Tssk, dus hij denkt dat een paracetamolletje beter helpt dan chocolaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:14 schreef Natalie het volgende:
Oh, volgens hem zijn er heel andere dingen die óók helpen tegen hoofdpijn
Dan kan ik die chocoladeletter helemaal wel vergeten. Hahaha
ach soquote:Op donderdag 6 november 2008 08:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als het wat later is, weet ik of het goed is, op het moment is het alleen maar vroeg
Eventjes wakker worden, dat duurt bij mij altijd even
Nee, dát nietquote:Op woensdag 5 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, dus hij denkt dat een paracetamolletje beter helpt dan chocola
Nee! Dit is een blijvertjequote:Hij snapt het niet hè, ik zou hem dumpen
Redelijkquote:Hoe gaat het nu?
Het was ook misschien niet serieus hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 08:57 schreef Natalie het volgende:
Nee, dát niet
Nee! Dit is een blijvertje
Redelijk
Had maandag al vrij gevraagd voor donderdag en vrijdag (vooruitziende blik hebben heerscht), dus zit nu heerlijk op mijn luie reet voor de pc!
Hoe gaat ie daar?
ik vind het atijd heerlijk in een verschoond bed!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oeh! Dat kan ik ook doen; laptop mee het bed in
Maar die heb ik net afgehaald, verschoond en opgemaakt... Zo zonde. Is het weer zo;n bende.
En heb ook al gestofzogen
Jee.. ik word een huisvrouwtje.. en ik maar denken dat ik zo hip was..
Save me!!
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:02 schreef Natalie het volgende:
Oeh! Dat kan ik ook doen; laptop mee het bed in
Maar die heb ik net afgehaald, verschoond en opgemaakt... Zo zonde. Is het weer zo;n bende.
En heb ook al gestofzogen
Jee.. ik word een huisvrouwtje.. en ik maar denken dat ik zo hip was..
Save me!!
ik moest lachenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier moeten we onmiddelijk wat aan doen, dit moet gestopt worden!
Er zijn maar weinig redmiddelen, ik stel een combinatie voor:
Eerst moet je wat gaan eten, en alle afwas gewoon laten staan, tot vanavond, verder moet je geen boodschappen doen, en gewoon weer terug in bed, en even lekker woelen, zodat alles weer door elkaar ligt, verder 2 dagen geen huishoudelijk werk, dan zou het nog goed moeten komen!
Hoeft natuurlijk niet, alleen als je je hipheid wil behouden
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het atijd heerlijk in een verschoond bed!
En toch klagen als ik zeg dat ik overal op reageer, hè!quote:
goed idee hier ook eens doenquote:Op donderdag 6 november 2008 09:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ook.
Het is nog een splinternieuwe ook. Eerste keer dat ie op bed ligt.
Hij is zo mooi
Ja!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier moeten we onmiddelijk wat aan doen, dit moet gestopt worden!
Dat gaat lukken!quote:Er zijn maar weinig redmiddelen, ik stel een combinatie voor:
Eerst moet je wat gaan eten, en alle afwas gewoon laten staan, tot vanavond,
Friet vanavondquote:verder moet je geen boodschappen doen
M... maar het bed is zo mooi opgemaakt, en.. ik kan niet tegen vieze vloerenquote:en gewoon weer terug in bed, en even lekker woelen, zodat alles weer door elkaar ligt, verder 2 dagen geen huishoudelijk werk, dan zou het nog goed moeten komen!
Wij hebben hem van de markt gehaald. Mooie blauwequote:Op donderdag 6 november 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed idee hier ook eens doen
nieuwe dekbedovertrekken kopen!
Tja, je bent nu officieel een huisvrouwtje geworden, nu is het enkel een kwestie van wat je voor je bruiloft wilt, en wanneer je uitgerekend bent, daar is geen ontsnappen meer aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |