quote:Op zondag 2 november 2008 13:26 schreef timmmmm het volgende:
Maar 1 chocoladeletter, maar ook een marsepeinen varken van een halve kilo
Ik heb ook nooit gezegd dat ik uiteindelijk niet een beetje misselijk was, maar het was het waard!quote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]!
Dat lukt mij niet zonder er misselijk van te worden!
Maakt niet uit, je moet er gewoon het beste van maken (lees: zoveel mogelijk zooi eten)quote:Op maandag 3 november 2008 08:50 schreef Lordmagic het volgende:
moguh allemaal,
ik heb de eerste chocolade pepernoten en chocolade letters dit jaar ook al gehad, en dat terwijl ik er een hekel aan heb dat die zooi al zo vroeg in het jaar in de winkels liggen![]()
Och, je stage is toch al bijna voobijquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Lordmagic het volgende:
jij wel weer he timmmmm, daar moet ik toch echt vakantie voor hebben voordat ik dat kan doen.
voglende week zaterdag komt die oude man weer aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och, je stage is toch al bijna voobij
Wie weet eigenlijk wanneer de intocht gepland is dit jaar, dat zal toch ook nit lang meer op zich laten wachten!
Oew, dan moet ik natuurlijk wel genoeg melk, cacao, en pepernoten hebben ingeslagenquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
voglende week zaterdag komt die oude man weer aan.
zutphen lijkt me een leuker aankomst als hier in adoornquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:58 schreef Lordmagic het volgende:
is kijken of die dan ook hier in Zutphen aankomt.
vergeet de wortels niet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oew, dan moet ik natuurlijk wel genoeg melk, cacao, en pepernoten hebben ingeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |