Sintjacobstraatquote:Op donderdag 27 november 2008 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar is dat? Woont dat een beetje fijn in de binnenstad? Vind het altijd wel interesant zo'n huisje boven een winkelhoge plafonds? Straalt toch altijd wel wat uit.
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nogquote:Op donderdag 27 november 2008 08:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uiteraard! Lijkt mij ook wel es wat maar ja de prijzen van huizen en huur lijkt me niet echt realistisch dus zal er wel nooit van komen.
Ok dan heb je dus 1 kamer. Ik betaal ook rond de 330 en woon in de Euterpestraat dus aan de rand van Leeuwarden, ik heb 4 kamers en keuken/badkamer en balkon en kelder. Wel een groot verschil dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nog
Ik heb 2 kamersquote:Op donderdag 27 november 2008 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok dan heb je dus 1 kamer. Ik betaal ook rond de 330 en woon in de Euterpestraat dus aan de rand van Leeuwarden, ik heb 4 kamers en keuken/badkamer en balkon en kelder. Wel een groot verschil dus.
Liwwadden, weest welquote:Op donderdag 27 november 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nog
Ik zeg trouwens altijd luwadden. Liwadden vond ik zo stom klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Liwwadden, weest wel
Ik betaal btw 280netto voor m'n koophuis in de Oranjewijk
Zat jij laatst niet bij die nieuwe kapper ? Daar waar al die emo's heen gaan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik betaal helemaal niks, ik woon nog bij heitie en memmie.
Ik ben al 9 maanden niet meer bij de kapper geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zat jij laatst niet bij die nieuwe kapper ? Daar waar al die emo's heen gaan ?
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik betaal helemaal niks, ik woon nog bij heitie en memmie.
33quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat is daar te doen dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Morgenavond maar eens even in het FEC kijken
Oh ja, ff de truck van Rowwen Heze op de foto zetten.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Morgenavond maar eens even in het FEC kijken
Wat maakt de Hemrik tot een geschikte meeting-plaatsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Juist. Ik ben lekker op de Hemrik te vinden op de meeting.
Het gedoogbeleid.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat maakt de Hemrik tot een geschikte meeting-plaats
Groetjes, een wannabe Liwwadder.
Flitsen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:26 schreef nagel72 het volgende:
weet ook iemand wat voor kasjes er aan de lantaarenpaalen hangen op de rondweg .?
reed gisteravond van de hemrik richting julianalaan en vroeg me af waar die nu weer voor zijn
Aaaahw. Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop het niet, want toen ik de eerste zag reed ik iets te vlug
Vrees niet! Ik schrok ook al en ben daardoor even op onderzoek uitgeweest, waardoor ik het volgende tegenkwam:quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop het niet, want toen ik de eerste zag reed ik iets te vlug
.quote:De registratie van de kentekens wordt overigens alleen gebruikt voor dit onderzoek.
"Die nieuwe filewaarschuwingsborden ten zuiden van Leeuwarden zijn behoorlijk irritant trouwens, had zonet op de waldwei iemand voor me die hard afremde om de tekst te lezen"quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:26 schreef nagel72 het volgende:
weet ook iemand wat voor kasjes er aan de lantaarenpaalen hangen op de rondweg .?
reed gisteravond van de hemrik richting julianalaan en vroeg me af waar die nu weer voor zijn
Wat een klein wereldje is het tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voorlopig geenBij de NHL was de vacature voor gamedesign docent reeds vervuld en mijn partner in crime gaat eerst een jaar sabbatical doen in het land van de rijzende zon.
Er is destijds een splitsing geweest tussen Triangle en ons, er was geen concreet business plan dus ik ben toen primair als loonslaaf aan de slag gegaanTriangle is pas sinds vorig jaar echt serieus van de grond gekomen met Stratego DS en de kabouter plop spellen, misschien volgen wij in de nabije toekomst ook nog. In het huidige economische klimaat is het bovendien niet echt praktisch om voltijd een nieuw bedrijf te starten...
Maar toch erg tof dat het hier zo'n vlucht neemt, de HKU is ook al erg actief met gamedesign.
Ja, zolang ze bereikbaar zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Docenten zijn ook maar gewoon mensen die pogen je wat bij te brengen
Al zo'n 2 jaar niet meer volgens mij.. Zit nu volgens mij fulltime bij Grendel.. Alhoewel je het nooit weet met Timquote:Doceert Tim Laning tegenwoordig weer of zit hij nog steeds voltijd op Grendel?
Wij hebben toen ook een mod voor UT2k3 gemaakt idd. The good ol daysquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn opleidng Informatica een vak Game Design gehad van hem. Stelde alleen weinig voor. Had hij wat consoles mee en ging hij games spelen
We hebben ook een aantal films gekeken tijdens de les
Owjah, en de bedoeling was dat we een goede UT2003 mod gingen maken, maar dat is ook nooit echt van de grond gekomen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Socios het volgende:
IK herken die ruimte van de NHL ook niet, waar is dat?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb ook al eens meegemaakt dat ze al om 2 uur dicht waren... shit happens, ben al lang blij dat er een fatsoenlijke snackbar tot dat tijdstip open is.
Dat retro gebeuren was bij CMD geloof ik, kwam het toevallig tegen op flickr in de leeuwarden tag
Alstuquote:FEBO Leeuwarden
Ruiterskwartier 105
8911 BR Leeuwarden
tel. 058 - 2169997
Geopend 25-06-1997
Openingstijden
Maandag van 11.00 –02.00 uur
Dinsdag van 11.00 –02.00 uur
Woensdag van 11.00 –02.00 uur
Donderdag van 11.00 –05.00 uur
Vrijdag van 10.00 –05.00 uur
Zaterdag van 10.00 – 05.00 uur
Zondag van 13.00 – 02.00 uur
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:19 schreef NoBody122 het volgende:FEBO Leeuwarden
Ruiterskwartier 105
8911 BR Leeuwarden
tel. 058 - 2169997
Geopend 25-06-1997
Openingstijden
Maandag van 11.00 –02.00 uur
Dinsdag van 11.00 –02.00 uur
Woensdag van 11.00 –02.00 uur
Donderdag van 11.00 –05.00 uur
Vrijdag van 10.00 –05.00 uur
Zaterdag van 10.00 – 05.00 uur
Zondag van 13.00 – 02.00 uur
[..]
Alstu
Welke is dat precies? In Goutum/Zuiderburen? Of in de aanrijroute?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:24 schreef Paladijn het volgende:
Als je niet aangehouden bent en ze stonden te laseren ben je't geld niet kwijt aan snelheidsbelasting Jay, bij flitsers helaas wel... Gister is er ook iemand op de A7 zijn rbw kwijtgeraakt omdat ie met 133 over het beschadigde stuk wegdek reed waar tijdelijk 70 was toegestaan, vanmiddag mocht je daar weer 120... ook zuur
De discolamp bij goutum/zuiderburen werkt overigens ook weer, auto's leken niet echt snel te rijden en was door groen dus dat worden weer de nodige 14-16 euro bekeurinkjes voor 3-4 te hardOf hij's weer stuk...
En ach PSM, brommers... goed voor't quota
Zulks een toeval; gisteren aan het begin van de middag stonden ze, nadat ik ze er een lange tijd niet heb gespot, t.h.v. de Grote Wielen, bij de carpool-plaats, richting Leeuwarden te flitsenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:10 schreef -Jay-20- het volgende:
GRRRR!!!! De juten staan momenteel te flitsen danwel laseren op de A32 vlak voor leeuwarden. Ze staan boven op het viaduct bij de afrit richting reduzem/sneek.![]()
* -Jay-20- zet vast een leuk bedragje opzij....![]()
Hij zal deze bedoelen, waar je dus aan de ene kant Zuiderburen in gaat en aan de andere kant Goutumquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:02 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Welke is dat precies? In Goutum/Zuiderburen? Of in de aanrijroute?
Als er motoragenten bij zijn en verderop ook nog eens een busje om mensen aan te houden, dan zijn ze aan het laseren geweest, en ja dat doen ze ook gewoon 's avondsquote:Ik weet het overigens niet zeker of ze stonden te flitsen of te laseren vanavond. Er stonden twee motoragenten op het viaduct en verderop bij de oprit van het Esso (?) station stond een busje te wachten.
Ik denk op zich flitsen, aangezien ze volgens mij niet aan laseren doen in het donker.
Netjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef psychionyx het volgende:
Friesland krijgt grootste gamestudio van Nederland
Leuk, maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef psychionyx het volgende:
Friesland krijgt grootste gamestudio van Nederland
Bij 'serious gaming' denk ik aan zaken zoals simulaties. Denk aan rij- vlieg- leger-simulaties, of zoals in bovenstaand linkje van mij staat: "revalidatieprogramma's". In principe gaming, maar wel voor een 'serieus' doeleinde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Paladijn het volgende:
Dit vind ik dan wel weer tof:
[...]
Maar dat zie ik weer niet als 'serious' gaming
Hoezo is dit sneu voor die studentjes? Als je een game wilt maken, serious of niet, dan komen er toch wel veel technieken aan te pas die voor zowel fun als serious games geschikt zijn. Slechts het ontwerp (en daarmee je doelgroep) van je spel is verschillend. De basis is hetzelfde.quote:Dat is natuurlijk wel sneu voor al die studentjes die naar Leeuwarden komen omdat ze later gamedeveloper willen worden.
Ja heerlijk! Wanneer begint t precies en hoe moet je op het internet komen? Zal toch wel beveiligd zijn...?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef NoBody122 het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat zomaar even zo uitgebreid gaat zitten doen, met alle risico van dien
Overigens, voor de Liwwadders die wel eens naar Groningen gaan: Internet in trein tussen Groningen en Leeuwarden
Dus... het zit er nog steedsquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:16 schreef Paladijn het volgende:
Als het er zaterdag nog opzit zal ik er eens foto's van maken
Mooi gemaakt zeg, die graffititekening!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus... het zit er nog steedsIk vind't er ook wel gaaf uitzien, mooi kleurijk blokje zodra je de hoek om komt rijden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klik op de foto's voor een grotere versie en de lokatie (map).
Jammer. Groningen is te ver. Heb een avondje over als ik komend weekend in Leeuwarden ben. WIlde graag naar een goede bioscoop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, dat is met niet bekend. Wel weet ik dat de Must See in Groningen bij het Euroborgstadion aan de snelweg zit. Dat is wel een megabioscoop. Ook erg rustig trouwens.
Tivoli in Lwd was gekozen tot één van de beste bioscopen in Nederland. Lijkt me duidelijk dus...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Jammer. Groningen is te ver. Heb een avondje over als ik komend weekend in Leeuwarden ben. WIlde graag naar een goede bioscoop.
Welke bioscoop is aan te raden? Een met goed geluid, flink scherm en het liefst zonder klotend publiek..?
- EDIT: ...En lekkere stoelen, natuurlijk! -
route en tyd al bekend dan .?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef neen het volgende:
"The Stig" zou als stunt misschien op de openingsdag van dat race-expo gebeuren van het Zaailand naar FEC racen.... is daar nog iets meer over bekend?
Iemand?quote:Is er afgezien van de race expo nog iets te doen in Leeuwarden de komende weken (concerten/evenementen)?
Er komt niet echt veel interessants in de Romein de komende tijd, misschien dat Slag Om Waldrock wat wordt dit jaar, maar ja. Het eerstvolgende wat wat leuk is, is Terror en Born From Pain, maar daar kan ik niet heen omdat ;t midden in mijn examens is, op een dinsdag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iemand?Romein kon ik iig niet echt veel boeiends vinden.
Ik weet in ieder geval niksquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iemand?Romein kon ik iig niet echt veel boeiends vinden.
En natuurlijk de Prins Hendrikkadequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Socios het volgende:
Worden de Lange Marktstraat en de Tesselschadestraat omgebouwd tot racebaan voor dit spektakel?
quote:LEEUWARDEN - Vier keer reed hij woensdagavond toeterend en met piepende banden langs het politiebureau aan de Gardeniersweg in Leeuwarden, toen vonden agenten het mooi geweest.
Agenten zetten de achtervolging in, verloren de bestuurder weliswaar uit het zicht, maar vonden de auto even later toch in de Fruitstraat. De wagen is in beslag genomen. De bestuurder kan een uitnodiging verwachten binnenkort op het politiebureau zijn opvallende rijgedrag toe te lichten.
De man had eerder de aandacht getrokken door luid claxonerend door de stad te rijden. Toen surveillerende agenten een stopteken gaven, ging hij er met hoge snelheid vandoor om even later bij het politiebureau weer op te duiken.
Trieste figuren zijn dat, die zak hooi dus (niet de agentenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Paladijn het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat een zak hooi, maar die sturen ze vast weer heen met![]()
[..]
Dat valt echt wel wat mee.. Vooral 'savonds is het daar gewoon rustigquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef Paladijn het volgende:
Op de LC site staat naast de lulkoek over 235 km/u ook nog een 15tal foto's van het zaailand: http://www.leeuwardercour(...)iksembezoek_The_Stig
En Neen, ik ben gewoon erg kritisch op mijn foto's :x Vind ze op zich nog te doen, maar ze hadden veel beter gekund. Plekje bij de Emmakade is erg gaaf en volgens mij het meest gefotografeerde stukje Leeuwarden bij nachtIk heb ook nog even overwogen op de rotonde voor het stationsgebouw foto's daarvan te maken, maar toch maar niet gedaan om gezeik met de stadswachten die overal en nergens rondliepen te voorkomen
Essent had ergens een fout gemaakt, volgens de Omrop Fryslân nieuwsbrief. Complete verhaal op de OF-side.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:04 schreef NoBody122 het volgende:
Vanaf vanmiddag ergens tussen 14:00 en 15:00 stonden de stoplichten op de kruising Stationsweg/Schrans compleet uit.. Toen ik, na m'n werk, Leeuwarden via de N355 richting Hurdegaryp verliet, bemerkte ik tevens dat de middenbermverlichting op het stuk met de Texaco uit stond.. Systeemstoring bij de gemeente?
Oh dan zijn ze er later weer uitgeklapt zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
Die verkeerslichten bij het zuiderplein bedoel je? Die werkten vanochtend in ieder geval niet. Scheelde me twee minuten wachten, waardoor ik de sneltrein naar Groningen nog kon halen
Het is een schande!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:59 schreef Myster_E het volgende:
Wie heeft al die PowNed stickers in het centrum geplakt
Bestaan die nog in Nederland? je bedoelt een overgang zonder slagbomen aan een openbare weg?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef Placenta het volgende:
Weet iemand een onbewaakte spoorwegovergang in de buurt van Leeuwarden?
Klopt ja, medestudenten zijn nu op pad. Ik laat jullie wel weten als ik er 1 heb gevondenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bestaan die nog in Nederland? je bedoelt een overgang zonder slagbomen aan een openbare weg?
Succes. Ik weet er een stuk of 3 vlakbij elkaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef Placenta het volgende:
[..]
Klopt ja, medestudenten zijn nu op pad. Ik laat jullie wel weten als ik er 1 heb gevonden
I know ik woon er aan. Maar who's countingquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat spoor is niet meer in gebruik
...dat is een mening.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
in 1975 waren de autos een stuk mooier...
Dat zeg je alleen maar omdat er een NSU en Merc in de straat ziet staanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
in 1975 waren de autos een stuk mooier...
Waarom reed je geen 120 op de snelweg?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vond gister een oude foto van mijn flat en omgeving dus zal vanmiddag wel even een foto maken vanuit ongeveer dezelfde hoek
Moet dat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:43 schreef neen het volgende:
[..]
Waarom reed je geen 120 op de snelweg?
Ik rij altijd 3000 toeren, dus 120 op de teller dus 111 int echt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef Socios het volgende:
Wat een onzin. Er mag pas sinds 1988 120 km/u over de autosnelweg gereden worden. Daarvoor was dat gewoon max. 100 km/u. Je màg dus iets harder, maar 100 km/u is prima.
Leuk, toch een van de betere programma's op Mercurius.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef Neuskleuter het volgende:
Ik zag wat leuke oude foto's/nieuwe foto's naast elkaar! Heb een korte tijd het befaamde Leeuwarden Toen geregisseerd voor Mercurius en ben daar aardig wat tegengekomen. Het leukste was dan idd om de oude en nieuwe beelden over elkaar te leggen.
Als je meer oude beelden wilt zien, is dit de beste site: http://www.beeldbankleeuwarden.nl/
Denk wel aan auteursrecht: het is niet toegestaan om hier een kopie van te maken of het bestand op te slaan, te wijzigen, etc. (Om me maar even in te dekken)
Precies, zolang je niemand in de weg rijdt...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja op 1 baans weg rij ik gewoon de max snelheid en als ik inhaal ga ik er ook met 130 voorbij.
Eventjes wel jaquote:
Mijn excuus danquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:30 schreef neen het volgende:
[..]
Eventjes wel ja![]()
Toen ik langs je reed dacht ik: "Heee, die auto heb ik op Fok gezien"
Waarom hebben wij nou weer zo'n pechquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef neen het volgende:
fikkie wil graag herkent worden , wie helpt :D
quote:
Dat maakt het nog sneuerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
de meeste leeuwarders zitten in het groningen topic
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef Rivje het volgende:
Zoals jullie al wel eerder hebben gezien surft slaaf fikkie rond hier op fok omdat ik de beste man al een hele lange tijd ken dacht ik laat ik maar even een topic neerknallen over fikkie....
Fikkie oftewel Slaaf Fikkie is echt een goeie man, natuurlijk is ie anders dan andere mah hij zou nog geen vlieg kwaad doen...Zoals iedereen wel weet op Fok ondertussen wil fikkie erg graag bekender worden, dus help ik hem even een handje
Als je dit filmpje even bekijkt leer je em meteen ff kennen haha
www.youtube.com/watch?v=jL-mTOAuRtM
Verder wandelt Fikkie graag elke middag door de stad en hoopt dan dat iemand hem herkent
Nou dus dan zet ik gewoon even de route beschrijving neer waar de beste man altijd wandelt wie weet word die dan wa sneller herkent Lol
leeuwarder fikkie loopt elke dag een ronde door de stad
van 15 tot 16 uur
fikkie is 2 meter lang en draagt meestal een blauw pak daaraan herken je em,bruin haar en snor
hier is de route waar fikkie altijd langstkomt:
Dagelijks om drie uur loopt hij door de Peperstraat en dan de Nieuwstad op (club noa zit daar ook )
Van de nieuwstad gaat hij over het Grootschavernek en dan het Ruiterskwartier op.
Dan door de Doelesteeg, en zo gaat hij weer de Nieuwstad op.
Dat blokje loopt hij dan 2 keer achter elkaar tot vier uur
Zo das duidelijk denk ik he
Als je nou nog meer wilt weten Google staat helemaal vol over meneer Fikkie
gewoon ff Slaaf Fikkie intikken op google en alles wat je wilt weten en zien kan je daar van hem vinden...
Nou ik denk dat fikkie zo wel weer wat bekender gaat worden op Fok
Met de Groeten van Fik zeg ik: LaterzZz
Check die Youtube link die erin staat maar eens.quote:Op zondag 5 april 2009 18:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar heb je het over.![]()
En mooie foto´s Paladijn!![]()
Inderdaad! Wat een stom ding is dat zeg, die bus is Brits aan alle kanten, en je kan er pizza scoren :\quote:Op zondag 5 april 2009 18:22 schreef neen het volgende:
[..]
Check die Youtube link die erin staat maar eens.
Staat die pizzabus trouwens altijd bij de Achmea toren? Afgelopen vrijdag zag ik hem daar staan toen de terrasjes allemaal bezet waren en er dus in de prinse genoten moest worden van het mooie weer.
quote:Leeuwarden heeft er een nieuwe attractie bij: een pizzeria in een Londense dubbeldekker. Op de Prins Hendrikbrug staan sinds deze week Gerrit en Zoma uit Grou met hun eethuis. In een 30 jaar oude dubbeldekker ('hij rijdt nog altijd perfect') serveren ze pizza's onder de naam Double Decker Pizza. Iedere woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag zijn ze op de brug aan de voet van de Achmeatoren te vinden.
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het eerlijk gezegd tegenvallen dit jaar.quote:ROC Friese Poort Podium
13.10 - 13.40 Daily Bread
13.50 - 14.40 Hotel
15.00 - 15.50 Habib Koité & Bamada
16.10 - 17.00 Beef!
17.30 - 18.20 Giovanca
18.40 - 19.10 Three Farmers Boys
19.30 - 20.20 The Slackers
20.50 - 21.40 Earl Thomas
22.15 - 23.15 Voicst
Podium Prinsentuin
12.30 - 12.50 Jan Seunnenga
12.50 - 13.10 Opening
13.10 - 14.10 Gong Gunung Jati
Show & Workshop
14.30 - 15.20 Ronald Snijders Band
16.00 - 16.40 Krontjong Devils
17.00 - 17.40 BCUC
18.00 - 19.00 Tato Marenco y Via 40
Noardewyn Podium
13.00 - 13.30 Dj Willem de Vries
13.32 - 16.00 Radio-uitzending Omrop Fryslan
13.35 - 13.55 Three-Ality
13.55 - 14.05 Dj Set Willem
14.05 - 14.25 Sipke Boer & Band
14.25 - 14.35 Dj Set of/en Wim mei praatsje
14.35 - 14.55 Aart Lus en Ed Lip
14.55 - 15.05 Dj Set Willem
15.05 - 15.30 Van Wieren
15.30 - 15.45 Vangrail : akoestyske set
15.45 - 17.00 Dj Set Kay Wilder
3voor12 Podium
13.00 - 13.20 Winnaar Fryske Flow 09
13.30 - 14.00 Shaboon
14.20 - 14.50 Monstertux
15.10 - 15.40 Pioneers of Love
16.00 - 16.45 The Hot Stewards
17.10 - 17.55 Casplan Hat Dance
18.15 - 19.15 The Hickey Underworld
Gaafquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef neen het volgende:
Alexxxx, ik zag vandaag een Lada Niva in de stad! Geparkeerd bij de blokhuispoort
Ja ik zat er ook over na te denken.. volgens mij ben ik nog nooit in die wijk geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:47 schreef Paladijn het volgende:
Leeuwarden en de politie waren wel weer positief in't nieuws
Twee doden in huis Leeuwarden
Criminaliteit daar valt wel mee toch? Hooguit wat verloederde huizen...
quote:LEEUWARDEN - De geweldadige dood van het echtpaar Ritske en Ria Ronner blijkt een familiedrama. Uit de sectie op de stoffelijke overschotten blijkt dat de man zijn echtgenote heeft doodgeschoten, waarna hij zich zelf doodde.
Het misdrijf werd in de nacht van maandag op dinsdag gepleegd. De vondst van het echtpaar zorgde voor veel opschudding in de stad. De politie, die de lichamen 's morgens om half negen vond, zette 25 mensen op de zaak.
Ik was vandaag nog in Huizum!quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:09 schreef neen het volgende:
Nog nooit in Huizum geweest?ongelofelijk, dat dit zomaar kan in Leeuwarden!
Wie oh wie kent deze figuur?quote:LEEUWARDEN -
De Leeuwarder politie wil de chauffeur van een zwarte Volkswagen Golf, die te pas en te onpas toetert met een extreem luide claxon, een halt toeroepen. De 'supertoeter', die klinkt als een Amerikaanse treinclaxon, is honderden meters verderop te horen en jaagt fietsers de stuipen op het lijf. Een probleem: de claxon is volkomen legaal.
Dat wil niet zeggen dat iedereen naar hartelust kan claxonneren, zegt de politie. ,,Je mag het alleen als noodsignaal gebruiken'', zegt woordvoerster Yvonne Bijman. De politie heeft de eerste overlastmeldingen binnen en gaat de chauffeur aanspreken op zijn gedrag. ,,Zolang er geen melding werd gedaan, konden we weinig doen'', zegt Bijman.
Spuit elfquote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef Paladijn het volgende:
Las het vanmiddag al ja... gezien het legaal is wil ik nu ook een hornblaster in mijn Mazda![]()
't waarschuwt iig beter dan het huidige toetertje wat er in zit en met de hoeveelheid idioten op de weg in Nederland...
Voor de mensen die niet weten wat het is en waarom het irritant is:
Eifersuchtquote:
Dat is idd niet bepaald bevorderlijk voor het overzichtquote:Op maandag 20 april 2009 20:56 schreef Paladijn het volgende:
En als we het toch over auto's hebben, wat zijn ze in godsnaam aan het doen bij de rotondes op de binnen-rondweg?
Bij de mediamarkt/centrale/kanaalweg rotonde kun je amper tegemoetkomende auto's meer zien door het stenen muurtje wat ze gebouwd hebben, dat zal de doorstroming wel ten goede komenDat wordt dus na een paar ongelukken over een jaar weer gesloopt...
Het schijnt, voor zover ik van anderen heb gehoord, meestal 's ochtends en 's avonds te zijn, in de buurt van CS en de Vegelinbuurt. Misschien dat je dan aan het werk bentquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik heb nog niets gehoord. En welke wijk bedoel je?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Het schijnt, voor zover ik van anderen heb gehoord, meestal 's ochtends en 's avonds te zijn, in de buurt van CS en de Vegelinbuurt. Misschien dat je dan aan het werk bent?
Hier kan ik wel wat mee. Even een beetje journalistieke ethiek: vind je het erg dat ik je citeer in het artikel en zo nee, kun je dan je voor- en/of achternaam PM'men? Artikel blijft intern voor de studie, gaat niet een krant inquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik werk in Joure. Maar savonds ook niets gehoord. Ik woon bij het Europaplein. Dat zou het verklarenik was afgelopen vrijdag even op de meeting op de Junokade maar daar ook geen zwarte Golf gezien of een idioot die zichzelf verraden heeft met zijn toetertje
je hebt pmquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hier kan ik wel wat mee. Even een beetje journalistieke ethiek: vind je het erg dat ik je citeer in het artikel en zo nee, kun je dan je voor- en/of achternaam PM'men? Artikel blijft intern voor de studie, gaat niet een krant in.
Ik zeg u dankquote:
Jij kunt iets met het feit dat iemand zegt hem nog niet gehoord te hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hier kan ik wel wat mee. Even een beetje journalistieke ethiek: vind je het erg dat ik je citeer in het artikel en zo nee, kun je dan je voor- en/of achternaam PM'men? Artikel blijft intern voor de studie, gaat niet een krant in.
Ik kan er wat mee omdat er ook nog een uitleg bij zat en de persoon ook nog in de buurt van de 'crimescene' woont (drie kilometer verderop). Ik ga niet half Leeuwarden als bron opvoeren omdat ze niets hebben gehoord, Oxy welquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij kunt iets met het feit dat iemand zegt hem nog niet gehoord te hebben?
Zet mij ook maar op de lijst!
Nee, want hij geeft aan bij het Europaplein te wonen; dus niet in de buurt van CS/Vegelinbuurt; niet zo gek dus dat hij het niet meekrijgtquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik kan er wat mee omdat er ook nog een uitleg bij zat en de persoon ook nog in de buurt van de 'crimescene' woont (drie kilometer verderop). Ik ga niet half Leeuwarden als bron opvoeren omdat ze niets hebben gehoord, Oxy wel
Je kent mequote:Op dinsdag 21 april 2009 09:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is dat Lexx een Lada heeft, dit is wel een actie voor hem.
Neh, dat was ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef Viper86 het volgende:
Volgens mij hoorde ik net ergens in de verte een vage toeter ( locatie: Bolsward ) of was het nou een koe?![]()
![]()
Of had je wellicht te veel bruine bonen als lunch gehad? ( waren gister nog in de aanbieding bij de jumbo... )quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, dat was ikongeveer vijf over half vijf neem ik aan? Is het geluid van mn leenauto bij wegrijden.
Nope, al veel te lang geen bruine bonen gegeten.. ik denk vrijdagweer....quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Of had je wellicht te veel bruine bonen als lunch gehad? ( waren gister nog in de aanbieding bij de jumbo... )
Soms de Laguna van mn vader, soms de BX van 2cv. Meestal de BX....quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:40 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: wat voor leenauto heb je tegenwoordig?
Onterecht toeteren is sowieso een boete waard voor zover ik weet, niets nieuws onder de zon dusquote:LEEUWARDEN - De auto met de loeiharde Amerikaanse treinhoorn die de laatste twee weken irritant toeterend door Leeuwarden reed, zwijgt sinds maandagmiddag in alle toonaarden. Kennelijk heeft de bestuurder doorgekregen dat de politie jacht op hem maakt.
Omwonenden van de Spoorstraat waar het lawaai het meest te horen was, wezen daar een adres aan. Daar stond een donkere VW Golf voor de deur maar de moeder van de eigenaar wist woensdagmiddag van niets: ,,Treintoeter? Niks hoor. Bovendien woont mijn zoon ook niet op dit adres.''
Woordvoerder Wouter de Vries van politie Fryslân werd de laatste dagen door zeker twintig verschillende journalisten en bezorgde burgers gebeld over de zogenaamde Horn-Blaster: ,,We proberen 'm nog steeds te vinden, want we willen niet dat er ongelukken door dit ding gebeuren.''
De Leeuwarder autotuningspecialist Sound of Mars heeft een hoop vraag naar de claxons en is vast van plan ze te importeren. De politie wijst erop dat bezit niet maar misbruik wel strafbaar is.
Daarom juist!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent me![]()
Matcht mooi bij mn zwaailamp
![]()
Oh, en zjoernalist? In Cornjum hebben we ook een toeterjosti, die rgeelmatig 's nachts al toteren door de straat rijd, maar die heeft een reguliere toet.
Ook lekker, men verklaart eerst dat de toeter legaal is, maar hij moet hem vervolgens wel verplicht verwijderen?quote:LEEUWARDEN - De man met de supertoeter in Leeuwarden is gisteravond gepakt. Het bleek om een 44-jarige Leeuwarder te gaan. Hij reed de laatste weken met een enorme treinhoorn door de Friese hoofdstad en bezorgde daar menig voetganger en fietser een een hartschrik. De politie kreeg diverse klachten over deze irritante Horn-Blaster.
De auto werd gisteren door de politie bij de woning van de eigenaar aangetroffen. Aan de onderkant bij de achteras zaten twee enorme hoorns gemonteerd. De eigenaar kreeg een proces-verbaal en moest zijn kentekenbewijs inleveren. Hij kreeg ook een zogeheten 28-dagen clausule. Dat betekent dat de wagen alleen mag rijden naar een garage of een politiebureau om deze in originele staat terug te brengen.
Waarom 'Wilhelminaplein'?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef neen het volgende:
www.nieuwzaailand.nl staat een nieuwe presentatieding op
zonder eieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |