Ach eitje.quote:
Was de eerste niet zo'n succes?quote:Op zondag 30 november 2008 08:53 schreef timmmmm het volgende:
sinterklaas 1 van 4 zit er op
Vandaag sinterklaas 2 van 4 en 3 van vier
Vandaag kan alleen maar beter
Dat zal het zijn, maar om nou als 23 jarige een sinterklaasliedje te zingen in een volle winkel gaat mij wat te ver.quote:Op zondag 30 november 2008 19:02 schreef EvilMarc het volgende:
Of hij is vergeten een liedje te zingen
Gewoon zelf een zak kopenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 november 2008 19:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
Gewoon zelf een zak kopen
1 euro en je hebt handen vol.
Als kind besef je waarschijnlijk niet dat pepernoten niet uit spanje komen, maar wil je geloven dat de supermarkt de pepernoten van zwarte piet verkoopt en heb je ze liever uit eerste handquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is toch ook wel een raar iets. Dat je je als kind niet bedenkt dat je ipv een half uur staan te springen om een handje pepernoten je je ook gewoon om kan draaien en voor 1 of 2 gulden zelf een zak had kunnen kopen
Daar heb je helemaal gelijk in! Een van de leukste maanden van het jaar!quote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
En de december maand is bij deze nu officieel van start gegaan
Wat ik me afvraag, volgens het Sinterklaasjournaal is de boot met alle pakjes kwijt, hoe kan het dan dat de kinderen toch cadeautjes in hun schoen krijgen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is toch ook wel een raar iets. Dat je je als kind niet bedenkt dat je ipv een half uur staan te springen om een handje pepernoten je je ook gewoon om kan draaien en voor 1 of 2 gulden zelf een zak had kunnen kopen
quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, volgens het Sinterklaasjournaal is de boot met alle pakjes kwijt, hoe kan het dan dat de kinderen toch cadeautjes in hun schoen krijgen?
De boot is zaterdag al gevonden hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
I k zou maar blijven kijken, misschien komt er nog wel een oplossing voor de 5e december.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef EvilMarc het volgende:
Door mijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk is ook deze zaak weer tot een goed einde gekomen
dan moet ik altijd denken aan die autist uit SP.quote:
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan moet ik altijd denken aan die autist uit SP.
Zullen we anders even gaan ruziemaken, dan komt er wel wat leven in!quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef JJH het volgende:
Echt gang komt er ook niet in hier hè? BLijft over het algemeen maar een dooie boel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef JJH het volgende:
Moet ik ruzie gaan maken?![]()
Helemaal geen zin in, ben best vrolijk vandaag.
Met sinterklaas gedaan, mag dat ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
FEE is ook niet het forum om ruzie te maken, ruzie maken doe je maar met familie om de kersttafel
en met kerst weer dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met sinterklaas gedaan, mag dat ook
Dus je post een paint van jezelf op een stoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verveel me, ik kan er niets aan doen, ik heb spammeritus
Nee, met kerst zo verstandig niet naar mn ma te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
en met kerst weer dan?
mijn ouders komen over met kerst dus dan heb ik pas de mogelijkheid, maar meestal is het koek en ei
jij bent man, jij moet je bezighouden met het opeten niet met de voorbereidingquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ruzie tijdens de kerstmaaltijd... jeej
Daarvoor ga ik niet lang staan te koken hoor
Nee man, is te slecht voor mijn lijfquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij bent man, jij moet je bezighouden met het opeten niet met de voorbereiding
Da's wel apart ja, koop eens een brood!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Of chips, of ananas, of de gehaktbal die nog over was, dat soort dingen?
Mijn ontbijten afgelopen dagen
in de december editie moet je hoger kunnen staan hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... sta ik zelfs in die lijst? ... das ook voor het eerst dat ik in zo'n lijstje sta
Ik ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
in de december editie moet je hoger kunnen staan hoor
mis niet gebakken in boursinquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Nu lunch ik champignons, is dat ook slecht?
Nee, maar ik heb gewoon een bakje gebakken, verder niets erbij ;9quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef JJH het volgende:
Oeh, lekker gebakken en met een goed stukje vlees.![]()
Ho wacht,
Je zit ze toch niet "rauw' uit dat blauwe bakje weg te kanen hè.![]()
Ik heb net lekker een gebakken eitje op
Als ze gebakken zijn is het goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon een bakje gebakken, verder niets erbij ;9
Nee, waarschijnlijk niet, maar daarna heb ik nog een ingeblikte ananas gegetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:38 schreef Adelante het volgende:
en toch denk ik dat het voedingscentrum hier niet op doelt met twee ons groente per dag
Dan ben ik blij dat er niet zoiets als geurinternet is. Anders had ik waarschijnlijk flauw gevallen bij het openen van dit topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zijn gebakken, in heeeeel veel boter, en met heeeeeeel veel knoflook
Jepz, maar dat had ik al, vanochtend met mn B&Jquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
dus naast vet heb je ook nog 'n shitload suiker op
Lasagna is best gezond toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jepz, maar dat had ik al, vanochtend met mn B&J
en vanavond waarsch lasagna, dus laat de weightwatchers of sonja bakker dit topic niet lezen, dan krijgen ze gok ik een beroerte
PNG dus in zin van 'niet animerend' ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand trouwens de sneeuw netzoals JJH in png voor mij?
Dat ga je niet menen. Schaam je!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
zeg, houniet, waar ben jij mod? ik ken je helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |