abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63753288
Jarno
Gaat lekker!
pi_63758250
Gaat goed Jarno!

ik ben vandaag voor de eerste keer goed wezen fitnessen. Ben flink afgebeuld, maar het voelde wel lekker.. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb..

Jammergenoeg kwam ik toen ik uit de fitnesszaal kwam mijn tweede klas tegen, en die vonden het natuurlijk hilarisch, hun docent in sportkleding... Hopen dat ze morgen niet al te vervelend gaan doen..
Het is sowieso een rare tijd nu, de leerlingen zijn zo druk, zelfs de vijfde klas was vanmorgen niets mee te beginnen, en dat waren er maar zes.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63769123
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Jarno het volgende:
Do 6/11: 97 kilo
Do 13/11: 93,5 kilo
Do 20/11: 92,5 kilo
Do 27/11: 91 kilo

En vandaag: 89 kilo ! ! . *blij* Minder dan 90 kilo klinkt ook zo weinig. . Gewoon 8,5 kilo eraf in een maand.
netjes J. !
Ja doei.
pi_63770851
heel erg netjes idd
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:15:58 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63774942
Vaker popcorn eten.
Ik ben ineens weer wat lichter!
pi_63775167
Goeiemorgen.
Volgens mij is het redelijk uniek dat zoveel van ons goed gaan qua gewicht terwijl het december is!

Oh, ik moet ook ff het lijstje bijwerken. Al bijna weer 3kg kwijt van wat ik de afgelopen maanden er aan had gegeten. Gaat niet heel snel, maar mijn gewicht daalt wel en ik heb niet het idee er erg krom voor te moeten liggen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63775915
Wauw Jarno dat gaat echt hard zeg!

Hier gaat het nu best langzaam. Ik kan me er niet toe zetten om écht gezond te gaan eten. Ik snoep toch wat meer dan ik zou willen maar zorg wel dat het niet teveel wordt dus ik val nog wel wat af.
Heb nu niks lekkers meer in huis dus ik hoop dat ik nu ook wat minder zal snoepen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:37:19 #164
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_63776300
We zijn over en we hebben weer internet, maar ik durf nog niet op m'n weegschaal te gaan staan (heb hem al wel gevonden trouwens )
pi_63776376
Jojo

hoe is het met de kleine?

en met jou natuurlijk?
Doei.
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:43:03 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63776428
Wb jojo!
pi_63776675
Hi Jojo!
Volgende week zaterdag trouwens thuis? Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe huis en wil Isis wel een keertje bewonderen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 13:38:11 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63782058
Lijstje voor vandaag:

O: 2 geroosterde boterhammen met 2 eitjes
T: peer
L: brinta
T: appel
D: wortels met vis
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:18:20 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_63783115
Fijn dat alles goed is gegaan Jojo

Ik heb op het kerstkaartje zelfs het nieuwe adres staan

(maar ergens gok ik dat niet mijn hele lijstje up-to-date is, dus ik mis bepaalde mensen ben ik bang)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63783269
Pfft, ben echt snipverkouden (en dat dochterlief dat ook is en dientengevolge al 2 nachten tussen ons in 'slaapt' helpt ook niet) zeg. Verkouden én doodop dus. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63785733
Jojo, fijn dat de verhuizing goed is gegaan!

Ik heb spierpijn van het fitnessen... Echt een bizarre dag op werk gehad, dus ik heb het ook even helemaal gehad nu..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 6 december 2008 @ 08:20:49 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63800427
Een kilo lichter dan gisteren!
Lijkt me sterk dat dat echt blijvend is, hoewel ik me de laatste dagen wel heel braaf gedraag.
Maar het was wel heel leuk om dat getal te zien, dat is lichter dan ik in heeeeeeeeeeeeeel lange tijd geweest ben. En nog 0,8 verwijderd van mijn 'nog 5 voor kerst'.

Oh, dat is altijd zo lekker motiverend!
Heb gisteren trouwens ook wel veel gelopen, straks maar weer een uurtje wandelen ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-12-2008 08:26:00 ]
pi_63800547
Proberen vast te houden, BE! Dan wordt het misschien wel blijvend. Veel plezier met wandelen.

* Isabeau was vanmorgen 3,5 kg lichter dan eergisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:11:18 #174
4177 Jojogirl
pi_63801610
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Jojo!
Volgende week zaterdag trouwens thuis? Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe huis en wil Isis wel een keertje bewonderen.
Ja, ik ben thuis En voor het nieuwe adres moet je even wat chocolade tot je nemen

Hier verder dieet-technisch weinig te melden. Wegens te druk heb ik al 2 weken niet meer hardgelopen, maar ik ben wel begonnen met postnatale gym. Best pittig nog die oefeningen, maar het doet wel wonderen voor m'n buik Verder veel te veel gesnaaid met al dat verhuisgedoe (vergeten te lunchen dus dan om 3 uur borrelnootjes, dat soort onzin), maar de weegschaal was nog lief vanochtend: 81.3 Viel me nog niet tegen. Nu dus weer de goede kant op hopelijk, al ben ik eerlijk gezegd al blij als het deze maand gewoon stabiel blijft. Als ik weer ga werken komt er vanzelf weer meer ritme in en dan heb ik echt geen tijd meer om te snoepen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Jojogirl op 06-12-2008 11:17:53 ]
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:52:18 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63802073
Beterschap Isabeau, te zien aan die -3,5 is het niet mals!
pi_63802224
Jojo, verhuizen is zo anders dan je normale ritme, dan is het helemaal niet gek dat je niet aan sporten en gezond eten toekomt En postnatale gym klinkt handig voor je buikspieren en zo (alhoewel ik me een tikkeltje blijf ergeren aan de samenvoeging van woorden met natale een juiste term zou postpartumgym zijn, postnataal slaat op de baby: dus gym voor de baby. Kan ook leuk zijn )

BE: ik denk dat ik een voedselvergiftiging heb opgelopen bij een restaurantje in Utrecht, ik heb best gevoelige darmen en ben regelmatig ziek als ik uit eten ben geweest. Ben zelfs bijna altijd ziek als ik uit eten ben geweest Maar dan heb ik even fikse diarree en dan is het ook over, en dat meestal 2-3 uur na het eten. Geeft je wel een vaag gevoel over de hygiëne in de keuken van restaurants vooral aangezien ik mezelf ook niet één van de meest hygiënische keukenprinsesjes vind en ik nooit ziek word van eigen eten of eten bij vrienden, familie etc. Alleen van restauranteten word ik ziek.

In tegenstelling tot anders werd ik ongeveer 8 uur later 's nachts ziek en eh, het is nog steeds niet over. Gistermiddag kotste ik zelfs mijn beetjes water en thee nog uit, nu kan ik dat al binnen houden. Vanmorgen wilde een banaantje niet appeltje met kaneel wel. Ik begin me nu wel steeds gammeler te voelen maar durf niet te eten Volgens mij zit er ook amper tot niets meer in mijn darmen, dus dat scheelt nogal in gewicht aan de weegschaal te zien.

Ik blijf me afvragen waarom ik zo makkelijk ziek word van restauranteten. Wat doen die anders? Zijn restaurantkeukens dan werkelijk zo smerig? En wil dat totaal niet in combinatie met mijn gevoeligheid voor bacteriën/toxines? Ik blijf het raadselachtig vinden. Aan de symptomen te zien neigt dit naar een Campylobacter jejuni intoxicatie, maar tsja, dat kan je eigenlijk niet zeggen zonder kweekje Dus noem ik het maar retevaag een gastro-enteritis, dan heb ik alle oorzaken van braken/diarree/buikkramp/verhoging onder één noemer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:13:18 #177
4177 Jojogirl
pi_63802405
Wat raar Isa, dat je dat standaard na een restaurant bezoek hebt. Dat ze in sommige restaurants niet zo hygiënisch zijn ok, maar bij werkelijk alle Wel zonde dat het deze keer nog een tikkie erger is dan normaal Beterschap

Mag ik nog even jubelen over mn'n nieuwe huis? Bad Grote keuken 90cm 5 pits fornuis Supergrote Ikea Pax kast waar al m'n kleren in passen
Nou alleen nog even 100 dozen uitpakken
pi_63802498
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Jojogirl het volgende:
Wat raar Isa, dat je dat standaard na een restaurant bezoek hebt. Dat ze in sommige restaurants niet zo hygiënisch zijn ok, maar bij werkelijk alle Wel zonde dat het deze keer nog een tikkie erger is dan normaal Beterschap

Mag ik nog even jubelen over mn'n nieuwe huis? Bad Grote keuken 90cm 5 pits fornuis Supergrote Ikea Pax kast waar al m'n kleren in passen
Nou, maandag uit eten geweest in heel erg chic restaurant en dáár ben ik niet ziek van geworden. Ik word meestal ziek van eetcafé's, eethuisjes, kleine restaurants, wokrestaurants, chinese restaurants, griekse restaurants etc (je krijgt een beeld denk ik )

En ik wil je huis zien! Ik ben hééél nieuwsgierig Klinkt geweldig. Wat zullen jullie genieten als met kerst alles mooi en klaar is (moet lukken, toch?)
pi_63803754
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:13 schreef Jojogirl het volgende:

oh Jojo klinkt geweldig.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, maandag uit eten geweest in heel erg chic restaurant en dáár ben ik niet ziek van geworden. Ik word meestal ziek van eetcafé's, eethuisjes, kleine restaurants, wokrestaurants, chinese restaurants, griekse restaurants etc (je krijgt een beeld denk ik )

En ik wil je huis zien! Ik ben hééél nieuwsgierig Klinkt geweldig. Wat zullen jullie genieten als met kerst alles mooi en klaar is (moet lukken, toch?)
ik had daar altijd veel last van. Nu een stuk minder. Ik heb het idee dat desserts vaak voor problemen zorgen (die neem ik niet meer). Thuis neem ik sowieso nooit dessert.
Beterschap in ieder geval Volgend weekend voel je je weer helemaal fit

Ik ben 4 kilo aangekomen ik moet dus weer beter gaan eten en starten met sporten. En afblijven van pepernoten. Pepernoten zijn evil
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:39:45 #180
4177 Jojogirl
pi_63803878
Dat vroeg ik me al af Isa, want ik weet dat je ook een aantal maal bij sterrenrestaurants hebt gegeten, maar daar heb je dus nergens last van.

Feestdagen zijn gewoon evil Hier gisteren Sint gevierd en we hadden zelf al vanalles ingeslagen, maar toen kwam iedereen ook nog binnen met Pietentaart, banketstaaf etc. Dieettechnisch niet echt handig, december.
  zaterdag 6 december 2008 @ 13:39:46 #181
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63803879
ik was eerst afgevallen na mn verhuizing, pure stress, en verplaatste weegschaal maakte t geheel nog feestelijker....heb de76,5 gezien. inmiddels ben ik al twee weken afschuwelijk aan t snaaien enzo, en weeg ik weer 78,5. getverderrie....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:51:51 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63804863
Wat gek Isa, je vraagt je dan idd toch af wat zij met het eten doen.
Oh, en bedankt voor het partum en nataal verhaal, ik vroeg me al af waarom het tegenwoord steeds vaker een PPD ipv een PND wordt genoemd. Nu snap ik het.

Jojo, wat klinkt je huis goed zeg!

En meiden met een oplopende weegschaal, probeer toch nog even die kaken op elkaar te krijgen, alles wat je nu niet aankomt, of mss zelfs wel afvalt voor kerst is alleen maar meegenomen toch?
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:04:47 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63805096
Nog even mijn lijstje van vandaag

O: 2 geroosterde boterhammen met 2 eitjes
T: halve kiwi en 2 mandarijntjes
L: Brinta
T: 4 boterhammen met osseworst, omdat het zo lekker is en ik het niet kon laten.
D: Kip in 't pannetje (met ananas en appel en zooi)
pi_63808540
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:31 schreef octopussy het volgende:
ik had daar altijd veel last van. Nu een stuk minder. Ik heb het idee dat desserts vaak voor problemen zorgen (die neem ik niet meer). Thuis neem ik sowieso nooit dessert.
Beterschap in ieder geval Volgend weekend voel je je weer helemaal fit

Dank je Ik heb nu al soep gehad En ik denk altijd dat het aan het vlees ligt, maar ja, dat kan deze keer niet en een dessert heb ik ook niet gehad Ach, we hebben gewoon een beetje ingewikkelde darmen

Zo, even de traantjes weer wegvegen hoor. Zapte midden in de finale van Expeditie Robinson en labilo die ik ben moest ik huilen om het eerbetoon voor Ernst-Paul Hasselbach.
pi_63808553
Oh, BE: geen ossenworst meer kopen. Dat spul is sowieso veel en veel te lekker
  zondag 7 december 2008 @ 09:04:50 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63819166
Nou, zoals verwacht een paar onsjes meer dan gisteren, maar niet eens heel schokkend. Volhouden dus maar gewoon!
Nog 1 kilo te gaan voor kerst!
  zondag 7 december 2008 @ 12:26:28 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63821175
Zo, weer een uurtje gewandeld!
En nu vanmiddag nog met mijn vingers van de kaasjes en salades afblijven. Ik heb speciaal van die wortelbolletjes gekocht als snack voor bij F. zijn verjaardag.
pi_63824643
BE als je zo doorgaat, dan gaat die kilo eraf zeker lukken hoor!
Gefeliciteerd met F.

Ik dacht dat het langzaam ging maar deze week toch weer een 0,6 kg eraf.
Ik streef er nu naar om voor kerst in totaal 5 punten van mijn BMI af te hebben. Daarvoor moet ik nog 0,4 kg afvallen.
pi_63825036
Ow en Isabeau, hopelijk ben je weer wat opgeknapt. 3,5 kilo dat is echt veel!!
  zondag 7 december 2008 @ 21:18:40 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63833678
Die 0,4 gaat je vast lukken Appelsap! 5 punten is echt goed zeg!
Ik zit ook al steeds in mijn lijstje te kijken wanneer ik weer een puntje zal zakken!

Ik heb me vanmiddag aardig in weten te houden. Heb wel een paar toastjes en stukjes kaas op. (Gorgonzola, vond het nooit lekker, maar sinds een paar maanden wel ) maar de rest staat keurig terug in de koelkast voor op een boterham morgen (krabsalade ). En er liggen 2 zakken chips in de kast, maar die liggen me er best.
Tussen de middag een restje rijst-met-kip-prut van gisteren gegeten en vanavond een vegetarische pizza, min 2 puntjes.
Net nog een peertje en dat was het dan wel weer voor vandaag.

Al met al ben ik niet ontevreden.

Oh, en ik hoop dat ik jullie (de anderen) niet verveel met mijn gedetailleerde geneuzel over wat ik gegeten heb, maar ik vind het zelf wel heel prettig om het allemaal op te schrijven zo.
pi_63843717
Goeiemorgen.

Weekend was een beetje
Dit weekend elke dag feest gehad. Vrijdagavond verjaardag van mijn zwager, zaterdag sinterklaas met mijn familie, zondag sinterklaas met schoonfamilie. En tja, ik kan me dan niet zo goed inhouden. Dus vandaag maar weer rustig aan doen en een dagje "balansen". Eigenlijk eet ik door de weeks sowieso niet zo veel meer, komt dus wel weer goed.

Isa beterschap! Probeer je wel wat te eten, anders word je helemaal zo slap.
Jarno ook beterschap!
***Levi was here***
pi_63843811
Ik eet alweer, lieverd! Nou ja, crackertjes, kippensoep, appel, banaan en dergelijke gaat er prima in. En cola Ik had echt echt heel veel zin in cola! En ik heb wat chocoladeletter gehad en ben er een uur misselijk van geweest
pi_63844015
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik eet alweer, lieverd! Nou ja, crackertjes, kippensoep, appel, banaan en dergelijke gaat er prima in. En cola Ik had echt echt heel veel zin in cola! En ik heb wat chocoladeletter gehad en ben er een uur misselijk van geweest
Klinkt goed.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 10:38:41 #194
43556 miss_dynastie
pi_63845721
Fijn dat het weer beter gaat isa!

Ik ben het hele weekend al zo ziek als een hond, maar een verminderde eetlust, ho maar
  maandag 8 december 2008 @ 10:47:45 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_63845933
Och, ik had pas nieuwe kleren gekocht en toen werd ik ziek. Nu zakken ook mijn nieuwe kleren van mijn kont af
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 december 2008 @ 10:59:50 #196
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63846191
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
pi_63846310
Weer tijd voor de wekelijkse update.
Vorige week 100,25 kg.... vandaag 99kg
Vorige week 101cm middelomtrek... vandaag 101cm
Totaal 6,5 kg afgevallen in 6 weken.

Ik ben erg blij dat ik nu onder de 100kg zit. Eerst al de grens van 30 BMI doorbroken en nu terug naar onder de 100.

Wel heb ik het een beetje gehad met het elke dag invullen wat ik allemaal eet. Dat kost mij steeds meer moeite om dat bij te houden, dus daar ben ik maar mee gestopt. Dat wil trouwens niet zeggen dat ik nu ineens ongezond ga doen. Ik blijf gewoon lekker sporten en gezond eten.
pi_63846379
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:47 schreef Troel het volgende:
Och, ik had pas nieuwe kleren gekocht en toen werd ik ziek. Nu zakken ook mijn nieuwe kleren van mijn kont af
Dat vind ik ook zooooo zonde. Ik heb ook net een nieuwe broek. Die wordt nu veel en veel te ruim, zodat ik hem straks echt niet normaal meer aankan....

Moet ik straks allemaal nieuwe kleding kopen. Laatste jaar heb ik vooral XXL gekocht. Dat is natuurlijk straks te groot.
  maandag 8 december 2008 @ 11:19:01 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63846611
dyna onder de 100! Toffe mijlpaal!
pi_63846615
dyna18 onder de 100 is Tof

En Troel, da's niet tof Vooral niet als je dacht: hè lekker, een broek die past...
pi_63846719
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
Herkenbaar En wat sportief dat je weer bent begonnen! Doorzetten!
pi_63846979
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
Klinkt goed bezig
pi_63848488
Allemaal goed bezig dus. (Toch?). Hulde!

Zelf snap ik het allemaal niet zo goed meer en begin ik aan onze weegschaal te twijfelen. Ohja, straks even nieuwe batterijen zoeken. Gisteren gewogen en ik zag toch echt 87,5 staan. Als ik m'n meest zware weging bijna 5 weken geleden aanhou (de weegschaal twijfelde tussen 97,0 en 97,5) zou dat betekenen dat ik in iets meer dan een maand 10 kilo ben afgevallen... Kan dat uberhaupt wel? . En ik heb echt niet het idee dat ik te weinig eet ofzo. Maar goed, ben er wel blij mee. . Broekriem kan iig een tandje aangetrokken worden, dat merk ik nu wel goed!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 8 december 2008 @ 12:57:23 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63848713
gefeliciteerd dyna!!
  maandag 8 december 2008 @ 12:57:56 #205
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63848721
@ jarno: t wil bij mannen nog wel eens frustrerend hard gaan in t begin

gefelicteerd hoor!
pi_63848746
Ja dat riep mijn vrouw ook al (gefrustreerd idd). .
pi_63857057
Ik zal vast mensen vergeten nu, dus alvast sorry..

dyna18, goed joh, fijn zo'n mijlpaal!!!
jarno, jij gaat echt gruwelijk snel, echt zo'n mannentrekje.
isa, mooi dat je weer eet..

Kwakveense, ik merk het ook wel, ik heb vandaag weer wat gefitnessed(niet voluit, ik had last van mijn rug), maar het voelt heerlijk om er weer mee bezig te zijn. Donderdag ga ik weer, en dan wil ik het ook vol zien te houden, ik voel me er eigenlijk best goed bij, en als het in mijn tussenuren kan, dan wil het ook best wel.
pi_63857119
Goed ik ben weg fitnessen....
doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')