Op vrijdag 31 oktober 2008 12:19 schreef timmmmm het volgende: [zeikmodus]Als we hier trouwens fanatiek gaan slowchatten, moet de OP wel wat indrukwekkender hoor[/zeikmodus]
Wat let je?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
feestdagen altijd mooi beginnen met mijn verjaardag en dan t/m 2de week januari elk weekend wel ergens een feest wegens de feestdagen
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende: Yay *O* Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
Bij Halloween moet je ook niet vergeten te denken aan feestjes met veel raar uitziende cocktails, iedereen verkleed, etc. Jammer dat dat in NL nog niet zo is!
Ik vind halloween een beetje jammer persoonlijk, hoe leuk het ook is! we zitten al zo bomvol feestdagen, en daarnaast, sint maarten is precies hetzelfde, en ik heb het sowieso niet zo op het feit dat alles uit de VS overgenomen moet worden Gaat we straks ook nog thanksgiving vieren
halloween en sint maarten vind ik persoonlijk allebei niks aan
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende: Yay *O* Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Sinterklaas kwam aan op de dag dat ik geboren werd me ouders gingen niet eens even met mij naar de intocht kijken