mis niet gebakken in boursinquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Nu lunch ik champignons, is dat ook slecht?
Nee, maar ik heb gewoon een bakje gebakken, verder niets erbij ;9quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef JJH het volgende:
Oeh, lekker gebakken en met een goed stukje vlees.![]()
Ho wacht,
Je zit ze toch niet "rauw' uit dat blauwe bakje weg te kanen hè.![]()
Ik heb net lekker een gebakken eitje op
Als ze gebakken zijn is het goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon een bakje gebakken, verder niets erbij ;9
Nee, waarschijnlijk niet, maar daarna heb ik nog een ingeblikte ananas gegetenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:38 schreef Adelante het volgende:
en toch denk ik dat het voedingscentrum hier niet op doelt met twee ons groente per dag
Dan ben ik blij dat er niet zoiets als geurinternet is. Anders had ik waarschijnlijk flauw gevallen bij het openen van dit topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zijn gebakken, in heeeeel veel boter, en met heeeeeeel veel knoflook
Jepz, maar dat had ik al, vanochtend met mn B&Jquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
dus naast vet heb je ook nog 'n shitload suiker op
Lasagna is best gezond toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jepz, maar dat had ik al, vanochtend met mn B&J
en vanavond waarsch lasagna, dus laat de weightwatchers of sonja bakker dit topic niet lezen, dan krijgen ze gok ik een beroerte
PNG dus in zin van 'niet animerend' ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
Heeft iemand trouwens de sneeuw netzoals JJH in png voor mij?
Dat ga je niet menen. Schaam je!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
zeg, houniet, waar ben jij mod? ik ken je helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |