hihi aapje kijken!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef Adelante het volgende:
baby kijkenhet lijkt wel of je naar de dierentuin gaat
Nee, vind ik ook, dan moet de lievelingstante maar eens overdag op bezoek komen!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ze zei gister dat ze overdag helemaal geen bezoek kreeg
nou dat kan toch niet
mar kleine trolletjes zijn schattig!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook, dan moet de lievelingstante maar eens overdag op bezoek komen!
Ik hou van baby's
Hoewel als ze echt pasgeboren zijn, ze allemaal op trollen lijken
Dat is waar, maar dan zijn er van die mensen die dan toch zeggen dat ze zo mooi zijn, daar kan ik me dan weer niet in vindenquote:Op woensdag 12 november 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mar kleine trolletjes zijn schattig!
En is deze echt mooi, of echt lelijk?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef draculettetje het volgende:
mwah ligt eraan ik heb wel echt mooie babys gezien
maar ook echt lelijke!
van deze is de huid wel erg mooiquote:Op woensdag 12 november 2008 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En is deze echt mooi, of echt lelijk?
Of ben je zo diplomatiek om daar geen antwoord op de geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil foto'sik heb nog geen foto;s maar als ik ze heb zal ik vragen of dat mag hier, maar dan heb je wel kans dat je in het trotse oom en tante topic moet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je me maar een linkje geeftquote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog geen foto;s maar als ik ze heb zal ik vragen of dat mag hier, maar dan heb je wel kans dat je in het trotse oom en tante topic moet kijken
hihi dat zal ik dan doenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zolang je me maar een linkje geeft
hihi da's goedquote:Op woensdag 12 november 2008 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Dan is het goed
De sint komt bijna
Om het een béétje op FEE te houden
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's goed
ja kan ik bijna schoen cadeautjes halen voor mn neefjes en nichtjes
dan zijn hulp sintenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag hier bij de intocht kijken
Dat vroeg ik me als kind al af, hoe krijgt hij het toch voor elkaar op 2 plaatsen tegelijk binnen te komen![]()
Whehe, mijn papa en mama konden daar geen goeie verklaring voor vinden, zo ben ik van mn geloof afgevallenquote:
Maar hoe verklaar je dan dat de sint die op tv komt in belgië een andere is (overduidelijk)quote:Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef draculettetje het volgende:
nee hoor dat was hier opgelost met de sint die op tv komt is de echte
maar omdat ie het zo druk heeft wordt ie geholpen door hulp sinten
ik had meer moeite met de verschillende handschriften van de gedichtenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je dan dat de sint die op tv komt in belgië een andere is (overduidelijk)
Ik was erg lastig als kind
NOOITquote:
Tsssssskquote:Op donderdag 13 november 2008 10:21 schreef Adelante het volgende:
Is het die buurman van kevin mcallister trouwens? met die
sneeuwschep?
Nee, nee, morgen pas, een dag van tevorenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al zenuwachtig voor de aankost van sinterklaas?
ga ook gewoon mn at lijstje af!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nee, morgen pas, een dag van tevoren![]()
Jij bent hier trouwens ook even vaak als ik hè
Ik bedoelde ook eigenlijk op Fok!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga ook gewoon mn at lijstje af!
die heb ik wel een paar hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 13:12 schreef Adelante het volgende:
en waar staat FEE op dat lijstje? nou? nou?
ach soquote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk op Fok!
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 10:18 schreef timmmmm het volgende:
Dan is hij niet meer een kwaadaardige kerstslechterik, maar een lelijkerd met een kerstmuts op
Dan zal ik je wel vaker tegenkomenquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:59 schreef Adelante het volgende:
het is nu net paul jambers met een muts op
en ja het is wat rustig in FEE vandaag dus ik werk weer even aan de active topic list
da's een goeiequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
boodschappenlijstje:
*chocomel toevoeg
ik vind het heus niet leuk steeds om mezelf te reagerenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:46 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik er even niet, is het meteen dood op het topic!!
Of komt het doordat je nu gedegradeerd bent tot KLB modheid
Hoe staat het met de sint, wie heeft al inkopen gedaan?
Als je al inkopen gedaan hebt, wat heb je gekocht?
Meer leven in dit topic AUB
auw!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:41 schreef Adelante het volgende:
tip: bij het pellen van een mandarijn niet met je oog er boven gaan hangen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef Topspin het volgende:
Hier wordt het een sobere kerst en oud op nieuw dit jaar, oma zal waarschijnlijk kerst niet halen dus dan is het sowieso niet echt gepast om uitgebreid te gaan vieren ondanks dat het leven doorgaat. Maar zo snel daarna in een feeststemming komen lukt ook niet goed en tevens heeft ze zo lang ik kan herinneren mee gevierd en was ze er altijd bij dus sowieso anders dan anders. Alsnog blij dat 2008 weer afgesloten gaat worden en dat een nieuw jaar zijn intrede gaat doen. Oud op nieuw sowieso leuker dan kerst omdat het minder verplicht overkomt.
en gelukt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:38 schreef Natalie het volgende:
Wij gaan vandaag onze kerstboom en kerstspullen kopen!
We verwachten groot in te slaan, dus we hebben ook maar vast een auto geregeld
en jij bent een vrouw die niet gaat zoeken in kasten en lades?quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:45 schreef Natalie het volgende:
Mijn ventje is trouwens al druk bezig met het kopen van kerstcadeaus.. En ik mag niet weten wat het is!!!
Helemaal!quote:
Nooitquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
en jij bent een vrouw die niet gaat zoeken in kasten en lades?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |