Waarom reed je geen 120 op de snelweg?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vond gister een oude foto van mijn flat en omgeving dus zal vanmiddag wel even een foto maken vanuit ongeveer dezelfde hoek

Moet dat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:43 schreef neen het volgende:
[..]
Waarom reed je geen 120 op de snelweg?

Ik rij altijd 3000 toeren, dus 120 op de teller dus 111 int echt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:28 schreef Socios het volgende:
Wat een onzin. Er mag pas sinds 1988 120 km/u over de autosnelweg gereden worden. Daarvoor was dat gewoon max. 100 km/u. Je màg dus iets harder, maar 100 km/u is prima.

Leuk, toch een van de betere programma's op Mercurius.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef Neuskleuter het volgende:
Ik zag wat leuke oude foto's/nieuwe foto's naast elkaar! Heb een korte tijd het befaamde Leeuwarden Toen geregisseerd voor Mercurius en ben daar aardig wat tegengekomen. Het leukste was dan idd om de oude en nieuwe beelden over elkaar te leggen.
Als je meer oude beelden wilt zien, is dit de beste site: http://www.beeldbankleeuwarden.nl/
Denk wel aan auteursrecht: het is niet toegestaan om hier een kopie van te maken of het bestand op te slaan, te wijzigen, etc. (Om me maar even in te dekken)

Precies, zolang je niemand in de weg rijdt...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja op 1 baans weg rij ik gewoon de max snelheid en als ik inhaal ga ik er ook met 130 voorbij.

Eventjes wel jaquote:

Mijn excuus danquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:30 schreef neen het volgende:
[..]
Eventjes wel ja![]()
Toen ik langs je reed dacht ik: "Heee, die auto heb ik op Fok gezien"

Waarom hebben wij nou weer zo'n pechquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:08 schreef neen het volgende:
fikkie wil graag herkent worden , wie helpt :D

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |