Wij doen niet meer aan Sinterklaas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net sinterklaasinkopen gedaan
Een Alice Cooper CD gekocht, en The Langolears, de film (als je het zo schrijft tenminste, dat blijkt ingewikkeld)
Wat hebben jullie gekocht voor je vrienden/familie, deze sinterklaaS?
Ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lekker, ben ik nu zeker te laat
ja nog steeds....quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
* JJH leest terug
Oh, die croissants nog steeds? Heb ondertussen een biertje met een pindaatje staan, ontbijten doen we morgen wel weer.
Dat hoef ik gelukkig niet, sterkte ermee!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja nog steeds....
hier al lekker op bed waar een glas water en een handje vol medicatie voor me klaar staat
komt goed hoor ben het wel gewendquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hoef ik gelukkig niet, sterkte ermee!
Veel plezier, dracu, en doe ze de groeten in tunesiëquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
zo alles klaar voor vertrek
ik meld me wel weer als ik terug ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Voor mij zit dat er al weer op, ga zo naar m'n werk toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |