Ja, nee, tuurlijk. Maar dan is het dus gewoon 8 uur ofzo. En misschien ben ik dan heel raar, maar na een dag werken en om 5:50 opstaan wil ik gewoon even zitten, wat tv kijken en op tijd naar bed. Wat ik al zei, ik heb diep respect voor mensen die het wel kunnen en doen, maar ik snap echt gewoon niet hoé.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:11 schreef Faithy het volgende:
óh ja, da's waar Jarno, lopen kun je ook 's avonds als Anna op bed ligt
Volgens mij is hardlopen wel echt je 'best shot' als je het heel druk hebt. Veel effect in weinig tijd!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Faithy het volgende:
maar maar maardan is Evy ook fier op jou!
Ik heb dat ook hoor... ben om 7.30 de deur uit, ga 2 avonden in de week naar school. Werk 36 uur, maar meestal is het meer, doe boodschappen en kook. 's Avonds -als ik al thuis ben- ben ik gesloopt. En dan moet ik nog huiswerk maken ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
U riep?
Maar serieus, ik snap niet hoe mensen dat doen. Ik sta tegenwoordig om 5:50 naast m'n bed, daarna is het één grote race om op m'n werk te komen. Zes uur ben ik weer thuis, dan wat eten maken, Anna entertainen, in bad doen en naar bed doen en voordat ik uberhaupt ook maar iets anders zou kunnen gaan doen is het gewoon 8 uur geweest. Echt, ik heb respect voor mensen die dan nog een druk avondprogramma kunnen en willen vullen, maar ik wil graag nog even een uurtje voor mezelf voordat ik er weer op tijd induik omdat de volgende dag weer de wekker om 5:50 gaat en ik in deze donkere dagen m'n slaap gewoon hard nodig heb...
Geen boehoe verhaal, maar waar haalt iedereen de tijd vandaan zeg....
Ben jij zo lang van huis?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef teigan het volgende:
Ik heb het op dit moment ook wat te druk..
Meeste dagen is het half 7, 7 uur weg, en half 6 weer thuis. Even eten, en dan nog even een paar uurtjes nakijken/lessen voorbereiden...
Maar morgen ga ik dan eindelijk een keer fitnessen, ben benieuwd, en ik hoop dat ik daarna wel even kan douchen, heb nog een uur les, en 's avonds ouderavond, en ik ga tussendoor niet meer naar huis toe...
Leander vindt het héérlijk bij mij onder de douche, maar ik kan hem moeilijk even op de grond leggen terwijl ik mezelf inzeepquote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon Leander meenemen onder de douche(of zeg ik nu iets héél raars
)
Heb ik ooit zonder dat het trekken pijn deed en terwijl ik naderhand ook geen pijn had flink koorts van gekregenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Tijd voor sporten? dat wel maar toch vanavond niet dansen
Ookal heb ik geen last van dat mijn verstandskiezen getrokken zijn, intensief sporten lijkt me ook nog niet slim
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 26 november 2008 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik ooit zonder dat het trekken pijn deed en terwijl ik naderhand ook geen pijn had flink koorts van gekregenZomaar! Stomme verstandskies. Hopenlijk heb jij meer geluk!
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Hm. Dat klinkt ranziger dan ik bedoelde..
Ow, maar dat is het stomme. Dan val je af en dan merk je geen verschil in je omvang, en dan val je een tijdje niet af en dan zakken je broeken van je kont.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:39 schreef Jarno het volgende:
Een heel klein beetje. Als ik m'n best doe. Maar ik geloof dat er rond m'n buik nog niet heel veel af is, helaas. Dus wat er dan precies af is....?. Je zou zeggen dat 6 kilo wel wat verschil moet maken.
En toch is het een tof neergaand lijntje!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
freecell!
Ik heb trouwens (met dank aan de vriendelijke heren in DIG) nog een plaatje met de data.
Duidelijk te zien dat de zomer dus mijn valkuil was.![]()
[ afbeelding ]
BMI naar beneden is wel relaxed inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en... al ruim 4 BMI punten gezakt, ook leuk!
Zo, nu hou ik op hoor!
En vlokken mag best hoor freecell, helemaal cold turkey krijg je van die nare verschijnselen van.
2 mogelijkheden:quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Jarno het volgende:
Speaking of which... HALP! Morgen een etentje. Buffet, geen idee wat. Hoe ga ik dat surviven?
*mompelt iets over paars enzo...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik mag van mezelf gewoon nog helemaal niet losgaan. Die optie zit gewoon even nog niet in mijn systeem, ik hou me religieus aan het 'dieet'. Stom is dat, alsof er een knop (hey, BE, ik heb er ook 1!) om is ofzo. Zal vast wel weer komen hoor, dat het moeilijk wordt.
Speaking of which... HALP! Morgen een etentje. Buffet, geen idee wat. Hoe ga ik dat surviven?
Voor je geloofwaardigheid is het dan beter om te zeggen dat je een pinda-allergie hebt.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mompelt iets over paars enzo...![]()
Je weet natuurlijk nooit van te voren wat je kan verwachten bij zo'n buffet, maar je weet denk ik inmiddels wel een beetje wat wel en niet kan bij SHE.
Dus dat wordt (afhankelijk van het soort buffet) de gekookte eitjes, cherrytommaatjes, augurkjes en zilveruitjes van de salades jatten.Het komt zeg maar neer op dat jij de garnering eet en de rest aan de andere mensen laat.
En de kok van te voren zeggen dat je een verschrikkelijke noten-allergie hebt en vragen of hij voor jou een paar sate'tjes zonder saus heeft.
Ik heb eig. geen idee of SHE wel ok is met augurkjes en zilveruitjes, maar volgens mij kunnen die weinig kwaad.
En dat je je niet te buiten moet aan aan het brood is ook duidelijk he.
Oh, en wat freecell zegt, hopen op vis, daar kan je idd bijna niet fout mee gaan.
ALthans, als je de cocktailsaus achterwege laat bij de garnalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Nog nooit gehad, maar het lijkt me goed beroerd inderdaad.quote:
Check.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Of dat je bij de wc aangekomen niet weet of je nu snel moet gaan zitten op de wc of voor de wc
Afwasteil meenemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Of dat je bij de wc aangekomen niet weet of je nu snel moet gaan zitten op de wc of voor de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
heb ik ook wel, maar meestal doe ik het samen metquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:14 schreef Levitation het volgende:
Ik ben vaak moe of heb geen zin meer na dat stadium waarin je extra rommel maakt, met als gevolg dat ik in de zooi blijf zitten.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:14 schreef Levitation het volgende:
Ik ben vaak moe of heb geen zin meer na dat stadium waarin je extra rommel maakt, met als gevolg dat ik in de zooi blijf zitten.
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef teigan het volgende:
Ik verbrand genoeg kcal met 30 stuiterballetjes in toom te houden...
18 lesuren (25 lesuren is fulltime). Ik heb nu 6 uur vwo 5, 6 uur havo 5, 2 uur Havo/atheneum 2, en 4 uur brugklas havo/atheneum.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagHoeveel uur geef je les per week dan?
mwah, mijn onderbouwuren zijn soms topsport, vwo 5 is soms slaapverwekkend saai, en havo 4 wisselt per les..quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:dat zou prettig zijn
Maar je sport dus al 18 uur in de week qua kcalverbranding
ik moet wel oppassen als ik gestressed ben en alleen thuis zit, dan maak ik er een potje van als ik niet oppas. op school heb ik geen tijd om te snoepen, en in de auto leg ik niets neer, meestal pak ik dan mijn zesde boterham en nog wat fruit...quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zolang je niet door de stress gaat snoepen is er geen man over boord dat je gewicht stabiel blijft.
ah, ben jij dat!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef appelsap het volgende:
Balen Kwak! Toch nog niet helemaal over hem heen?
Ik heb je trouwens toegevoegd op valtaf.
Ik ben onder de 75 kg! Dat is sowieso al een mijlpaal maar voor mijn gevoel nog eens extra omdat ik in jaren nog niet zo licht geweest ben!
De laatste keer was ruim 2 jaar geleden voor mijn zwangerschap, toen kwam ik uit op 75.
Voor ons hoef je je niet te schamen, hoor!quote:Op maandag 1 december 2008 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang ik hier mijn gewicht niet durf te noemen sla ik de sauna ook nog maar even over.![]()
Wie weet, over een kilo of 15.
Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta, appel
T: niks
L: donkerbuin Parisien stokbroodje beenham met sla
T: peer
D: witlof met ham en kaas uit de oven
Net 3 kwartier gezwommen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:13 schreef Troel het volgende:
Het voordeel van het krijgen van de S is dat je hem ook weer weg kan geven als zijnde de S van sint
Probeer dat maar eens met een F te doen
Niet? Gevoelsmatig zit daar toch een aardig verschil tussen. Maar ach, 't was lekker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef dyna18 het volgende:
Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit of je rijst of patat eet?
netjes J. !quote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Jarno het volgende:
Do 6/11: 97 kilo
Do 13/11: 93,5 kilo
Do 20/11: 92,5 kilo
Do 27/11: 91 kilo
En vandaag: 89 kilo !!
. *blij* Minder dan 90 kilo klinkt ook zo weinig.
. Gewoon 8,5 kilo eraf in een maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Jojo!
Volgende week zaterdag trouwens thuis? Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe huis en wil Isis wel een keertje bewonderen.
Nou, maandag uit eten geweest in heel erg chic restaurant en dáár ben ik niet ziek van geworden. Ik word meestal ziek van eetcafé's, eethuisjes, kleine restaurants, wokrestaurants, chinese restaurants, griekse restaurants etc (je krijgt een beeld denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat raar Isa, dat je dat standaard na een restaurant bezoek hebt. Dat ze in sommige restaurants niet zo hygiënisch zijn ok, maar bij werkelijk alleWel zonde dat het deze keer nog een tikkie erger is dan normaal
Beterschap
Mag ik nog even jubelen over mn'n nieuwe huis? BadGrote keuken
90cm 5 pits fornuis
Supergrote Ikea Pax kast waar al m'n kleren in passen
![]()
Nou alleen nog even 100 dozen uitpakken
oh Jojoquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat raar Isa, dat je dat standaard na een restaurant bezoek hebt. Dat ze in sommige restaurants niet zo hygiënisch zijn ok, maar bij werkelijk alleWel zonde dat het deze keer nog een tikkie erger is dan normaal
Beterschap
Mag ik nog even jubelen over mn'n nieuwe huis? BadGrote keuken
90cm 5 pits fornuis
Supergrote Ikea Pax kast waar al m'n kleren in passen
![]()
Nou alleen nog even 100 dozen uitpakken
ik had daar altijd veel last van. Nu een stuk minder. Ik heb het idee dat desserts vaak voor problemen zorgen (die neem ik niet meer). Thuis neem ik sowieso nooit dessert.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, maandag uit eten geweest in heel erg chic restaurant en dáár ben ik niet ziek van geworden. Ik word meestal ziek van eetcafé's, eethuisjes, kleine restaurants, wokrestaurants, chinese restaurants, griekse restaurants etc (je krijgt een beeld denk ik)
En ik wil je huis zien! Ik ben hééél nieuwsgierigKlinkt geweldig. Wat zullen jullie genieten als met kerst alles mooi en klaar is
(moet lukken, toch?)
Dank jequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:31 schreef octopussy het volgende:
ik had daar altijd veel last van. Nu een stuk minder. Ik heb het idee dat desserts vaak voor problemen zorgen (die neem ik niet meer). Thuis neem ik sowieso nooit dessert.
Beterschap in ieder gevalVolgend weekend voel je je weer helemaal fit
quote:Op maandag 8 december 2008 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet alweer, lieverd!Nou ja, crackertjes, kippensoep, appel, banaan en dergelijke gaat er prima in. En cola
Ik had echt echt heel veel zin in cola! En ik heb wat chocoladeletter gehad en ben er een uur misselijk van geweest
Dat vind ik ook zooooo zonde. Ik heb ook net een nieuwe broek. Die wordt nu veel en veel te ruim, zodat ik hem straks echt niet normaal meer aankan....quote:Op maandag 8 december 2008 10:47 schreef Troel het volgende:
Och, ik had pas nieuwe kleren gekocht en toen werd ik ziek. Nu zakken ook mijn nieuwe kleren van mijn kont af
Herkenbaarquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
Klinkt goed bezigquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
quote:Gratis dieetboek voor inwoners ’dikke gemeente’
AMSTERDAM - Alle huishoudens in Hoogeveen krijgen binnenkort een gratis dieetboek van plaatselijke sportschoolhouder Jan de Weerd. Dat maakte De Weerd bekend.
Hoogeveen behoort tot de ’dikste gemeente’ van Nederland. In het boek ’De ene calorie is de andere niet’ leert De Weerd, voormalig Mr. Universe bodybuilding, de lezer op een eenvoudige manier calorieën te tellen en een gezonde maaltijd samen te stellen.
Gezonder
Ook begint hij in januari met het project Sport, Voeding en Overgewicht. Hij bezoekt dan alle Hoogeveense scholen en buurthuizen om kinderen tussen zes en twaalf jaar aan te sporen gezonder te eten en meer te bewegen. De gemeente subsidieert het project.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is mijn omgeving, ik kan er niets aan doen
ik denk dat het misvatting is om er uberhaupt van uit te gaan dat mensen depressie gek of zielig vinden, aangezien er heel erg veel mensen mee te maken krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef ymme het volgende:
Geschiedenis hier. Naja ik bedoel het is viritueel, letters komen niet zo over als woorden.
En ja, daarom kom ik ook bijna niet meer hier in het topic. Met het lijnen gaat het gek genoeg wel goed.
Maar de manier van reageren en begrijpen hier, vind ik niet echt 100%.
Maar goed, ik dacht misschien zijn er hier 'wel' mensen die zich afvragen (kan het me bijna niet voorstellen) waar ik zat. Vandaar mijn post.
Ik heb nu medicijnen. Waar je ontzettend sloom van word. Ook niet echt fijn. Morgen maar eens bellen of dat niet anders kan. Zo kan ik overdag niets meer. En wil nog wel met de honden kunnen wandelen en beetje eten koken enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Isabeau het volgende:
ymme, fijn dat je hulp hebt gezocht en dat je nu weet wat er aan de hand is. Krijg je ook medicijnen en/of therapie?
Gewoon zo lang als je zelf lekker vindtquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:22 schreef teigan het volgende:
lekker freecell, en sterkte ymme...
dyna, ik had ook nog wel kunnen gaan fietsen, maar ik wist niet precies hoe lang en hoe snel enzo, dus dat heb ik maar even gelaten...
Ik voel die plek in mijn rug eigenlijk niet meer, dus ik denk dat ik er donderdag wel weer fit tegenaan kan..
Da's toch geen sporten?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Gewoon zo lang als je zelf lekker vindt
Snelheid is gewoon lekker doortrappen. Voor afvallen wordt gezegd dat rustig sporten het beste is, zeg maar een hartslag zo tussen de 120-140.
Dus sprintje trekken of helemaal tot het uiterste gaan is niet nodig, gewoon lekker een stevig stukje doorfietsen.
ik zou uitkijken met weer helemaaaaaaal vooraan beginnen. ik heb t schem eventueel op papier voor je, en dan zie je dat de eerste week sowieso helemaal herhaald wordt, dus je kunt eventueel weer bij week 2 beginnen, of misschien zelfs week 3, want t opbouwen naar meer dan 3 minuten gaat echt heel langzaam.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:50 schreef teigan het volgende:
Klinkt goed kwakveense..
Ik ga denk ik in de kerstvakantie weer eens naar Evy kijken, en dan maar weer vooraan beginnen. Ik weet mijn nieuwe rooster nog niet voor na de vakantie, ik hoop op gunstige dagen/uren zodat ik nu ook eens door kan gaan(mits het niet teveel in de knoop komt met de fitness)...
ah, spierpijn heb ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef teigan het volgende:
Ik ben een tijdje geleden in week 3 begonnen, en toen had ik dus zoveel spierpijn dat ik op school de trappen haast niet meer op of af kon. Aangezien ik daarna nog maar heel weinig aan sporten heb gedaan leek het mij verstandig om maar weer heel rustig aan te beginnen..
Ik had als tiener serieus heel veel moeite met het juist intepreteren van de vragen bij een proefwerk. Meestal zocht ik het veel te moeilijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef teigan het volgende:
Pfft, ik dacht dat ik alles wel voor de kerstvakantie nagekeken kon hebben, maar het valt wat tegen. Verslagen kosten zo veel tijd, en ik ben nu maar aan proefwerken begonnen, maar daar word ik ook niet blij van.... Zo moeilijk moet het lezen van een vraag toch niet zijn?
Boterkoek is onweerstaanbaarquote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb boterkoek gekochtNeem een hap: bah!
Nou ja, scheelt weer kcal
Laat maarquote:Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik het opsturen?Bij wijze van kerstgroet
ja dat weet ik geef mij dan maar een half jaar een snel werkende schildklierquote:Op donderdag 11 december 2008 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
Het is dacht ik wel zo Riann, dat je als een tierelier gaat als je een overactieve schildklier hebt.
Maar ik denk dat Isa er beter iets over kan zeggen.
Ik weet niet hoe jouw HB is, maar pas je wel op dat thee de ijzeropname in je lichaam vermindertquote:Op donderdag 11 december 2008 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
En verder thee, veeeeeeeeeeel thee.
Ik heb geen idee wat je nu zegt of bedoeltquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw HB is, maar pas je wel op dat thee de ijzeropname in je lichaam vermindert![]()
Oe thanks voor de uitleg! Dan mag ik idd wel een beetje uit kijken, want heb neiging tot oververmoeid zijn zei mijn huisarts na een bloedtestje (alle waarden op het randje aan goed en kwam met klachten van energieloosheidquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:20 schreef Isabeau het volgende:
MariaEtcetera: HB staat voor Haemoglobine, dat is het rood in je rode bloedlichamen in je bloed. Het zorgt voor het zuurstoftransport waarbij zuurstof hecht aan ijzermoleculen in het Hb. Bij te weinig Hb wordt het zuurstof niet goed rondbezorgd en kan je o.a. moe worden (bloedarmoede) (of dood gaan aan hartproblemen).
(ok, dan moet het wel héél laag zijn)
het is geluktquote:
Dat weet ik maar met mijn pilletjes heb ik hem nu op de goede waarde zitten. Betekend het dan nog dat mijn schildklier het afvallen dan nog tegenwerkt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Riann: een traagwerkende schildklier is dikmakend en zal het afvallen dus eerder tegenwerken dan stimuleren.
Als je met streng Atkins doen, maar 1 kilo bent afgevallen, dan MOET er iets aan de hand zijn!! Atkins is erg eenzijdig en de meningen zijn verdeeld of het wel gezond is, maar je valt er in moordend tempo mee af. Mits streng gevolgd. Anders werkt het natuurlijk precies omgekeerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Riann het volgende:
ik zal even een update geven na die 1 kilo ben ik helaas niks meer kwijt geraakt het enige goede nieuws is wel dat hij eraf is gebleven en dat ik niks ben aangekomen alleen het moet naar beneden en dat doet het helaas niet. Ik ben nog steeds met het atkins bezig bevalt eigenlijk goed die eetstijl. In februari moet ik naar mijn neuroloog en daar ga ik denk overleg doen hoe en wat en of het met mijn spierziekte te maken heeft dat het afvallen niet werkt (zelfs een gewone diëtiste niet) Want de huisarts weet het ook niet meer.
Is er misschien bij jullie bekend als dat je een traag werkende schildklier hebt (nu een goede werking met tabletjes) dat je dan slecht afvalt of juist niet afvalt ik hoorde dat laatst een vrouw zeggen.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je met streng Atkins doen, maar 1 kilo bent afgevallen, dan MOET er iets aan de hand zijn!! Atkins is erg eenzijdig en de meningen zijn verdeeld of het wel gezond is, maar je valt er in moordend tempo mee af. Mits streng gevolgd. Anders werkt het natuurlijk precies omgekeerd.
Dus als jij je precies aan het dieet houdt en je bent maar 1 kilo afgevallen, dan moet er iets anders aan de hand zijn. Ik zou dat zeker laten onderzoeken!
Dat klinkt lekker! Is dat een eigen verzinsel of heb je er een recept van?quote:Op maandag 15 december 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
Snert
Hier vanavond zelfgemaakte tomaten-linzensoep!
Het begón als een receptquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker! Is dat een eigen verzinsel of heb je er een recept van?
Voor de rest van het artikel: http://www.oprah.com/article/omagazine/200901_omag_oprah_weight/1quote:In 1992 I reached my heaviest, 237 pounds. I was 38. Then, four years ago, I made it a goal to lose weight, and I appeared on the January 2005 cover (left) at a toned 160 pounds. I thought I was finished with the weight battle. I was done. I'd conquered it. I was so sure, I was even cocky. I had the nerve to say to friends who were struggling, "All you have to do is work out harder and eat less! Get your 10,000 steps in! None of that starchy stuff!"
Bam! Karma is a bear of a thing.
So here I stand, 40 pounds heavier than I was in 2006. (Yes, you're adding correctly; that means the dreaded 2-0-0.) I'm mad at myself. I'm embarrassed. I can't believe that after all these years, all the things I know how to do, I'm still talking about my weight. I look at my thinner self and think, "How did I let this happen again?"
Nou, nu weeg je 30 kilo, dus niet zeurenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook echt bizar hoe je je dat zo hard kan voornemen en dat je je dan toch op enig moment laat gaan.
Ik ben ooit eens van 84 terug naar 74 gegaan, god wat was ik trots. Nee, het zou me nooit meer gebeuren! Echt niet! No way.
En nu?![]()
![]()
Ik hoop toch dat ik het tegen kan gaan, ik woog een tijdje 70/71 en nu is het 72/73 dus geen ramp maar meer moet het niet gaan wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Same here hoor, BEIk was 70 kilogram
Zeventig! Een gezond BMI. Ik zou nóóit weer zwaarder worden. Yeah right
En het stomme is dat je steeds gedemotiveerder wordt om wéér te gaan lijnen omdat je al wel weet dat ook al bereik je weer een fantastisch gewicht, je komt tóch wel weer aan. Schade en schande en het vet heeft gewonnen
Maar dat wil ik heul niet! Dat mijn vet wint
Dat denk ik dus ook. Maar ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd de huisarts weet het niet meer in februari moet ik naar mijn neuroloog ik ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Ik weet het niet meer ik word er depressief van maar ondertussen gaat er niks af. Het enige voordeel heb ik met het atkins dat ik niet aan kom dat is ook de reden dat ik het blijf doen tot dat ik in februari naar mijn neuroloog moet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je met streng Atkins doen, maar 1 kilo bent afgevallen, dan MOET er iets aan de hand zijn!! Atkins is erg eenzijdig en de meningen zijn verdeeld of het wel gezond is, maar je valt er in moordend tempo mee af. Mits streng gevolgd. Anders werkt het natuurlijk precies omgekeerd.
Dus als jij je precies aan het dieet houdt en je bent maar 1 kilo afgevallen, dan moet er iets anders aan de hand zijn. Ik zou dat zeker laten onderzoeken!
eigenlijk moet je dan zorgen dat je weer aan de 70/71 komt anders denk je straks 74/75 dus geen ramp. Ik weet het ik heb makkelijk praten en look at mijn gewichtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ik het tegen kan gaan, ik woog een tijdje 70/71 en nu is het 72/73 dus geen ramp maar meer moet het niet gaan worden
Wel weer goed aan het sporten nudus moet goed komen
I knowquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef Riann het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dan zorgen dat je weer aan de 70/71 komt anders denk je straks 74/75 dus geen ramp. Ik weet het ik heb makkelijk praten en look at mijn gewicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |