ow jammer ha haquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Lordmagic het volgende:
ik weet niet dracu, ben nooit echt wezen kijken hier in zutphen,, de laatste keer dat ik geweest ben ben ik ook naar a'doorn gegaan(meer omdat ik toch kleren moest kopen)
dat zat ik net te bedenken met de adressenlijst nog van de bruiloftquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Natalie het volgende:
Bedenk me net dat ik de adressenlijst v/d verhuiskaarten straks ook mooi voor de kerstkaarten kunnen gebruiken. Mooi dat ik hem niet heb weggegooid
die zien er zeker wel lekker uit!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
heb me in kunnen houden toen ik vanmiddag langs een australian liep
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
heb me in kunnen houden toen ik vanmiddag langs een australian liep
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:42 schreef Lordmagic het volgende:zwarte piet komt dit jaar niet
![]()
hij is zojuist president geworden![]()
Tevens mijn goeie morgen post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Tssk, dus hij denkt dat een paracetamolletje beter helpt dan chocolaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef Natalie het volgende:
Oh, volgens hem zijn er heel andere dingen die ķķk helpen tegen hoofdpijn
Dan kan ik die chocoladeletter helemaal wel vergeten. Hahaha
ach soquote:Op donderdag 6 november 2008 08:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als het wat later is, weet ik of het goed is, op het moment is het alleen maar vroeg
Eventjes wakker worden, dat duurt bij mij altijd even
Nee, dát nietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, dus hij denkt dat een paracetamolletje beter helpt dan chocola
Nee! Dit is een blijvertjequote:Hij snapt het niet hč, ik zou hem dumpen
Redelijkquote:Hoe gaat het nu?
Het was ook misschien niet serieus hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:57 schreef Natalie het volgende:
Nee, dát niet
Nee! Dit is een blijvertje
Redelijk
Had maandag al vrij gevraagd voor donderdag en vrijdag (vooruitziende blik hebben heerscht), dus zit nu heerlijk op mijn luie reet voor de pc!
Hoe gaat ie daar?
ik vind het atijd heerlijk in een verschoond bed!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oeh! Dat kan ik ook doen; laptop mee het bed in
Maar die heb ik net afgehaald, verschoond en opgemaakt... Zo zonde. Is het weer zo;n bende.
En heb ook al gestofzogen
Jee.. ik word een huisvrouwtje.. en ik maar denken dat ik zo hip was..
Save me!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oeh! Dat kan ik ook doen; laptop mee het bed in
Maar die heb ik net afgehaald, verschoond en opgemaakt... Zo zonde. Is het weer zo;n bende.
En heb ook al gestofzogen
Jee.. ik word een huisvrouwtje.. en ik maar denken dat ik zo hip was..
Save me!!
ik moest lachenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier moeten we onmiddelijk wat aan doen, dit moet gestopt worden!
Er zijn maar weinig redmiddelen, ik stel een combinatie voor:
Eerst moet je wat gaan eten, en alle afwas gewoon laten staan, tot vanavond, verder moet je geen boodschappen doen, en gewoon weer terug in bed, en even lekker woelen, zodat alles weer door elkaar ligt, verder 2 dagen geen huishoudelijk werk, dan zou het nog goed moeten komen!
Hoeft natuurlijk niet, alleen als je je hipheid wil behouden
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het atijd heerlijk in een verschoond bed!
En toch klagen als ik zeg dat ik overal op reageer, hč!quote:
goed idee hier ook eens doenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is nog een splinternieuwe ook. Eerste keer dat ie op bed ligt.
Hij is zo mooi
Ja!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier moeten we onmiddelijk wat aan doen, dit moet gestopt worden!
Dat gaat lukken!quote:Er zijn maar weinig redmiddelen, ik stel een combinatie voor:
Eerst moet je wat gaan eten, en alle afwas gewoon laten staan, tot vanavond,
Friet vanavondquote:verder moet je geen boodschappen doen
M... maar het bed is zo mooi opgemaakt, en.. ik kan niet tegen vieze vloerenquote:en gewoon weer terug in bed, en even lekker woelen, zodat alles weer door elkaar ligt, verder 2 dagen geen huishoudelijk werk, dan zou het nog goed moeten komen!
Wij hebben hem van de markt gehaald. Mooie blauwequote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed idee hier ook eens doen
nieuwe dekbedovertrekken kopen!
Tja, je bent nu officieel een huisvrouwtje geworden, nu is het enkel een kwestie van wat je voor je bruiloft wilt, en wanneer je uitgerekend bent, daar is geen ontsnappen meer aan...quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het was ook misschien niet serieus hoor![]()
Mooi dat het in ieder geval beter gaat
Hier is het voornamelijk vroeg, ik bereid me ook voor op een dagje in bed, voor de pc
Maar dat doe ik al zovaak, en om nou de hele tijd al die topics te gaan schoppen, ik ben niet zo geweldadig ingesteld, weet jequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:41 schreef Adelante het volgende:
laten maken!
en je moet gewoon af en toe wat topics kicken, dan komen ze een beetje in de AT
Ik heb al lootjes getrokken, en al een cadeautjequote:Op vrijdag 7 november 2008 11:46 schreef Adelante het volgende:
Ik verwacht meer drukte vanaf volgende week zaterdag als de sint in het land is en mensen er overal mee geconfronteerd worden en weer verplicht lootjes moeten trekken, surprises maken en cadeau's gaan kopen.
Nee hoor, lootjes trekken gebeurd hier altijd een maand van te voren, en voor het cadeautje heb ik even School's out besteldquote:
Dan zeg ik ook hier goeiemorgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
kwam ook maar weer hier even hallo zeggen!
Lindsay Lohan maar dan vrij onherkenbaar. De ava, ben hem ooit ergens tegengekomen en nu is hij van mijquote:Op donderdag 6 november 2008 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jouw ava is wel schattig, horen we die ergens van te kennen, of is dat zomaar een foto, niet van een bekend iemand ofzo?
Dat dacht ik al, maar zij is toch niet schattigquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:03 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Lindsay Lohan maar dan vrij onherkenbaar. De ava, ben hem ooit ergens tegengekomen en nu is hij van mij
En terecht, maar als je morgen vroeg op moet, moet je er misschien ook niet zo'n FEEst van makenquote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
Na een FEEstig weekend nu al weer geen zin in morgen
Je hebt evenveel gemist als dat je dacht te missen, niets boeiends gebeurd, en ook niets waarop joran te pakken isquote:Op zondag 9 november 2008 23:47 schreef Adelante het volgende:
Ben je student ofzo?
Iemand Joran uitzending gezien, heb ik niks gemist?
Had je ook zo'n hekel aan hem met die recap die laatst op tv was (gister of eergisteren). Hij praatte echt in stukjes en dan trekt hij zo ineens een Emmy uit de muur om er mee te patsenquote:Op zondag 9 november 2008 23:51 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat Jorans aanklacht slaagt voor inbreuk op zijn persoonlijke levenssfeer door De Vries. Joran is een galbak natuurlijk, maar die Peter R de Vries vind ik ook verachtelijk.
Ik denk dat ik joran vriendelijker zou vinden als ik met allebei een uurtje kon pratenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Had je ook zo'n hekel aan hem met die recap die laatst op tv was (gister of eergisteren). Hij praatte echt in stukjes en dan trekt hij zo ineens een Emmy uit de muur om er mee te patsen
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
ja eigenlijk wel maar ik vind het in SC versie altijd netjes om de mensen te begroeten ha ha
nope, zo opstaan en mn oefeningen, hond uitlaten en thuis werkenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]dan maar
Nog wilde plannen voor vandaag
Alweer baby kijken?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope, zo opstaan en mn oefeningen, hond uitlaten en thuis werken
als ik me dan vanmiddag goed voel weer baby kijken bij mn schoonzusje
ja ze zei gister dat ze overdag helemaal geen bezoek kreegquote:Op woensdag 12 november 2008 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alweer baby kijken?
Tja, dat krijg je ervan, als je ze zo lief maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |