netjes J. !quote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Jarno het volgende:
Do 6/11: 97 kilo
Do 13/11: 93,5 kilo
Do 20/11: 92,5 kilo
Do 27/11: 91 kilo
En vandaag: 89 kilo !!
. *blij* Minder dan 90 kilo klinkt ook zo weinig.
. Gewoon 8,5 kilo eraf in een maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Jojo!
Volgende week zaterdag trouwens thuis? Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe huis en wil Isis wel een keertje bewonderen.
Nou, maandag uit eten geweest in heel erg chic restaurant en dáár ben ik niet ziek van geworden. Ik word meestal ziek van eetcafé's, eethuisjes, kleine restaurants, wokrestaurants, chinese restaurants, griekse restaurants etc (je krijgt een beeld denk ikquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat raar Isa, dat je dat standaard na een restaurant bezoek hebt. Dat ze in sommige restaurants niet zo hygiënisch zijn ok, maar bij werkelijk alleWel zonde dat het deze keer nog een tikkie erger is dan normaal
Beterschap
Mag ik nog even jubelen over mn'n nieuwe huis? BadGrote keuken
90cm 5 pits fornuis
Supergrote Ikea Pax kast waar al m'n kleren in passen
![]()
Nou alleen nog even 100 dozen uitpakken
oh Jojoquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat raar Isa, dat je dat standaard na een restaurant bezoek hebt. Dat ze in sommige restaurants niet zo hygiënisch zijn ok, maar bij werkelijk alleWel zonde dat het deze keer nog een tikkie erger is dan normaal
Beterschap
Mag ik nog even jubelen over mn'n nieuwe huis? BadGrote keuken
90cm 5 pits fornuis
Supergrote Ikea Pax kast waar al m'n kleren in passen
![]()
Nou alleen nog even 100 dozen uitpakken
ik had daar altijd veel last van. Nu een stuk minder. Ik heb het idee dat desserts vaak voor problemen zorgen (die neem ik niet meer). Thuis neem ik sowieso nooit dessert.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, maandag uit eten geweest in heel erg chic restaurant en dáár ben ik niet ziek van geworden. Ik word meestal ziek van eetcafé's, eethuisjes, kleine restaurants, wokrestaurants, chinese restaurants, griekse restaurants etc (je krijgt een beeld denk ik)
En ik wil je huis zien! Ik ben hééél nieuwsgierigKlinkt geweldig. Wat zullen jullie genieten als met kerst alles mooi en klaar is
(moet lukken, toch?)
Dank jequote:Op zaterdag 6 december 2008 13:31 schreef octopussy het volgende:
ik had daar altijd veel last van. Nu een stuk minder. Ik heb het idee dat desserts vaak voor problemen zorgen (die neem ik niet meer). Thuis neem ik sowieso nooit dessert.
Beterschap in ieder gevalVolgend weekend voel je je weer helemaal fit
quote:Op maandag 8 december 2008 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet alweer, lieverd!Nou ja, crackertjes, kippensoep, appel, banaan en dergelijke gaat er prima in. En cola
Ik had echt echt heel veel zin in cola! En ik heb wat chocoladeletter gehad en ben er een uur misselijk van geweest
Dat vind ik ook zooooo zonde. Ik heb ook net een nieuwe broek. Die wordt nu veel en veel te ruim, zodat ik hem straks echt niet normaal meer aankan....quote:Op maandag 8 december 2008 10:47 schreef Troel het volgende:
Och, ik had pas nieuwe kleren gekocht en toen werd ik ziek. Nu zakken ook mijn nieuwe kleren van mijn kont af
Herkenbaarquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
Klinkt goed bezigquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |