Trieste figuren zijn dat, die zak hooi dus (niet de agentenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:12 schreef Paladijn het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat een zak hooi, maar die sturen ze vast weer heen met![]()
[..]
Dat valt echt wel wat mee.. Vooral 'savonds is het daar gewoon rustigquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef Paladijn het volgende:
Op de LC site staat naast de lulkoek over 235 km/u ook nog een 15tal foto's van het zaailand: http://www.leeuwardercour(...)iksembezoek_The_Stig
En Neen, ik ben gewoon erg kritisch op mijn foto's :x Vind ze op zich nog te doen, maar ze hadden veel beter gekund. Plekje bij de Emmakade is erg gaaf en volgens mij het meest gefotografeerde stukje Leeuwarden bij nachtIk heb ook nog even overwogen op de rotonde voor het stationsgebouw foto's daarvan te maken, maar toch maar niet gedaan om gezeik met de stadswachten die overal en nergens rondliepen te voorkomen
Essent had ergens een fout gemaakt, volgens de Omrop Fryslân nieuwsbrief. Complete verhaal op de OF-side.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:04 schreef NoBody122 het volgende:
Vanaf vanmiddag ergens tussen 14:00 en 15:00 stonden de stoplichten op de kruising Stationsweg/Schrans compleet uit.. Toen ik, na m'n werk, Leeuwarden via de N355 richting Hurdegaryp verliet, bemerkte ik tevens dat de middenbermverlichting op het stuk met de Texaco uit stond.. Systeemstoring bij de gemeente?
Oh dan zijn ze er later weer uitgeklapt zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
Die verkeerslichten bij het zuiderplein bedoel je? Die werkten vanochtend in ieder geval niet. Scheelde me twee minuten wachten, waardoor ik de sneltrein naar Groningen nog kon halen
Het is een schande!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:59 schreef Myster_E het volgende:
Wie heeft al die PowNed stickers in het centrum geplakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |