Herkenbaarquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
Klinkt goed bezigquote:Op maandag 8 december 2008 10:59 schreef kwakveense het volgende:
oehhhh vanochtend voor t eerst weer hardgelopen. en t was lekker!! waarom ik dat niet eerder gedaan heb...
quote:Gratis dieetboek voor inwoners ’dikke gemeente’
AMSTERDAM - Alle huishoudens in Hoogeveen krijgen binnenkort een gratis dieetboek van plaatselijke sportschoolhouder Jan de Weerd. Dat maakte De Weerd bekend.
Hoogeveen behoort tot de ’dikste gemeente’ van Nederland. In het boek ’De ene calorie is de andere niet’ leert De Weerd, voormalig Mr. Universe bodybuilding, de lezer op een eenvoudige manier calorieën te tellen en een gezonde maaltijd samen te stellen.
Gezonder
Ook begint hij in januari met het project Sport, Voeding en Overgewicht. Hij bezoekt dan alle Hoogeveense scholen en buurthuizen om kinderen tussen zes en twaalf jaar aan te sporen gezonder te eten en meer te bewegen. De gemeente subsidieert het project.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]het is mijn omgeving, ik kan er niets aan doen
ik denk dat het misvatting is om er uberhaupt van uit te gaan dat mensen depressie gek of zielig vinden, aangezien er heel erg veel mensen mee te maken krijgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef ymme het volgende:
Geschiedenis hier. Naja ik bedoel het is viritueel, letters komen niet zo over als woorden.
En ja, daarom kom ik ook bijna niet meer hier in het topic. Met het lijnen gaat het gek genoeg wel goed.
Maar de manier van reageren en begrijpen hier, vind ik niet echt 100%.
Maar goed, ik dacht misschien zijn er hier 'wel' mensen die zich afvragen (kan het me bijna niet voorstellen) waar ik zat. Vandaar mijn post.
Ik heb nu medicijnen. Waar je ontzettend sloom van word. Ook niet echt fijn. Morgen maar eens bellen of dat niet anders kan. Zo kan ik overdag niets meer. En wil nog wel met de honden kunnen wandelen en beetje eten koken enzo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Isabeau het volgende:
ymme, fijn dat je hulp hebt gezocht en dat je nu weet wat er aan de hand is. Krijg je ook medicijnen en/of therapie?
Gewoon zo lang als je zelf lekker vindtquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:22 schreef teigan het volgende:
lekker freecell, en sterkte ymme...
dyna, ik had ook nog wel kunnen gaan fietsen, maar ik wist niet precies hoe lang en hoe snel enzo, dus dat heb ik maar even gelaten...
Ik voel die plek in mijn rug eigenlijk niet meer, dus ik denk dat ik er donderdag wel weer fit tegenaan kan..
Da's toch geen sporten?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Gewoon zo lang als je zelf lekker vindt
Snelheid is gewoon lekker doortrappen. Voor afvallen wordt gezegd dat rustig sporten het beste is, zeg maar een hartslag zo tussen de 120-140.
Dus sprintje trekken of helemaal tot het uiterste gaan is niet nodig, gewoon lekker een stevig stukje doorfietsen.
ik zou uitkijken met weer helemaaaaaaal vooraan beginnen. ik heb t schem eventueel op papier voor je, en dan zie je dat de eerste week sowieso helemaal herhaald wordt, dus je kunt eventueel weer bij week 2 beginnen, of misschien zelfs week 3, want t opbouwen naar meer dan 3 minuten gaat echt heel langzaam.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:50 schreef teigan het volgende:
Klinkt goed kwakveense..
Ik ga denk ik in de kerstvakantie weer eens naar Evy kijken, en dan maar weer vooraan beginnen. Ik weet mijn nieuwe rooster nog niet voor na de vakantie, ik hoop op gunstige dagen/uren zodat ik nu ook eens door kan gaan(mits het niet teveel in de knoop komt met de fitness)...
ah, spierpijn heb ik ookquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef teigan het volgende:
Ik ben een tijdje geleden in week 3 begonnen, en toen had ik dus zoveel spierpijn dat ik op school de trappen haast niet meer op of af kon. Aangezien ik daarna nog maar heel weinig aan sporten heb gedaan leek het mij verstandig om maar weer heel rustig aan te beginnen..
Ik had als tiener serieus heel veel moeite met het juist intepreteren van de vragen bij een proefwerk. Meestal zocht ik het veel te moeilijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:03 schreef teigan het volgende:
Pfft, ik dacht dat ik alles wel voor de kerstvakantie nagekeken kon hebben, maar het valt wat tegen. Verslagen kosten zo veel tijd, en ik ben nu maar aan proefwerken begonnen, maar daar word ik ook niet blij van.... Zo moeilijk moet het lezen van een vraag toch niet zijn?
Boterkoek is onweerstaanbaarquote:Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb boterkoek gekochtNeem een hap: bah!
Nou ja, scheelt weer kcal
Laat maarquote:Op woensdag 10 december 2008 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Zal ik het opsturen?Bij wijze van kerstgroet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |