abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 13:21:50 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63563846
Ehm.
Nu het zo lekker gaat sta ik zowel 's ochtends als 's avonds op de weegschaal. Althans, bijna elke avond wel.
Zo leuk om te zien dat je 's avonds al niet heel veel zwaarder bent dan diezelfde ochtend.
pi_63563883
Oh, ik mag van mezelf gewoon nog helemaal niet losgaan. Die optie zit gewoon even nog niet in mijn systeem, ik hou me religieus aan het 'dieet' . Stom is dat, alsof er een knop (hey, BE, ik heb er ook 1!) om is ofzo. Zal vast wel weer komen hoor, dat het moeilijk wordt.

Speaking of which... HALP! Morgen een etentje. Buffet, geen idee wat. Hoe ga ik dat surviven?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63564043
Ik heb morgen ook een etentje. Schoonouders zijn 38 jaar getrouwd en we gaan sushi eten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63564059
Ha, dit weet ik. Sushi = goed. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_63564101
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Jarno het volgende:

Speaking of which... HALP! Morgen een etentje. Buffet, geen idee wat. Hoe ga ik dat surviven?
2 mogelijkheden:
- gewoon heengaan en genieten van alles wat je tegenkomt en morgen knop weer om.
- gezonde dingen kiezen! Vis, groente, fruit als toetje...
  donderdag 27 november 2008 @ 13:48:40 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63564558
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:23 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik mag van mezelf gewoon nog helemaal niet losgaan. Die optie zit gewoon even nog niet in mijn systeem, ik hou me religieus aan het 'dieet' . Stom is dat, alsof er een knop (hey, BE, ik heb er ook 1!) om is ofzo. Zal vast wel weer komen hoor, dat het moeilijk wordt.

*mompelt iets over paars enzo...

Je weet natuurlijk nooit van te voren wat je kan verwachten bij zo'n buffet, maar je weet denk ik inmiddels wel een beetje wat wel en niet kan bij SHE.
Dus dat wordt (afhankelijk van het soort buffet) de gekookte eitjes, cherrytommaatjes, augurkjes en zilveruitjes van de salades jatten. Het komt zeg maar neer op dat jij de garnering eet en de rest aan de andere mensen laat.
En de kok van te voren zeggen dat je een verschrikkelijke noten-allergie hebt en vragen of hij voor jou een paar sate'tjes zonder saus heeft.

Ik heb eig. geen idee of SHE wel ok is met augurkjes en zilveruitjes, maar volgens mij kunnen die weinig kwaad.

En dat je je niet te buiten moet aan aan het brood is ook duidelijk he.

Oh, en wat freecell zegt, hopen op vis, daar kan je idd bijna niet fout mee gaan.
ALthans, als je de cocktailsaus achterwege laat bij de garnalen.
pi_63564864
Nou zijn onze etentjes altijd zo enorm culinair dat het me zou verbazen als het verder gaat dan een grote bak patat, een grote bak nasi en bami en wat vlees in grote hoeveelheden, maar ik zal eens op zoek gaan naar de vis idd. .
pi_63567213
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*mompelt iets over paars enzo...

Je weet natuurlijk nooit van te voren wat je kan verwachten bij zo'n buffet, maar je weet denk ik inmiddels wel een beetje wat wel en niet kan bij SHE.
Dus dat wordt (afhankelijk van het soort buffet) de gekookte eitjes, cherrytommaatjes, augurkjes en zilveruitjes van de salades jatten. Het komt zeg maar neer op dat jij de garnering eet en de rest aan de andere mensen laat.
En de kok van te voren zeggen dat je een verschrikkelijke noten-allergie hebt en vragen of hij voor jou een paar sate'tjes zonder saus heeft.
Ik heb eig. geen idee of SHE wel ok is met augurkjes en zilveruitjes, maar volgens mij kunnen die weinig kwaad.

En dat je je niet te buiten moet aan aan het brood is ook duidelijk he.

Oh, en wat freecell zegt, hopen op vis, daar kan je idd bijna niet fout mee gaan.
ALthans, als je de cocktailsaus achterwege laat bij de garnalen.
Voor je geloofwaardigheid is het dan beter om te zeggen dat je een pinda-allergie hebt. Pinda's zijn namelijk geen noten. En koks weten dat soort dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***Levi was here***
  donderdag 27 november 2008 @ 15:29:33 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63567406
pi_63571810
vriendje hier heeft ook pinda-allergie , gaatie zo schattig van piepen

verder niks ernstigs hoor heeft ie alleen alsie heeeeel veel pinda's eet en alsie al twee dagen zn medicijnen niet op heeft
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63573404
Ik heb trouwens deze chocoladereep gekregen:

[img]https://ssl.austrianshop.com/shop2/catalog/images/milkaschokokeks.jpg[/img]

550 Kcal per 100 gram en het ding is 300 gram

Verleidelijk dieet: een hele dag alleen maar koffie, thee, water en light drinken én deze reep
pi_63577442
Issie lekker?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63579037
ziet er lekker uit freecell.

Ik had vandaag intake voor fitness, we gaan proberen om dit twee keer in de week te gaan doen. Vandaag al wel wat dingen gedaan, volgende week gaan we echt van start. Tot de kerst zal het vast nog maar 1 keer per week kunnen, maar hopelijk daarna vaker.

Ik heb vanavond chinees gehad. We hadden ouderspreekavond(ik ben dus ookk nog maar net thuis), en ik zou bij een collega eten. Die kwam om 5 uur tot de conclusie dat er nog te weinig tijd was om te koken, dus heeft hij chinees gehaald... Beetje jammer, maar ik heb wel veel groente gepakt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63585573
Zo, de keuken is schoon Goedemorgen! Ik geloof dat mijn ritme een tikkeltje is verstoord
Nu een lekker kopje thee en even kijken of de rest van de wereld al een beetje wakker wordt. Zal wel niet, iedereen die zo vroeg op moet staan heeft wel wat beters te doen dan fokken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63585889
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:30 schreef Jarno het volgende:
Sushi = goed. .
Ja doei.
pi_63586107
Jarno dat gaat echt hard!

En BE ook al super zeg, hoewel je een dipje hebt gehad gaat het echt de goede kant op.

Isabeau, jij bent actief zeg, om 7 uur 's ochtends al een schone keuken.

Officieel pas morgen weegdag maar stond net op de weegschaal en ben een halve kg kwijt.
Zal nog wel wat meer worden voor morgen want mijn vriend en ik hebben een voedselvergifitiging. Wat een drama is dat zeg.
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:57:05 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63586574
Voedselvergifitiging? Echt?
Is het niet die buikgriep die nu rond waart?
Nou ja goed, either way, je zal er idd best het eea door kwijt raken. Balen joh!
pi_63587025
Lijstje geupdate... mijn gemene lijf heeft echter bedacht vandaag weer wat meer aan te geven dan de afgelopen week. Naja, dan zal het waarschijnlijk volgende week wel weer voordelig uitpakken.
Belangrijkste is dat mijn gewicht daalt.

Appelsap sterkte en beterschap! Voedselvergiftiging is echt ellendig... heb je enig idee hoe je dat hebt opgelopen?
***Levi was here***
pi_63587049
Ja, echt. Een buikgriep lijkt me niet. Dan had Damian er ook last van moeten hebben denk ik.
En gister iemand op visite gehad die de hele dag heeft meegegeten en die heeft er ook last van. Dus we denken dat het echt aan het eten heeft gelegen.
pi_63587053
Goedemorgen!
Mijn 'wekker' ging vanochtend pas om half 8 af En dat terwijl hij al sliep vanaf 23:30

Zometeen maar eens ontbijten, net al bij de nieuwe AH geweest, sinds gisteren open op de plek van de C1000. Nog even wennen aan de indeling, ik kon werkelijk niets vinden, maar de werknemers ook nog niet
pi_63587073
Voedselvergiftiging is echt nasty.
pi_63588084
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:20 schreef Jarno het volgende:
Voedselvergiftiging is echt nasty.
Nog nooit gehad, maar het lijkt me goed beroerd inderdaad.
Er was een onderzoek geweest dat alcohol (minimaal 2 glazen met minimaal 10%) de kans op een voedselvergiftiging nogal verkleint. Dus als je de kip bij je schoonouders op de gourmet met kerst niet vertrouwt....

edit: ik zit echt raar met mijn d's en t's vandaag
pi_63588111
Sterkte appelsap, en ik hoop dat julie snel weer opknappen. Echt reuze vervelend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63588142
Echt, ik kan me één nacht herinneren.... Brrrr. Dat was echt vechten wie er naar de WC mocht op een gegeven moment geloof ik. Men. Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als toen.
pi_63588383
Of dat je bij de wc aangekomen niet weet of je nu snel moet gaan zitten op de wc of voor de wc
pi_63588442
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Of dat je bij de wc aangekomen niet weet of je nu snel moet gaan zitten op de wc of voor de wc
Check.
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:56:09 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63590948
Brrrr...
Beterschap Appelsap, het klinkt niet best joh!

Vanmorgen een onsje zwaarder dan gisteren.
Jaja, ik weet dat het nergens op slaat, dat je je juist daarom maar 1 keer in de week moet wegen, maar ik zit er niet om in zak en as ofzo hoor.

Lijstje:
O: Brinta
T: mandarijntje
L: broodje met filet americain
T: kiwi en mandarijn
D: Fajita's a la coolbabe

En net lekker anderhalf uur gewandeld.
pi_63592799
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Afwasteil meenemen
pi_63596981
Omdat ik binnenkort weer een jaartje ouder word besloot ik eens grondig mijn huisje schoon en aan kant te maken. ... ik heb nu vééél meer troep dan gisteren, hoe kàn dat nou En waarom doe ik altijd van die idiote dingen. Mijn gasfornuis bijv. is ònder de kookplaat spik en span en de kast is van binnen (waar niemand het ziet) helemaal opgeruimd Het is een wonder dat ik de kelder nog niet onder handen heb genomen

Ik heb al wel zin in het kokkerellen Eindelijk een goede reden om taartjes te maken

Vanavond boerenkoolstamp zonder worst
pi_63597384
je bent weer tegelijk met mn zusje jarig
Doei.
pi_63597443
Zal ook wel zo blijven hè
pi_63597526
nee, dat meen je niet
Doei.
pi_63598289
Je mag vanavond ook komen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63598465
Meestal moet je ook eerst meer rotzooi maken voordat het weer echt netjes wordt..

hehe, eindelijk weekend, mijn laatste brugklas van de dag was zo verschrikkelijk druk.. Uiteindelijk ben ik gewoon met mijn armen over elkaar gaan wachten totdat het stil was.. Hielp heel goed. Daarna moesten ze van mij nog even 3 minuten hun mond houden... Maar terwijl ze dat probeerden had ik soms ook moeite mijn gezicht in de plooi te houden. Eigenlijk zijn ze dus soms best wel lief..

Nu eerst hier ook maar een begin maken met puin ruimen, ik heb het deze week zo druk gehad, en ik was verkouden, dus overal slingeren zakdoekjes geloof ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63599313
Ik ben vaak moe of heb geen zin meer na dat stadium waarin je extra rommel maakt, met als gevolg dat ik in de zooi blijf zitten.
***Levi was here***
pi_63599358
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:14 schreef Levitation het volgende:
Ik ben vaak moe of heb geen zin meer na dat stadium waarin je extra rommel maakt, met als gevolg dat ik in de zooi blijf zitten.
heb ik ook wel, maar meestal doe ik het samen met , en dan gaat die wel door met opruimen, en dan duwt hij mij de spullen in handen met een opdracht van waar het naartoe moet... Anders blijf ik ook maar moedeloos staan staren naar alle troep..
pi_63599436
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:14 schreef Levitation het volgende:

...en wat denk je dat ik nu op fok doe
  vrijdag 28 november 2008 @ 17:25:49 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63599562

Maar meiden... schoonmaken en opruimen valt wel onder Kcal verbranden he!
pi_63599724
Ik verbrand genoeg kcal met 30 stuiterballetjes in toom te houden...

Schoonmaken staat in dat opzicht nu laag op de to do list.
Ik merk wel de laatste dagen dat ik zo moe ben dat mijn eetlust ook verdwijnt.... Ik dwing mezelf om nog wel te eten, maar ik heb nu ook helemaal geen trek..
pi_63601019
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:34 schreef teigan het volgende:
Ik verbrand genoeg kcal met 30 stuiterballetjes in toom te houden...
Dat geloof ik graag Hoeveel uur geef je les per week dan?
pi_63601298
Burp....

Poffert is lekker
En het vult als een gek
pi_63601352
yup mijn boerenkoolstamppot was ook zalig
pi_63601366
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag Hoeveel uur geef je les per week dan?
18 lesuren (25 lesuren is fulltime). Ik heb nu 6 uur vwo 5, 6 uur havo 5, 2 uur Havo/atheneum 2, en 4 uur brugklas havo/atheneum.

Gelukkig gaan die laatste uren eraf in januari, ik hoop dat ik dan de uren in 3 dagen kan proppen, zou ik heerlijk vinden..
pi_63601415
dat zou prettig zijn Maar je sport dus al 18 uur in de week qua kcalverbranding
pi_63601466
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
dat zou prettig zijn Maar je sport dus al 18 uur in de week qua kcalverbranding
mwah, mijn onderbouwuren zijn soms topsport, vwo 5 is soms slaapverwekkend saai, en havo 4 wisselt per les..

Jammergenoeg zie ik deze inspanningen niet terug in mijn gewicht, maar aan de andere kant, misschien zorgt het er wel voor dat ik nu constant ben, aangezien ik verder weinig tijd/zin heb om te bewegen...
pi_63601538
Nou ja, zolang je niet door de stress gaat snoepen is er geen man over boord dat je gewicht stabiel blijft.
pi_63602130
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zolang je niet door de stress gaat snoepen is er geen man over boord dat je gewicht stabiel blijft.
ik moet wel oppassen als ik gestressed ben en alleen thuis zit, dan maak ik er een potje van als ik niet oppas. op school heb ik geen tijd om te snoepen, en in de auto leg ik niets neer, meestal pak ik dan mijn zesde boterham en nog wat fruit...

Ik had vandaag een kleine beetje spierpijn in mijn buikspieren, voor de rest had ik geen last van de fitness. Maar volgende week zal het wel anders zijn, dan gaan we echt goed van start..
pi_63614673
Ik heb 2 uur wakker in bed liggen woelen en vond dat 7 uur nog enigszins fatsoenlijk was op een zaterdag
Goedemorgen!
pi_63614807
Goeiemorgen. Na een halve fles wijn gisteren heb ik lekker geslapen tot half 8, maar gezien mijn dagprogramma leek het mij verstandiger om nu maar op te staan..
Net ontbeten, en zo maar even boodschappen gaan doen..
pi_63614856
Heel erg veel plezier vandaag hè, Teigan! En na wijn slaap ik ook altijd zo zalig
pi_63615150
Ik ben zo'n slaper die altijd en overal kan slapen. Soms word ik wat vaak wakker, maar ik kan wel altijd slapen.
In de trein, daar kun je ook altijd heerlijk slapen.

Ik ben trouwens in een jaar tijd een kilo of 6 a 7 afgevallen zonder er iets voor te doen! Eigenlijk is dat best bizar!
pi_63615638
Goedemorgen!
Hier vanmorgen om 6:45 allemaal wakker en voor 9:00 allemaal er uit, haha. Wij worden echt gestructureerd!

Liejannuh: relaxed toch?
Isa: ga je dan 's avonds ook heel vroeg op bed? Of slaap je gewoon kort?

Ik bedacht me net dat ik vorig jaar rond deze tijd ongeveer 4 KG lichter was dan nu. Das toch best netjes als je bekijkt dat daar een Leandertje tussendoor is gepiept

Hier weer iets zwaarder vanmorgen, en ik maar denken ' hoe kan dat nou ' maar we hebben gisteren poffert gegeten Na pannenkoeken (pannekoeken! ) ben ik ook altijd 2 of 3 dagen veel zwaarder dan normaal. En ik ben nog steeds onder de 70
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')