Als kind besef je waarschijnlijk niet dat pepernoten niet uit spanje komen, maar wil je geloven dat de supermarkt de pepernoten van zwarte piet verkoopt en heb je ze liever uit eerste handquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is toch ook wel een raar iets. Dat je je als kind niet bedenkt dat je ipv een half uur staan te springen om een handje pepernoten je je ook gewoon om kan draaien en voor 1 of 2 gulden zelf een zak had kunnen kopen
Daar heb je helemaal gelijk in! Een van de leukste maanden van het jaar!quote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Dichterbijer het volgende:
En de december maand is bij deze nu officieel van start gegaan
Wat ik me afvraag, volgens het Sinterklaasjournaal is de boot met alle pakjes kwijt, hoe kan het dan dat de kinderen toch cadeautjes in hun schoen krijgen?quote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Dat is toch ook wel een raar iets. Dat je je als kind niet bedenkt dat je ipv een half uur staan te springen om een handje pepernoten je je ook gewoon om kan draaien en voor 1 of 2 gulden zelf een zak had kunnen kopen
quote:Op maandag 1 december 2008 08:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, volgens het Sinterklaasjournaal is de boot met alle pakjes kwijt, hoe kan het dan dat de kinderen toch cadeautjes in hun schoen krijgen?
De boot is zaterdag al gevonden hoorquote:Op maandag 1 december 2008 09:26 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
I k zou maar blijven kijken, misschien komt er nog wel een oplossing voor de 5e december.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:15 schreef EvilMarc het volgende:
Door mijn jarenlange ervaring en intensief speurwerk is ook deze zaak weer tot een goed einde gekomen
dan moet ik altijd denken aan die autist uit SP.quote:
Shit, je hebt me doorquote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan moet ik altijd denken aan die autist uit SP.
Zullen we anders even gaan ruziemaken, dan komt er wel wat leven in!quote:Op maandag 1 december 2008 18:31 schreef JJH het volgende:
Echt gang komt er ook niet in hier hè? BLijft over het algemeen maar een dooie boel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef JJH het volgende:
Moet ik ruzie gaan maken?![]()
Helemaal geen zin in, ben best vrolijk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |