2 mogelijkheden:quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Jarno het volgende:
Speaking of which... HALP! Morgen een etentje. Buffet, geen idee wat. Hoe ga ik dat surviven?
*mompelt iets over paars enzo...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik mag van mezelf gewoon nog helemaal niet losgaan. Die optie zit gewoon even nog niet in mijn systeem, ik hou me religieus aan het 'dieet'. Stom is dat, alsof er een knop (hey, BE, ik heb er ook 1!) om is ofzo. Zal vast wel weer komen hoor, dat het moeilijk wordt.
Speaking of which... HALP! Morgen een etentje. Buffet, geen idee wat. Hoe ga ik dat surviven?
Voor je geloofwaardigheid is het dan beter om te zeggen dat je een pinda-allergie hebt.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mompelt iets over paars enzo...![]()
Je weet natuurlijk nooit van te voren wat je kan verwachten bij zo'n buffet, maar je weet denk ik inmiddels wel een beetje wat wel en niet kan bij SHE.
Dus dat wordt (afhankelijk van het soort buffet) de gekookte eitjes, cherrytommaatjes, augurkjes en zilveruitjes van de salades jatten.Het komt zeg maar neer op dat jij de garnering eet en de rest aan de andere mensen laat.
En de kok van te voren zeggen dat je een verschrikkelijke noten-allergie hebt en vragen of hij voor jou een paar sate'tjes zonder saus heeft.
Ik heb eig. geen idee of SHE wel ok is met augurkjes en zilveruitjes, maar volgens mij kunnen die weinig kwaad.
En dat je je niet te buiten moet aan aan het brood is ook duidelijk he.
Oh, en wat freecell zegt, hopen op vis, daar kan je idd bijna niet fout mee gaan.
ALthans, als je de cocktailsaus achterwege laat bij de garnalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Nog nooit gehad, maar het lijkt me goed beroerd inderdaad.quote:
Check.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Of dat je bij de wc aangekomen niet weet of je nu snel moet gaan zitten op de wc of voor de wc
Afwasteil meenemenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Of dat je bij de wc aangekomen niet weet of je nu snel moet gaan zitten op de wc of voor de wc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
heb ik ook wel, maar meestal doe ik het samen metquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:14 schreef Levitation het volgende:
Ik ben vaak moe of heb geen zin meer na dat stadium waarin je extra rommel maakt, met als gevolg dat ik in de zooi blijf zitten.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:14 schreef Levitation het volgende:
Ik ben vaak moe of heb geen zin meer na dat stadium waarin je extra rommel maakt, met als gevolg dat ik in de zooi blijf zitten.
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef teigan het volgende:
Ik verbrand genoeg kcal met 30 stuiterballetjes in toom te houden...
18 lesuren (25 lesuren is fulltime). Ik heb nu 6 uur vwo 5, 6 uur havo 5, 2 uur Havo/atheneum 2, en 4 uur brugklas havo/atheneum.quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagHoeveel uur geef je les per week dan?
mwah, mijn onderbouwuren zijn soms topsport, vwo 5 is soms slaapverwekkend saai, en havo 4 wisselt per les..quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:dat zou prettig zijn
Maar je sport dus al 18 uur in de week qua kcalverbranding
ik moet wel oppassen als ik gestressed ben en alleen thuis zit, dan maak ik er een potje van als ik niet oppas. op school heb ik geen tijd om te snoepen, en in de auto leg ik niets neer, meestal pak ik dan mijn zesde boterham en nog wat fruit...quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zolang je niet door de stress gaat snoepen is er geen man over boord dat je gewicht stabiel blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |