Met sinterklaas gedaan, mag dat ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
FEE is ook niet het forum om ruzie te maken, ruzie maken doe je maar met familie om de kersttafel
en met kerst weer dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met sinterklaas gedaan, mag dat ook
Dus je post een paint van jezelf op een stoel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verveel me, ik kan er niets aan doen, ik heb spammeritus
Nee, met kerst zo verstandig niet naar mn ma te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
en met kerst weer dan?
mijn ouders komen over met kerst dus dan heb ik pas de mogelijkheid, maar meestal is het koek en ei
jij bent man, jij moet je bezighouden met het opeten niet met de voorbereidingquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ruzie tijdens de kerstmaaltijd... jeej
Daarvoor ga ik niet lang staan te koken hoor
Nee man, is te slecht voor mijn lijfquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij bent man, jij moet je bezighouden met het opeten niet met de voorbereiding
Da's wel apart ja, koop eens een brood!quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Of chips, of ananas, of de gehaktbal die nog over was, dat soort dingen?
Mijn ontbijten afgelopen dagen
in de december editie moet je hoger kunnen staan hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef Dichterbijer het volgende:
wtf... sta ik zelfs in die lijst? ... das ook voor het eerst dat ik in zo'n lijstje sta
Ik ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
in de december editie moet je hoger kunnen staan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |