abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63614807
Goeiemorgen. Na een halve fles wijn gisteren heb ik lekker geslapen tot half 8, maar gezien mijn dagprogramma leek het mij verstandiger om nu maar op te staan..
Net ontbeten, en zo maar even boodschappen gaan doen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63614856
Heel erg veel plezier vandaag hè, Teigan! En na wijn slaap ik ook altijd zo zalig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63615150
Ik ben zo'n slaper die altijd en overal kan slapen. Soms word ik wat vaak wakker, maar ik kan wel altijd slapen.
In de trein, daar kun je ook altijd heerlijk slapen.

Ik ben trouwens in een jaar tijd een kilo of 6 a 7 afgevallen zonder er iets voor te doen! Eigenlijk is dat best bizar!
pi_63615638
Goedemorgen!
Hier vanmorgen om 6:45 allemaal wakker en voor 9:00 allemaal er uit, haha. Wij worden echt gestructureerd!

Liejannuh: relaxed toch?
Isa: ga je dan 's avonds ook heel vroeg op bed? Of slaap je gewoon kort?

Ik bedacht me net dat ik vorig jaar rond deze tijd ongeveer 4 KG lichter was dan nu. Das toch best netjes als je bekijkt dat daar een Leandertje tussendoor is gepiept

Hier weer iets zwaarder vanmorgen, en ik maar denken ' hoe kan dat nou ' maar we hebben gisteren poffert gegeten Na pannenkoeken (pannekoeken! ) ben ik ook altijd 2 of 3 dagen veel zwaarder dan normaal. En ik ben nog steeds onder de 70
pi_63616782
Ik ben ook net wakker... heerlijk tot 12 uur uitgeslapen
pi_63617549
Wij zijn weer helemaal opgeknapt!
Hoop dit nooit meer mee te maken. Het kwam door de pastasaus. Voorlopig zullen wij geen pasta meer eten dus.
Ik heb lekker uit kunnen slapen tot 10 uur.
pi_63640260
Gelukkig dat je je weer beter voelt appelsap.

Gefeliciteerd isabeau
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63640749
Gefeliciteerd Isa!

Ik ben een beetje misselijk van alle ricotta die ik net op heb. Maar hij was lekker!!!!!
pi_63642416
Gefeliciteerd Isa

Is het feest al begonnen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63646128
gefeliciteerd
Ja doei.
pi_63646320
Gefeliciteerd Isabeau.
pi_63649665
gefeliciteerd isabeau

ik heb eerst vanmorgen tot 1 uur geslapen daarna nog van 3 tot half 6

ik was vannacht ook pas half 6 thuis van het stappen
pi_63650091
Isabeau gefeliciteerd meisje
  zondag 30 november 2008 @ 20:17:05 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63650835
gefeliciteerd Isabeau!

tvp, want ik heb niks te melden. ben doodmoe van een weekend volwassen en verstandig doen bij het eerste weerzien met mn ex. (repetitieweekend, hij valt in)

verdrietig zijn is vermoeiend en hij is t niet waard gewoon...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 30 november 2008 @ 20:29:08 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63651125
Gefeliciteerd Isabeau!

En een hele dikke voor Kwak, dat soort dingen zijn nooit leuk.
pi_63651242
Balen Kwak! Toch nog niet helemaal over hem heen?
Ik heb je trouwens toegevoegd op valtaf.

Ik ben onder de 75 kg! Dat is sowieso al een mijlpaal maar voor mijn gevoel nog eens extra omdat ik in jaren nog niet zo licht geweest ben!
De laatste keer was ruim 2 jaar geleden voor mijn zwangerschap, toen kwam ik uit op 75.
pi_63651280
Gefeliciteerd Isabeau

Kwak sterkte
pi_63651888
Kwak, vervelend zijn zulk soort dingen. Ik had er zelf na 6 jaar ofzo nog soms moeite mee dat mijn ex in hetzelfde koor zong, ook al was het nergens voor nodig. Ik geloof dat hij het soms ook nog wel raar vond toen..

Appelsap, leuke mijlpaal zeg! Dat geeft vast motivatie om nog even door te gaan.
  zondag 30 november 2008 @ 20:55:17 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63651927
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef appelsap het volgende:
Balen Kwak! Toch nog niet helemaal over hem heen?
Ik heb je trouwens toegevoegd op valtaf.

Ik ben onder de 75 kg! Dat is sowieso al een mijlpaal maar voor mijn gevoel nog eens extra omdat ik in jaren nog niet zo licht geweest ben!
De laatste keer was ruim 2 jaar geleden voor mijn zwangerschap, toen kwam ik uit op 75.
ah, ben jij dat!!

ja nou, wel redelijk over hem heen....genoeg dingen die ik níet meer terug zou willen zeg maar...

maar i mis m tegelijkertijd ook heel erg soms nog... nou ja...gaat wel weer over. ik ben vanavond even lief voor mezelf, en morgenochtend een gezellige ontbijtdate met een vriendinnetje (mdat we verder nooit tijd voor elkaar kunnen vinden deze maand)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 30 november 2008 @ 21:04:02 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63652174
Appelsap, wat goed zeg!
pi_63653744
Gaat lekker appelsap!

en wie heeft mij nou weer toegevoegd op valtaf?
pi_63654033
Ja Freecell, wie zou dat nou toch zijn?
Ik heb mijn nickname maar even veranderd, dat maakt het wat makkelijker.

Kwak, vervelend hoor maar wel logisch. Sommige dingen hebben gewoon tijd nodig.
Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.
pi_63655825
Ik kom trouwens weer aan
Het gaat hier echt week goed, week bagger.
En al met al gaat het héél langzaam omhoog, ook al lijkt dat niet zo in de week 'goed'
Plan van aanpak: strenger zijn voor mijzelf door de week en wat losser in het weekend (werkte de vorige keer ook)
Hardlopen! Ik heb een moment gevonden op de dag dat het vaak wel kan! Enige nadeel: het is ná het avondeten en ik ren het beste op een lege buik. Maar het is wel een uurtje of iets langer na het avondeten, dus ik ga het iig proberen!
pi_63656656
Ook hier Isabeau nog even feliciteren
  maandag 1 december 2008 @ 00:27:14 #125
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_63658098
*Nieuweling meldt zich*. Huidig gewicht: 114,2 kg bij een lengte van 1.90 m. En een vrije grove bouw, zeg ik er dan graag bij. . Om weer op een gezond BMI te komen zou er een kilootje of 25 afmoeten. Het wordt nu maar eens tijd er serieus iets aan te gaan doen. Ik was van plan om vooralsnog te beginnen met het ophouden met snacken, opletten op de hoeveelheid, het tijdsstip en samenstelling ( ) van het avondeten, en weer beginnen met hardlopen (voorzichtig, want dat zal in het begin wel pijn doen denk ik ...).

Een eerste vraag aan alle doorgewinterde afvalgoeroes hier: ik drink 's avonds nogal graag 1 of 2 glazen bessenjenever. Hoe slecht is dat qua gewicht?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_63660011
keesjelislief heel erg welkom! En je gewicht heeft met name met kcal inname - verbruik te maken en als de inname hoger is dan het verbruik kom je aan. En omgekeerd val je af. Dat is alles Bessenjenever kan dus op zich wel als je er voor zorgt dat je de rest van de dag meer verbruikt dan binnen krijgt. Maar.... (addertje alert) als je aan het lijnen bent scrap je meestal veel in je eetpatroon en eet je minder. Met dat minder moet je dan wel weer alle voedingsstoffen die je lijf nodig heeft binnen krijgen en bessenjenever zijn zogenaamde lege kcal: geven wel energie, maar geen voedingsstoffen die je nodig hebt. Dus de keuze is aan jezelf of je er echt niet zonder wilt of dat je liever iets anders met dezelfde energetische waarde + voedingsstoffen neemt

Lieve lieve lieve kwakveense, een enorme knuffel van mij Ik heb gisteren op mijn verjaardag nog moeten janken om mijn ex en zijn botte nietszeggende verjaardagssms'je. Exen zijn per definitie stom. Omdat ze ex zijn en omdat ze meestal nog pijn doen. En ze zijn het nooit waard

Bedankt voor de verjaardagsfelicitaties Ik gaf niet echt een feestje, maar heb het toch best druk gehad het weekend En allemaal sorry voor de calorierijke hapjes en taartjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63660373
Beter laat dan nooit: als nog gefeliciteerd Isa!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63661273
Lastig he Freecell, om een moment te zoeken dat je kunt gaan lopen. Ms dat je wat minder kunt eten en wat kunt bewaren voor na het lopen? Dat is wel laat, maar het loopt wel makkelijker.

En een voor de exen van de exen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63661563
Meeting Alert!
13/14 december of 27/28 december: Sauna in de Zwaluwhoeve
29 december: New Cool Collective in Amsterdam!
  maandag 1 december 2008 @ 15:53:32 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_63670427
Hoi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63671428
En weer is er een week voorbij. 5 weken bezig nu:
Vorige week 101kg. Deze week net boven de 100 (zeg maar 100,25)
Vorige week 102cm middelomtrek. Deze week 101cm.

Totaal nu dus 5,25kg en 5cm middelomtrek kwijtgeraakt.
Wel opmerkelijk trouwens dat zelfs met zo'n beetje ik al flink begin te merken dat mijn kleren losser en ruimer zitten. Zonder riem gaat mijn broek nu echt afzakken
  maandag 1 december 2008 @ 17:06:37 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63672604
Maar 5 cm is echt best heel veel hoor! Logisch dat je dat gaat merken. Dat is volgens mij meer dan een kledingmaat.
  maandag 1 december 2008 @ 18:03:19 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_63674018
Klinkt lekker dyna18!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 december 2008 @ 20:58:30 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63678619
Zolang ik hier mijn gewicht niet durf te noemen sla ik de sauna ook nog maar even over. Wie weet, over een kilo of 15.

Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta, appel
T: niks
L: donkerbuin Parisien stokbroodje beenham met sla
T: peer
D: witlof met ham en kaas uit de oven

Net 3 kwartier gezwommen.
pi_63678885
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Zolang ik hier mijn gewicht niet durf te noemen sla ik de sauna ook nog maar even over. Wie weet, over een kilo of 15.

Mijn lijstje van vandaag:
O: Brinta, appel
T: niks
L: donkerbuin Parisien stokbroodje beenham met sla
T: peer
D: witlof met ham en kaas uit de oven

Net 3 kwartier gezwommen.
Voor ons hoef je je niet te schamen, hoor!
Lijstje is netjes!

Ik ben altijd heel makkelijk met mijn gewicht... ook irl. Als iemand mij vraagt wat ik weeg, heeft het weinig nut om te zeggen dat ik 60kg weeg, dan zien zij ook wel dat ik een beetje aan het jokken ben.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 1 december 2008 @ 21:39:07 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63680145
I know, maar toch... Bij echte vreemden vind ik het niet erg. Hier wel.
Zelfs mijn vriendinneje waar ik mee zwem (superslank) weet alleen hoeveel ik afgevallen ben. Dat ik dik ben kan ze ook wel zien zonder te weten hoe dik. Echt erg. Kinderachtig zelfs.
  maandag 1 december 2008 @ 21:45:12 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63680352
Oh, en ik moet nog een T toevoegen. Net een plakje ontbijtkoek gegeten wegens honger.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:07:35 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63692449
Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: appel
L: Zo eens kijken, we hebben hier een LaPlace als bedrijfsrestaurant.
T: appel, wortelbolletjes
D: spaghetti met veel groente in de saus

Ons bestuur is nu hier bijeen en die brengen altijd heel veel chocolaatjes en dingen voor ons mee. Heel lief enzo, maar mijn zelfbeheersing, wat doen ze!
Maar goed, ik ben er lekker vanaf gebleven!
Er is zelfs iemand die een zak met cashews's heeft meegenomen.

Die LaPlace is echt erg. Meestal probeer ik er weg te blijven, want hoewel erg lekker en vaak nog wel aardig gezond, het is toch meer dan 2 boterhammen met kipfilet!
pi_63692494
En wéér een chocoladeletter ontvangen.
1. die chocolade is niet echt de allerlekkerste
2. de S is een rotletter om te eten
3. ik wil geen chocolade eten
4. en elk jaar weer herhaal ik dat en roep ik iets als 'Mijn lijn, wat doe je!' maar blijkbaar is dat inmiddels een soort traditie geworden

Weggooien is ook zo zonde.
  dinsdag 2 december 2008 @ 12:13:24 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_63692571
Het voordeel van het krijgen van de S is dat je hem ook weer weg kan geven als zijnde de S van sint

Probeer dat maar eens met een F te doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63692776
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:13 schreef Troel het volgende:
Het voordeel van het krijgen van de S is dat je hem ook weer weg kan geven als zijnde de S van sint

Probeer dat maar eens met een F te doen
ok, je hebt helemaal gelijk
pi_63693065
Deel het uit op je werk?
Althans, dat doen ze hier. Net heb ik een stukje letter weten te weerstaan
Maar goed, op mijn afdeling zijn ze helemaal erg. Die lui hadden een kilo pepernoten binnen een dag opgevreten. Gelukkig houd ik niet van gewone pepernoten maar van die chocolade (en die hadden ze niet)
pi_63693768
De M knabbelt lekker!
Maar ik was altijd jaloers op mijn zus, want die begint met een I en daar zitten er vaak 2 van in

Maar ik vind chocoladeletterchocolade (3x woordwaarde ) juist heerlijk!

Isa: smelten en als topping gebruiken voor iets? Dat doe ik vaak met de overgeblevenen
pi_63693921
Hier ook voorzichtig afzakkende broeken (eindelijk - begon me af te vragen waar al die kilo's heengingen). En daar doe je het natuurlijk uiteraard OOK om. .

Het uitje redelijk doorgekomen: heb veel zalm en rijst op, maar ook wel wat van de patat gesnoept. Ach, het moet wel leuk blijven. Vanavond weer aan de rauwkost. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63698092
Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit of je rijst of patat eet?
pi_63698291
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:53 schreef dyna18 het volgende:
Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit of je rijst of patat eet?
Niet? Gevoelsmatig zit daar toch een aardig verschil tussen. Maar ach, 't was lekker. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:39:25 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63701186
Jummie, is het al etenstijd? Curry met garnalen! Het ruikt lekker hier!
pi_63717617
jum
Doei.
  woensdag 3 december 2008 @ 09:18:26 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63717729
Jup, hij was echt lekker!
En *vies praatje* ik ben vanmorgen eindelijk, sinds de verkeerd gevallen pannekoeken van zaterdagavond, weer naar het toilet geweest. Lang leven curry!

Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: appel
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: wortelbolletjes?
D: boerenkool
pi_63717750
heb je receptje?
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: