagna, dus laat de weightwatchers of sonja bakker dit topic niet lezen, dan krijgen ze gok ik een beroerte
PNG dus in zin van 'niet animerend' ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand trouwens de sneeuw netzoals JJH in png voor mij?
Dat ga je niet menen. Schaam je!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
zeg, houniet, waar ben jij mod? ik ken je helemaal niet
Nee, schaam jij je! Ik ben in elke échte fora vertegenwoordigd (dat zijn dus KLB ONZ GC en VBLquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen. Schaam je!
Uitgaan & Vrije Tijd.
Als je hem transparant hebt in een geanimeerde .png mag het ook hoor, maar dat lijkt me lastigquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:43 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
PNG dus in zin van 'niet animerend' ?
TopicKillquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie dat het langzaam, op gang aan het komen is... over de 200 post eindelijk in dit topic
AH is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur... C1000 of de plusquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
Oh, wat wel de moeite waard is om te vermelden is dat de lokale AH besloten heeft om deze week te gaan verbouwen. Dus naast tyfusdruk is het ook nog eens een teringzooi in mijn supermarktDe week voor sinterklaas, wie bedenkt zoiets?
Doe dat lekker in januari/februari ofzo
AH is niet duur en tevens de enige op 100meter lopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
AH is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur... C1000 of de plus
AH is de duurste supermarktquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
AH is niet duur en tevens de enige op 100meter lopen.
Super de Boer is de duurste van de grote supermarkten, gevolgd door Coop en dan AHquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
AH is de duurste supermarkt
(op kleine ketens als spar na)
Uit verscheidene tests gebleken
Maar luiheid boven kosten, ik begrijp het
mooi op tijd, ik ga vrijdag het geweld inquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef tevebe het volgende:
Morgen maar eens de stad in gaan opzoek naar cadeau's en cadeautips geven aan mensen wat ik graag wil hebben.
Stumperd... Ze maken je afquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
mooi op tijd, ik ga vrijdag het geweld in
Tjah, C1000 is hier 1 minuutje lopen, dus daar koop ik altijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Super de Boer is de duurste van de grote supermarkten, gevolgd door Coop en dan AH
en luiheid, tsjah als ik eerst 4 km met de auto moet en parkeergeld moet betalen ben ik ook duurder uit dan bij mijn AH...
we doen niet aan sinterklaas, maar ik wil toch wat leuks voor mevrouw A. scoren, dus dat wordt snel de douglas in vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stumperd... Ze maken je af
Denk je dat jij kans maakt tegen de hysterische koopjesjagers
Ik ben al bij de ici paris geweestquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
we doen niet aan sinterklaas, maar ik wil toch wat leuks voor mevrouw A. scoren, dus dat wordt snel de douglas in vermoed ik.
dan ruikt ze in elk geval goed als ze boven op de piste door skifahrlehrer heinrich wordt gebumscht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben al bij de ici paris geweest
Vriendin T. wilde ook een cadeautje
Maar met kerst is ze op skivakantie, dus hoef ik niets bijzonders te doen
Ben ik blij dat ze met haar opa en oma meegaat, dus niet durft te batsenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan ruikt ze in elk geval goed als ze boven op de piste door skifahrlehrer heinrich wordt gebumscht.
Heeeeeeyyyyy biertje!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan ruikt ze in elk geval goed als ze boven op de piste door skifahrlehrer heinrich wordt gebumscht.
ik kon niet meer op z'n naam komen, dus heb 'm maar heinrich genoemdquote:
Lynda?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Heb eens wat meer vertrouwen in mijn vriendin!![]()
Onder anderenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, schaam jij je! Ik ben in elke échte fora vertegenwoordigd (dat zijn dus KLB ONZ GC en VBL)
als ik je daar nog niet gezxien heb is het niet mijn schuld![]()
Hoewel ik je wel eens in VBL tegen gekomen ben, als ik er even over nadenk, maar daar zit ik niet zo heel veel
Heldquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
giel plaatjes zijn verboden! in ONZ, maar zeker in FEE
Ik vind dat er een straf moet staan van een ban tot FEE er niet meer is op giel posten in FEEquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef JJH het volgende:
Dat hier nu nog geen Giel staat.....
En nee dat is geen uitnodiging om het wel te doen!!
Ik lees wel eens mee achter de schermen.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee achter de schermen.
Tssk, als 2de of als 3de alquote:Op woensdag 3 december 2008 10:18 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen
iedereen hier al gestemd in de sint avatars competition?
en de kerst avatar wedstrijd wordt ook tof
Mompel dan iets over pepernoten in de reetquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie komen wel erg traag op gang zeg
* Dichterbijer mompelt iets met peper in de reet enzo...
FEEstigs, neuh niet... wat aan het proggen hier...
Ik zou er een kerstboomcoupe van makenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Adelante het volgende:
Ik moet naar de kapper nog voor de FEEstdagen
Of taaitaai.... net wat je lekkerder vind in je achterste ofcourcequote:Op woensdag 3 december 2008 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mompel dan iets over pepernoten in de reet
stekelig?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er een kerstboomcoupe van maken
heb je gezien hoe lang dat vorige SC topic liep, deze is mega snelquote:Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Of taaitaai.... net wat je lekkerder vind in je achterste ofcource
Echt mégaquote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je gezien hoe lang dat vorige SC topic liep, deze is mega snel
sodeknetter, echt ultramegasupersnel jah! puik man!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je gezien hoe lang dat vorige SC topic liep, deze is mega snel
Nou, blij dat ik kan bijdragen aan dit sukkelgangetjequote:Op woensdag 3 december 2008 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sodeknetter, echt ultramegasupersnel jah! puik man!
We zijn al bijna door het topic heenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nou, blij dat ik kan bijdragen aan dit sukkelgangetje
daarom hebben ze drenthe ook gehaaldquote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef timmmmm het volgende:
Precies! Iedereen heeft het erover hoe goed hij wel niet is, maar dat is voor een club als real madrid toch niet genoeg? Hij is afgelopen jaar niet beter geworden, zelfs slechter imo. Als real wil je toch een speler die kan groeien?
Ben bang dat ik dan gezellig meedoe.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:35 schreef timmmmm het volgende:
So here it isssssssss merry Christmas, Everybody's having fun!
Ik ben vannach de hele nacht present op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |