Welke is dat precies? In Goutum/Zuiderburen? Of in de aanrijroute?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:24 schreef Paladijn het volgende:
Als je niet aangehouden bent en ze stonden te laseren ben je't geld niet kwijt aan snelheidsbelasting Jay, bij flitsers helaas wel... Gister is er ook iemand op de A7 zijn rbw kwijtgeraakt omdat ie met 133 over het beschadigde stuk wegdek reed waar tijdelijk 70 was toegestaan, vanmiddag mocht je daar weer 120... ook zuur
De discolamp bij goutum/zuiderburen werkt overigens ook weer, auto's leken niet echt snel te rijden en was door groen dus dat worden weer de nodige 14-16 euro bekeurinkjes voor 3-4 te hardOf hij's weer stuk...
En ach PSM, brommers... goed voor't quota
Zulks een toeval; gisteren aan het begin van de middag stonden ze, nadat ik ze er een lange tijd niet heb gespot, t.h.v. de Grote Wielen, bij de carpool-plaats, richting Leeuwarden te flitsenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:10 schreef -Jay-20- het volgende:
GRRRR!!!! De juten staan momenteel te flitsen danwel laseren op de A32 vlak voor leeuwarden. Ze staan boven op het viaduct bij de afrit richting reduzem/sneek.![]()
* -Jay-20- zet vast een leuk bedragje opzij....![]()
Hij zal deze bedoelen, waar je dus aan de ene kant Zuiderburen in gaat en aan de andere kant Goutumquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:02 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Welke is dat precies? In Goutum/Zuiderburen? Of in de aanrijroute?
Als er motoragenten bij zijn en verderop ook nog eens een busje om mensen aan te houden, dan zijn ze aan het laseren geweest, en ja dat doen ze ook gewoon 's avondsquote:Ik weet het overigens niet zeker of ze stonden te flitsen of te laseren vanavond. Er stonden twee motoragenten op het viaduct en verderop bij de oprit van het Esso (?) station stond een busje te wachten.
Ik denk op zich flitsen, aangezien ze volgens mij niet aan laseren doen in het donker.
Netjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef psychionyx het volgende:
Friesland krijgt grootste gamestudio van Nederland
Leuk, maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef psychionyx het volgende:
Friesland krijgt grootste gamestudio van Nederland
Bij 'serious gaming' denk ik aan zaken zoals simulaties. Denk aan rij- vlieg- leger-simulaties, of zoals in bovenstaand linkje van mij staat: "revalidatieprogramma's". In principe gaming, maar wel voor een 'serieus' doeleinde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Paladijn het volgende:
Dit vind ik dan wel weer tof:
[...]
Maar dat zie ik weer niet als 'serious' gaming
Hoezo is dit sneu voor die studentjes? Als je een game wilt maken, serious of niet, dan komen er toch wel veel technieken aan te pas die voor zowel fun als serious games geschikt zijn. Slechts het ontwerp (en daarmee je doelgroep) van je spel is verschillend. De basis is hetzelfde.quote:Dat is natuurlijk wel sneu voor al die studentjes die naar Leeuwarden komen omdat ze later gamedeveloper willen worden.
Ja heerlijk! Wanneer begint t precies en hoe moet je op het internet komen? Zal toch wel beveiligd zijn...?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef NoBody122 het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat zomaar even zo uitgebreid gaat zitten doen, met alle risico van dien
Overigens, voor de Liwwadders die wel eens naar Groningen gaan: Internet in trein tussen Groningen en Leeuwarden
Dus... het zit er nog steedsquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:16 schreef Paladijn het volgende:
Als het er zaterdag nog opzit zal ik er eens foto's van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |