Wat let je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[zeikmodus]Als we hier trouwens fanatiek gaan slowchatten, moet de OP wel wat indrukwekkender hoor[/zeikmodus]
pfiew.quote:
Toen je dat hoorde ?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:35 schreef Lordmagic het volgende:
vond ik ook toen ik dat hoorde hoor timmmmm
welkom FEE godmotherquote:
Met Sint Maarten ben ik het meestal die de bak snoep leeg eet ipv die kinderen die aan de deur een liedje komen zingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef Lordmagic het volgende:
halloween en sint maarten vind ik persoonlijk allebei niks aan
mijn ouders halen nooit snoep in huis omdat ik het altijd opeetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met Sint Maarten ben ik het meestal die de bak snoep leeg eet ipv die kinderen die aan de deur een liedje komen zingen
Wij halen hier nooit snoep in huis omdat er toch nooit iemand langs komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
mijn ouders halen nooit snoep in huis omdat ik het altijd opeet
En dan moet je manderijen gaan geven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef Lordmagic het volgende:
bij ons kwamen der altijd genoeg, was altijd wel grappig, doe je de deur los, zingen ze een liedje voor jeen dan moet je ze heel lullig zeggen dat je geen snoep hebt
zelfs een keer zo erg gehad dat ik ze wortels mee moest gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan moet je manderijen gaan geven.
Dat vond ik altijd zo'n afknapper als kind
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
zelfs een keer zo erg gehad dat ik ze wortels mee moest geven
kook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:29 schreef timmmmm het volgende:
En hoe heeft iedereen halloween gevierd?
Ik niet
Ik heb gister al wel lootjes getrokken, alleen zo jammer dat ik 4 keer sinterklaas vier, dit jaarquote:
Geen... sinterklaas...quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
ik doe helemaal niet aan sinterklaas dit jaar
da's nieuw voor me
ben op vakantie en kom 6 december terug weet nog niet hoe laat!
Je kan maar beter naar een heel mooi warm land weggaan, anders is het toch echt zonde!quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis toch eigenlijk te gek voor woorden ja
Jammer, ik kan lastig alleen MENenquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
tunesie is de bestemming
en nu ga ik echt opstaan!
Hoeveel had je al gedronken toen je dacht dat wortels gingen werken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef Lordmagic het volgende:
is nie grappig natalie![]()
ze waren niet blij met me toen ze me aan zagen komen met wortels(vond ik ook ècht heel gek)
Neuh.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:29 schreef timmmmm het volgende:
En hoe heeft iedereen halloween gevierd?
Ik niet
euhm,, viel nog wel mee denk ik,, maar we hadden gewoon niks anders in huisquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoeveel had je al gedronken toen je dacht dat wortels gingen werken?
8 dagen gewoon even er lekker tussen uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer, ik kan lastig alleen MENen
Tunesië is wel een toffe bestemming! Hoe lang?
Volgende keer je chequeboekje erbij. Moet je die kids zien lachenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:10 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
euhm,, viel nog wel mee denk ik,, maar we hadden gewoon niks anders in huis
Dan heb ik ook halloween gevierdquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Neuh.
Tenzij slapen-als-een-roos iets Halloweenigs is.
ik vind idd sinterklaas vaak leuker thuis dan in de winkelsquote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik vind de kerstsfeer ook veel gezelliger dan sinterklaas in de winkels.
Kerst is iets wat je groots aan moet pakken, sinterklaas moet je gezellig thuis, met een beker warme chocolademelk vieren
Wat geloof je niet dan? Sinterklaas bestaat toch echtquote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niet zo veel met sinterklaas, kwam pas naar Nederland toen ik er niet meer in geloofde
Op het moment dat er wat te krijgen valt, ben ik volledig gelovig.quote:Op zondag 2 november 2008 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat geloof je niet dan? Sinterklaas bestaat toch echt?
Ik geloof nog steeds hoor, altijd
Verklaar mij anders maar eens wie het in 's hemelsnaam verzint dat er elk jaar een vieze oude man met een mottige oude boot binnenvaard, met een hele sloot negers? Wanneer iemand mij bewijst dat hij niet bestaat geloof ik het pas!!!quote:Op zondag 2 november 2008 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op het moment dat er wat te krijgen valt, ben ik volledig gelovig.
Ja, dat idee heb ik er dus ook bij.quote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik vind de kerstsfeer ook veel gezelliger dan sinterklaas in de winkels.
Kerst is iets wat je groots aan moet pakken, sinterklaas moet je gezellig thuis, met een beker warme chocolademelk vieren
Die pepernoten lagen er in september al. En niet lang daarna zag ik ook de chocoladeletters alweer verschijnen. Heb de laatste dit jaar overigens nog niet gehad.quote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het wel jammer dat de pepernoten en zo al heel vroeg in de winkel liggen
maar de kerst sfeer in de winkels vind ik dan wel weer gezellig
Er zullen ook wel heel weinig mensen zijn die hun huis sinterklazig maken, maar een kersthuis is juist heel normaalquote:Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik er dus ook bij.
Al kan die kop choco ook met kerst
Ik welquote:Op zondag 2 november 2008 13:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die pepernoten lagen er in september al. En niet lang daarna zag ik ook de chocoladeletters alweer verschijnen. Heb de laatste dit jaar overigens nog niet gehad.
Dat is het ook. En je kan ook zoveel kanten op met kerst.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zullen ook wel heel weinig mensen zijn die hun huis sinterklazig maken, maar een kersthuis is juist heel normaal
Ik heb me ook al rijkelijk tegoed gedaan aan een marsepeinen varkenquote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het enige snoepgoed dat ik niet kon laten liggen bij AH
quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar 1 chocoladeletter, maar ook een marsepeinen varken van een halve kilo
Ik heb ook nooit gezegd dat ik uiteindelijk niet een beetje misselijk was, maar het was het waard!quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Dat lukt mij niet zonder er misselijk van te worden!
Maakt niet uit, je moet er gewoon het beste van maken (lees: zoveel mogelijk zooi eten)quote:Op maandag 3 november 2008 08:50 schreef Lordmagic het volgende:
moguh allemaal,
ik heb de eerste chocolade pepernoten en chocolade letters dit jaar ook al gehad, en dat terwijl ik er een hekel aan heb dat die zooi al zo vroeg in het jaar in de winkels liggen![]()
Och, je stage is toch al bijna voobijquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Lordmagic het volgende:
jij wel weer he timmmmm, daar moet ik toch echt vakantie voor hebben voordat ik dat kan doen.
voglende week zaterdag komt die oude man weer aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, je stage is toch al bijna voobij
Wie weet eigenlijk wanneer de intocht gepland is dit jaar, dat zal toch ook nit lang meer op zich laten wachten!
Oew, dan moet ik natuurlijk wel genoeg melk, cacao, en pepernoten hebben ingeslagenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
voglende week zaterdag komt die oude man weer aan.
zutphen lijkt me een leuker aankomst als hier in adoornquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:58 schreef Lordmagic het volgende:
is kijken of die dan ook hier in Zutphen aankomt.
vergeet de wortels niet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oew, dan moet ik natuurlijk wel genoeg melk, cacao, en pepernoten hebben ingeslagen
ow jammer ha haquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Lordmagic het volgende:
ik weet niet dracu, ben nooit echt wezen kijken hier in zutphen,, de laatste keer dat ik geweest ben ben ik ook naar a'doorn gegaan(meer omdat ik toch kleren moest kopen)
dat zat ik net te bedenken met de adressenlijst nog van de bruiloftquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Natalie het volgende:
Bedenk me net dat ik de adressenlijst v/d verhuiskaarten straks ook mooi voor de kerstkaarten kunnen gebruiken. Mooi dat ik hem niet heb weggegooid
die zien er zeker wel lekker uit!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
heb me in kunnen houden toen ik vanmiddag langs een australian liep
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
heb me in kunnen houden toen ik vanmiddag langs een australian liep
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:42 schreef Lordmagic het volgende:zwarte piet komt dit jaar niet
![]()
hij is zojuist president geworden![]()
Tevens mijn goeie morgen post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Tssk, dus hij denkt dat een paracetamolletje beter helpt dan chocolaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef Natalie het volgende:
Oh, volgens hem zijn er heel andere dingen die óók helpen tegen hoofdpijn
Dan kan ik die chocoladeletter helemaal wel vergeten. Hahaha
ach soquote:Op donderdag 6 november 2008 08:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als het wat later is, weet ik of het goed is, op het moment is het alleen maar vroeg
Eventjes wakker worden, dat duurt bij mij altijd even
Nee, dát nietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, dus hij denkt dat een paracetamolletje beter helpt dan chocola
Nee! Dit is een blijvertjequote:Hij snapt het niet hè, ik zou hem dumpen
Redelijkquote:Hoe gaat het nu?
Het was ook misschien niet serieus hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:57 schreef Natalie het volgende:
Nee, dát niet
Nee! Dit is een blijvertje
Redelijk
Had maandag al vrij gevraagd voor donderdag en vrijdag (vooruitziende blik hebben heerscht), dus zit nu heerlijk op mijn luie reet voor de pc!
Hoe gaat ie daar?
ik vind het atijd heerlijk in een verschoond bed!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oeh! Dat kan ik ook doen; laptop mee het bed in
Maar die heb ik net afgehaald, verschoond en opgemaakt... Zo zonde. Is het weer zo;n bende.
En heb ook al gestofzogen
Jee.. ik word een huisvrouwtje.. en ik maar denken dat ik zo hip was..
Save me!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oeh! Dat kan ik ook doen; laptop mee het bed in
Maar die heb ik net afgehaald, verschoond en opgemaakt... Zo zonde. Is het weer zo;n bende.
En heb ook al gestofzogen
Jee.. ik word een huisvrouwtje.. en ik maar denken dat ik zo hip was..
Save me!!
ik moest lachenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier moeten we onmiddelijk wat aan doen, dit moet gestopt worden!
Er zijn maar weinig redmiddelen, ik stel een combinatie voor:
Eerst moet je wat gaan eten, en alle afwas gewoon laten staan, tot vanavond, verder moet je geen boodschappen doen, en gewoon weer terug in bed, en even lekker woelen, zodat alles weer door elkaar ligt, verder 2 dagen geen huishoudelijk werk, dan zou het nog goed moeten komen!
Hoeft natuurlijk niet, alleen als je je hipheid wil behouden
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het atijd heerlijk in een verschoond bed!
En toch klagen als ik zeg dat ik overal op reageer, hè!quote:
goed idee hier ook eens doenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is nog een splinternieuwe ook. Eerste keer dat ie op bed ligt.
Hij is zo mooi
Ja!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier moeten we onmiddelijk wat aan doen, dit moet gestopt worden!
Dat gaat lukken!quote:Er zijn maar weinig redmiddelen, ik stel een combinatie voor:
Eerst moet je wat gaan eten, en alle afwas gewoon laten staan, tot vanavond,
Friet vanavondquote:verder moet je geen boodschappen doen
M... maar het bed is zo mooi opgemaakt, en.. ik kan niet tegen vieze vloerenquote:en gewoon weer terug in bed, en even lekker woelen, zodat alles weer door elkaar ligt, verder 2 dagen geen huishoudelijk werk, dan zou het nog goed moeten komen!
Wij hebben hem van de markt gehaald. Mooie blauwequote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed idee hier ook eens doen
nieuwe dekbedovertrekken kopen!
Tja, je bent nu officieel een huisvrouwtje geworden, nu is het enkel een kwestie van wat je voor je bruiloft wilt, en wanneer je uitgerekend bent, daar is geen ontsnappen meer aan...quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was ook misschien niet serieus hoor![]()
Mooi dat het in ieder geval beter gaat
Hier is het voornamelijk vroeg, ik bereid me ook voor op een dagje in bed, voor de pc
Maar dat doe ik al zovaak, en om nou de hele tijd al die topics te gaan schoppen, ik ben niet zo geweldadig ingesteld, weet jequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Adelante het volgende:
laten maken!
en je moet gewoon af en toe wat topics kicken, dan komen ze een beetje in de AT
Ik heb al lootjes getrokken, en al een cadeautjequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Adelante het volgende:
Ik verwacht meer drukte vanaf volgende week zaterdag als de sint in het land is en mensen er overal mee geconfronteerd worden en weer verplicht lootjes moeten trekken, surprises maken en cadeau's gaan kopen.
Nee hoor, lootjes trekken gebeurd hier altijd een maand van te voren, en voor het cadeautje heb ik even School's out besteldquote:
Dan zeg ik ook hier goeiemorgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
kwam ook maar weer hier even hallo zeggen!
Lindsay Lohan maar dan vrij onherkenbaar. De ava, ben hem ooit ergens tegengekomen en nu is hij van mijquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jouw ava is wel schattig, horen we die ergens van te kennen, of is dat zomaar een foto, niet van een bekend iemand ofzo?
Dat dacht ik al, maar zij is toch niet schattigquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Lindsay Lohan maar dan vrij onherkenbaar. De ava, ben hem ooit ergens tegengekomen en nu is hij van mij
En terecht, maar als je morgen vroeg op moet, moet je er misschien ook niet zo'n FEEst van makenquote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
Na een FEEstig weekend nu al weer geen zin in morgen
Je hebt evenveel gemist als dat je dacht te missen, niets boeiends gebeurd, en ook niets waarop joran te pakken isquote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ben je student ofzo?
Iemand Joran uitzending gezien, heb ik niks gemist?
Had je ook zo'n hekel aan hem met die recap die laatst op tv was (gister of eergisteren). Hij praatte echt in stukjes en dan trekt hij zo ineens een Emmy uit de muur om er mee te patsenquote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat Jorans aanklacht slaagt voor inbreuk op zijn persoonlijke levenssfeer door De Vries. Joran is een galbak natuurlijk, maar die Peter R de Vries vind ik ook verachtelijk.
Ik denk dat ik joran vriendelijker zou vinden als ik met allebei een uurtje kon pratenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Had je ook zo'n hekel aan hem met die recap die laatst op tv was (gister of eergisteren). Hij praatte echt in stukjes en dan trekt hij zo ineens een Emmy uit de muur om er mee te patsen
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
ja eigenlijk wel maar ik vind het in SC versie altijd netjes om de mensen te begroeten ha ha
nope, zo opstaan en mn oefeningen, hond uitlaten en thuis werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]dan maar
Nog wilde plannen voor vandaag
Alweer baby kijken?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope, zo opstaan en mn oefeningen, hond uitlaten en thuis werken
als ik me dan vanmiddag goed voel weer baby kijken bij mn schoonzusje
ja ze zei gister dat ze overdag helemaal geen bezoek kreegquote:Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alweer baby kijken?
Tja, dat krijg je ervan, als je ze zo lief maakt
hihi aapje kijken!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Adelante het volgende:
baby kijkenhet lijkt wel of je naar de dierentuin gaat
Nee, vind ik ook, dan moet de lievelingstante maar eens overdag op bezoek komen!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ze zei gister dat ze overdag helemaal geen bezoek kreeg
nou dat kan toch niet
mar kleine trolletjes zijn schattig!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook, dan moet de lievelingstante maar eens overdag op bezoek komen!
Ik hou van baby's
Hoewel als ze echt pasgeboren zijn, ze allemaal op trollen lijken
Dat is waar, maar dan zijn er van die mensen die dan toch zeggen dat ze zo mooi zijn, daar kan ik me dan weer niet in vindenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mar kleine trolletjes zijn schattig!
En is deze echt mooi, of echt lelijk?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef draculettetje het volgende:
mwah ligt eraan ik heb wel echt mooie babys gezien
maar ook echt lelijke!
van deze is de huid wel erg mooiquote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En is deze echt mooi, of echt lelijk?
Of ben je zo diplomatiek om daar geen antwoord op de geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil foto'sik heb nog geen foto;s maar als ik ze heb zal ik vragen of dat mag hier, maar dan heb je wel kans dat je in het trotse oom en tante topic moet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je me maar een linkje geeftquote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog geen foto;s maar als ik ze heb zal ik vragen of dat mag hier, maar dan heb je wel kans dat je in het trotse oom en tante topic moet kijken
hihi dat zal ik dan doenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang je me maar een linkje geeft
hihi da's goedquote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Dan is het goed
De sint komt bijna
Om het een béétje op FEE te houden
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's goed
ja kan ik bijna schoen cadeautjes halen voor mn neefjes en nichtjes
dan zijn hulp sintenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag hier bij de intocht kijken
Dat vroeg ik me als kind al af, hoe krijgt hij het toch voor elkaar op 2 plaatsen tegelijk binnen te komen![]()
Whehe, mijn papa en mama konden daar geen goeie verklaring voor vinden, zo ben ik van mn geloof afgevallenquote:
Maar hoe verklaar je dan dat de sint die op tv komt in belgië een andere is (overduidelijk)quote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef draculettetje het volgende:
nee hoor dat was hier opgelost met de sint die op tv komt is de echte
maar omdat ie het zo druk heeft wordt ie geholpen door hulp sinten
ik had meer moeite met de verschillende handschriften van de gedichtenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat de sint die op tv komt in belgië een andere is (overduidelijk)
Ik was erg lastig als kind
NOOITquote:
Tsssssskquote:Op donderdag 13 november 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
Is het die buurman van kevin mcallister trouwens? met die
sneeuwschep?
Nee, nee, morgen pas, een dag van tevorenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al zenuwachtig voor de aankost van sinterklaas?
ga ook gewoon mn at lijstje af!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nee, morgen pas, een dag van tevoren![]()
Jij bent hier trouwens ook even vaak als ik hè
Ik bedoelde ook eigenlijk op Fok!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga ook gewoon mn at lijstje af!
die heb ik wel een paar hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 13:12 schreef Adelante het volgende:
en waar staat FEE op dat lijstje? nou? nou?
ach soquote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk op Fok!
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan is hij niet meer een kwaadaardige kerstslechterik, maar een lelijkerd met een kerstmuts op
Dan zal ik je wel vaker tegenkomenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
het is nu net paul jambers met een muts op
en ja het is wat rustig in FEE vandaag dus ik werk weer even aan de active topic list
da's een goeiequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
boodschappenlijstje:
*chocomel toevoeg
ik vind het heus niet leuk steeds om mezelf te reagerenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik er even niet, is het meteen dood op het topic!!
Of komt het doordat je nu gedegradeerd bent tot KLB modheid
Hoe staat het met de sint, wie heeft al inkopen gedaan?
Als je al inkopen gedaan hebt, wat heb je gekocht?
Meer leven in dit topic AUB
auw!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:41 schreef Adelante het volgende:
tip: bij het pellen van een mandarijn niet met je oog er boven gaan hangen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef Topspin het volgende:
Hier wordt het een sobere kerst en oud op nieuw dit jaar, oma zal waarschijnlijk kerst niet halen dus dan is het sowieso niet echt gepast om uitgebreid te gaan vieren ondanks dat het leven doorgaat. Maar zo snel daarna in een feeststemming komen lukt ook niet goed en tevens heeft ze zo lang ik kan herinneren mee gevierd en was ze er altijd bij dus sowieso anders dan anders. Alsnog blij dat 2008 weer afgesloten gaat worden en dat een nieuw jaar zijn intrede gaat doen. Oud op nieuw sowieso leuker dan kerst omdat het minder verplicht overkomt.
en gelukt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:38 schreef Natalie het volgende:
Wij gaan vandaag onze kerstboom en kerstspullen kopen!
We verwachten groot in te slaan, dus we hebben ook maar vast een auto geregeld
en jij bent een vrouw die niet gaat zoeken in kasten en lades?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:45 schreef Natalie het volgende:
Mijn ventje is trouwens al druk bezig met het kopen van kerstcadeaus.. En ik mag niet weten wat het is!!!
Helemaal!quote:
Nooitquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
en jij bent een vrouw die niet gaat zoeken in kasten en lades?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |