Nee, schaam jij je! Ik ben in elke échte fora vertegenwoordigd (dat zijn dus KLB ONZ GC en VBLquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen. Schaam je!
Uitgaan & Vrije Tijd.
Als je hem transparant hebt in een geanimeerde .png mag het ook hoor, maar dat lijkt me lastigquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:43 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
PNG dus in zin van 'niet animerend' ?
TopicKillquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie dat het langzaam, op gang aan het komen is... over de 200 post eindelijk in dit topic
AH is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur... C1000 of de plusquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Adelante het volgende:
Oh, wat wel de moeite waard is om te vermelden is dat de lokale AH besloten heeft om deze week te gaan verbouwen. Dus naast tyfusdruk is het ook nog eens een teringzooi in mijn supermarktDe week voor sinterklaas, wie bedenkt zoiets?
Doe dat lekker in januari/februari ofzo
AH is niet duur en tevens de enige op 100meter lopen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
AH is duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur... C1000 of de plus
AH is de duurste supermarktquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
AH is niet duur en tevens de enige op 100meter lopen.
Super de Boer is de duurste van de grote supermarkten, gevolgd door Coop en dan AHquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
AH is de duurste supermarkt
(op kleine ketens als spar na)
Uit verscheidene tests gebleken
Maar luiheid boven kosten, ik begrijp het
mooi op tijd, ik ga vrijdag het geweld inquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef tevebe het volgende:
Morgen maar eens de stad in gaan opzoek naar cadeau's en cadeautips geven aan mensen wat ik graag wil hebben.
Stumperd... Ze maken je afquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
mooi op tijd, ik ga vrijdag het geweld in
Tjah, C1000 is hier 1 minuutje lopen, dus daar koop ik altijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Super de Boer is de duurste van de grote supermarkten, gevolgd door Coop en dan AH
en luiheid, tsjah als ik eerst 4 km met de auto moet en parkeergeld moet betalen ben ik ook duurder uit dan bij mijn AH...
we doen niet aan sinterklaas, maar ik wil toch wat leuks voor mevrouw A. scoren, dus dat wordt snel de douglas in vermoed ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stumperd... Ze maken je af
Denk je dat jij kans maakt tegen de hysterische koopjesjagers
Ik ben al bij de ici paris geweestquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
we doen niet aan sinterklaas, maar ik wil toch wat leuks voor mevrouw A. scoren, dus dat wordt snel de douglas in vermoed ik.
dan ruikt ze in elk geval goed als ze boven op de piste door skifahrlehrer heinrich wordt gebumscht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben al bij de ici paris geweest
Vriendin T. wilde ook een cadeautje
Maar met kerst is ze op skivakantie, dus hoef ik niets bijzonders te doen
Ben ik blij dat ze met haar opa en oma meegaat, dus niet durft te batsenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan ruikt ze in elk geval goed als ze boven op de piste door skifahrlehrer heinrich wordt gebumscht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |