Ja, nee, tuurlijk. Maar dan is het dus gewoon 8 uur ofzo. En misschien ben ik dan heel raar, maar na een dag werken en om 5:50 opstaan wil ik gewoon even zitten, wat tv kijken en op tijd naar bed. Wat ik al zei, ik heb diep respect voor mensen die het wel kunnen en doen, maar ik snap echt gewoon niet hoé.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:11 schreef Faithy het volgende:
óh ja, da's waar Jarno, lopen kun je ook 's avonds als Anna op bed ligt
Volgens mij is hardlopen wel echt je 'best shot' als je het heel druk hebt. Veel effect in weinig tijd!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:14 schreef Faithy het volgende:
maar maar maardan is Evy ook fier op jou!
Ik heb dat ook hoor... ben om 7.30 de deur uit, ga 2 avonden in de week naar school. Werk 36 uur, maar meestal is het meer, doe boodschappen en kook. 's Avonds -als ik al thuis ben- ben ik gesloopt. En dan moet ik nog huiswerk maken ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
U riep?
Maar serieus, ik snap niet hoe mensen dat doen. Ik sta tegenwoordig om 5:50 naast m'n bed, daarna is het één grote race om op m'n werk te komen. Zes uur ben ik weer thuis, dan wat eten maken, Anna entertainen, in bad doen en naar bed doen en voordat ik uberhaupt ook maar iets anders zou kunnen gaan doen is het gewoon 8 uur geweest. Echt, ik heb respect voor mensen die dan nog een druk avondprogramma kunnen en willen vullen, maar ik wil graag nog even een uurtje voor mezelf voordat ik er weer op tijd induik omdat de volgende dag weer de wekker om 5:50 gaat en ik in deze donkere dagen m'n slaap gewoon hard nodig heb...
Geen boehoe verhaal, maar waar haalt iedereen de tijd vandaan zeg....
Ben jij zo lang van huis?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:15 schreef teigan het volgende:
Ik heb het op dit moment ook wat te druk..
Meeste dagen is het half 7, 7 uur weg, en half 6 weer thuis. Even eten, en dan nog even een paar uurtjes nakijken/lessen voorbereiden...
Maar morgen ga ik dan eindelijk een keer fitnessen, ben benieuwd, en ik hoop dat ik daarna wel even kan douchen, heb nog een uur les, en 's avonds ouderavond, en ik ga tussendoor niet meer naar huis toe...
Leander vindt het héérlijk bij mij onder de douche, maar ik kan hem moeilijk even op de grond leggen terwijl ik mezelf inzeepquote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon Leander meenemen onder de douche(of zeg ik nu iets héél raars
)
Heb ik ooit zonder dat het trekken pijn deed en terwijl ik naderhand ook geen pijn had flink koorts van gekregenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Tijd voor sporten? dat wel maar toch vanavond niet dansen
Ookal heb ik geen last van dat mijn verstandskiezen getrokken zijn, intensief sporten lijkt me ook nog niet slim
Dat klinkt niet goedquote:Op woensdag 26 november 2008 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik ooit zonder dat het trekken pijn deed en terwijl ik naderhand ook geen pijn had flink koorts van gekregenZomaar! Stomme verstandskies. Hopenlijk heb jij meer geluk!
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:47 schreef Jarno het volgende:
Hm. Dat klinkt ranziger dan ik bedoelde..
Ow, maar dat is het stomme. Dan val je af en dan merk je geen verschil in je omvang, en dan val je een tijdje niet af en dan zakken je broeken van je kont.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:39 schreef Jarno het volgende:
Een heel klein beetje. Als ik m'n best doe. Maar ik geloof dat er rond m'n buik nog niet heel veel af is, helaas. Dus wat er dan precies af is....?. Je zou zeggen dat 6 kilo wel wat verschil moet maken.
En toch is het een tof neergaand lijntje!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
freecell!
Ik heb trouwens (met dank aan de vriendelijke heren in DIG) nog een plaatje met de data.
Duidelijk te zien dat de zomer dus mijn valkuil was.![]()
[ afbeelding ]
BMI naar beneden is wel relaxed inderdaadquote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en... al ruim 4 BMI punten gezakt, ook leuk!
Zo, nu hou ik op hoor!
En vlokken mag best hoor freecell, helemaal cold turkey krijg je van die nare verschijnselen van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |