Wat let je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[zeikmodus]Als we hier trouwens fanatiek gaan slowchatten, moet de OP wel wat indrukwekkender hoor[/zeikmodus]
pfiew.quote:
Toen je dat hoorde ?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:35 schreef Lordmagic het volgende:
vond ik ook toen ik dat hoorde hoor timmmmm
welkom FEE godmotherquote:
Met Sint Maarten ben ik het meestal die de bak snoep leeg eet ipv die kinderen die aan de deur een liedje komen zingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:21 schreef Lordmagic het volgende:
halloween en sint maarten vind ik persoonlijk allebei niks aan
mijn ouders halen nooit snoep in huis omdat ik het altijd opeetquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Met Sint Maarten ben ik het meestal die de bak snoep leeg eet ipv die kinderen die aan de deur een liedje komen zingen
Wij halen hier nooit snoep in huis omdat er toch nooit iemand langs komtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
mijn ouders halen nooit snoep in huis omdat ik het altijd opeet
En dan moet je manderijen gaan geven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef Lordmagic het volgende:
bij ons kwamen der altijd genoeg, was altijd wel grappig, doe je de deur los, zingen ze een liedje voor jeen dan moet je ze heel lullig zeggen dat je geen snoep hebt
zelfs een keer zo erg gehad dat ik ze wortels mee moest gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan moet je manderijen gaan geven.
Dat vond ik altijd zo'n afknapper als kind
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
zelfs een keer zo erg gehad dat ik ze wortels mee moest geven
kook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:29 schreef timmmmm het volgende:
En hoe heeft iedereen halloween gevierd?
Ik niet
Ik heb gister al wel lootjes getrokken, alleen zo jammer dat ik 4 keer sinterklaas vier, dit jaarquote:
Geen... sinterklaas...quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
ik doe helemaal niet aan sinterklaas dit jaar
da's nieuw voor me
ben op vakantie en kom 6 december terug weet nog niet hoe laat!
Je kan maar beter naar een heel mooi warm land weggaan, anders is het toch echt zonde!quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis toch eigenlijk te gek voor woorden ja
Jammer, ik kan lastig alleen MENenquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
tunesie is de bestemming
en nu ga ik echt opstaan!
Hoeveel had je al gedronken toen je dacht dat wortels gingen werken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:55 schreef Lordmagic het volgende:
is nie grappig natalie![]()
ze waren niet blij met me toen ze me aan zagen komen met wortels(vond ik ook ècht heel gek)
Neuh.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:29 schreef timmmmm het volgende:
En hoe heeft iedereen halloween gevierd?
Ik niet
euhm,, viel nog wel mee denk ik,, maar we hadden gewoon niks anders in huisquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hoeveel had je al gedronken toen je dacht dat wortels gingen werken?
8 dagen gewoon even er lekker tussen uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer, ik kan lastig alleen MENen
Tunesië is wel een toffe bestemming! Hoe lang?
Volgende keer je chequeboekje erbij. Moet je die kids zien lachenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:10 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
euhm,, viel nog wel mee denk ik,, maar we hadden gewoon niks anders in huis
Dan heb ik ook halloween gevierdquote:Op zaterdag 1 november 2008 09:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Neuh.
Tenzij slapen-als-een-roos iets Halloweenigs is.
ik vind idd sinterklaas vaak leuker thuis dan in de winkelsquote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik vind de kerstsfeer ook veel gezelliger dan sinterklaas in de winkels.
Kerst is iets wat je groots aan moet pakken, sinterklaas moet je gezellig thuis, met een beker warme chocolademelk vieren
Wat geloof je niet dan? Sinterklaas bestaat toch echtquote:Op zondag 2 november 2008 12:58 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niet zo veel met sinterklaas, kwam pas naar Nederland toen ik er niet meer in geloofde
Op het moment dat er wat te krijgen valt, ben ik volledig gelovig.quote:Op zondag 2 november 2008 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat geloof je niet dan? Sinterklaas bestaat toch echt?
Ik geloof nog steeds hoor, altijd
Verklaar mij anders maar eens wie het in 's hemelsnaam verzint dat er elk jaar een vieze oude man met een mottige oude boot binnenvaard, met een hele sloot negers? Wanneer iemand mij bewijst dat hij niet bestaat geloof ik het pas!!!quote:Op zondag 2 november 2008 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op het moment dat er wat te krijgen valt, ben ik volledig gelovig.
Ja, dat idee heb ik er dus ook bij.quote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik vind de kerstsfeer ook veel gezelliger dan sinterklaas in de winkels.
Kerst is iets wat je groots aan moet pakken, sinterklaas moet je gezellig thuis, met een beker warme chocolademelk vieren
Die pepernoten lagen er in september al. En niet lang daarna zag ik ook de chocoladeletters alweer verschijnen. Heb de laatste dit jaar overigens nog niet gehad.quote:Op zondag 2 november 2008 12:42 schreef draculettetje het volgende:
ik vind het wel jammer dat de pepernoten en zo al heel vroeg in de winkel liggen
maar de kerst sfeer in de winkels vind ik dan wel weer gezellig
Er zullen ook wel heel weinig mensen zijn die hun huis sinterklazig maken, maar een kersthuis is juist heel normaalquote:Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik er dus ook bij.
Al kan die kop choco ook met kerst
Ik welquote:Op zondag 2 november 2008 13:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die pepernoten lagen er in september al. En niet lang daarna zag ik ook de chocoladeletters alweer verschijnen. Heb de laatste dit jaar overigens nog niet gehad.
Dat is het ook. En je kan ook zoveel kanten op met kerst.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zullen ook wel heel weinig mensen zijn die hun huis sinterklazig maken, maar een kersthuis is juist heel normaal
Ik heb me ook al rijkelijk tegoed gedaan aan een marsepeinen varkenquote:Op zondag 2 november 2008 13:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
dit is het enige snoepgoed dat ik niet kon laten liggen bij AH
quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar 1 chocoladeletter, maar ook een marsepeinen varken van een halve kilo
Ik heb ook nooit gezegd dat ik uiteindelijk niet een beetje misselijk was, maar het was het waard!quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Dat lukt mij niet zonder er misselijk van te worden!
Maakt niet uit, je moet er gewoon het beste van maken (lees: zoveel mogelijk zooi eten)quote:Op maandag 3 november 2008 08:50 schreef Lordmagic het volgende:
moguh allemaal,
ik heb de eerste chocolade pepernoten en chocolade letters dit jaar ook al gehad, en dat terwijl ik er een hekel aan heb dat die zooi al zo vroeg in het jaar in de winkels liggen![]()
Och, je stage is toch al bijna voobijquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Lordmagic het volgende:
jij wel weer he timmmmm, daar moet ik toch echt vakantie voor hebben voordat ik dat kan doen.
voglende week zaterdag komt die oude man weer aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, je stage is toch al bijna voobij
Wie weet eigenlijk wanneer de intocht gepland is dit jaar, dat zal toch ook nit lang meer op zich laten wachten!
Oew, dan moet ik natuurlijk wel genoeg melk, cacao, en pepernoten hebben ingeslagenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
voglende week zaterdag komt die oude man weer aan.
zutphen lijkt me een leuker aankomst als hier in adoornquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:58 schreef Lordmagic het volgende:
is kijken of die dan ook hier in Zutphen aankomt.
vergeet de wortels niet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oew, dan moet ik natuurlijk wel genoeg melk, cacao, en pepernoten hebben ingeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |