Als dat zo is: respect. Maar alledrie in centrum Groningen, zo groot is Groningen nu ook weer niet.quote:
Stel je niet zo aan. Als TS nu C2k had geheten, hadden de pubertjes hierquote:
Kijk, deze jongemannen zijn geyl, intellectueel enquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:11 schreef MLI het volgende:
Ik zie mensen die zo ver weg wonen nooit als echt interessant eigenlijk.![]()
Gewoon, ik weet toch dat het nooit serieus zou zijn en neuken kan ik ook wel om de hoek.
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:14 schreef Emimich het volgende:
Nou, nou, op wie zou TS met Servaas nou doelen?
4!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Als dat zo is: respect. Maar alledrie in centrum Groningen, zo groot is Groningen nu ook weer niet.
Ik ben geen hosselaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als TS nu C2k had geheten, hadden de pubertjes hiergedaan. Maar wacht, C2k is niet zo'n briljant hosselaar dat hij er meer dan 2 tegelijk aankan.
En Servaas was niet leuk. Geen Groninger,wellicht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
De jongemannen waar ik mij ongelofelijk sterk tot aangetrokken voel wonen allemaal in Groningen (centrum gelukkig). Rudolf, Diederik, Edwin & Servaas*...
"Moi wicht. Gaaist mit snoetjeknovveln?"quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Altijd als ik heftige vlinders in mijn buik voel... Dan komt dat door Groningse Mannen. Magische wezens zijn het.
Nou, dat zeg ik niet letterlijk. Ik baal gewoon dat de jongens waar ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef LXIV het volgende:
Aanstellerig om te roepen dat er in je hele woonplaats geen aantrekkelijke mannen zouden wonen. Het zit duidelijk tussen jouw oren, zoveel is wel duidelijk.
Wel ABN graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:27 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"Moi wicht. Gaaist mit snoetjeknovveln?"
Okay, geregistreerde Groningers dan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan zijn het geen Groningers, maar import.
Lies, lies, lies.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Nou, er zijn wel speciale jongens in mijn leven geweest met deze namen. 2x Diederik zelfs.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rudolf, Diederik, Servaas? Heten hun echt zo?
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:14 schreef Emimich het volgende:
Nou, nou, op wie zou TS met Servaas nou doelen?
Botte lul.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Crane het volgende:
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.
Ik heb veel contact met Servus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:09 schreef zarGon het volgende:
[PI:5.gif]
Was die ene docent nou ook niet uit omgeving Groningen?.
Leuke naam.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel speciale jongens in mijn leven geweest met deze namen. 2x Diederik zelfs.
Geyl. Ga je ze alle 4 tegelijk opzoeken? Dat zou handig zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Volgende week weer 6 uur en 20 minuten reizenom Grunn te bereiken.
Je hebt ze geen koosnaampje gegeven?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Tja, kakouders zijn niet zo creatief met namen.
Rudi, Died, Vaas?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt ze geen koosnaampje gegeven?
Thailand heeft wat mij betreft nog een streepje voor, daar is het tenminste nog eens mooi weer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
Lelijke mannen die vrouwen in Thailand uitzoeken lijkt me aardig overeenkomen met deze situatie. Groningen en Thailand zijn ook ongeveer hetzelfde qua achtergestelde gebieden.
Tja, het zijn importjongens.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
Lelijke mannen die vrouwen in Thailand uitzoeken lijkt me aardig overeenkomen met deze situatie. Groningen en Thailand zijn ook ongeveer hetzelfde qua achtergestelde gebieden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef Nimke het volgende:
sow, ondertussen ben ik ook weer uit mn bed gerold.. fijn dat je gisternacht nog even langs kwam op mn topic, matig dat het binnen 10min gesloten werd, laffe modder-eeter..
Hoe dan ook, ik wilde slechts zeggen dat mannen in Utrecht een stuk dichterbij en zeker niet verkeerd kunnen zijn. Misschien moet je het een keer komen checken
Welk topic van me heb je nu weer verneukt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Botte lul.
Sorry voor het slotje op je topic trouwens!
Servus, ook met een vrouwelijke kloon gaan we je niet lief vinden hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Er is al een wachtlijst.
Eerst wil ik Servus_Universitas in real life checken.
Bedoel je niet een langeafstandsrelatie?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Haar huidige vriend woont een gang verder, en dat vindt zij wel chill (want LAT-relatie (Delft - Rotterdam) is niets).[/sup]
Oh, idd. Goed, je snapt het.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bedoel je niet een langeafstandsrelatie?
Relevantie?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:00 schreef Homdeck het volgende:
zeik je tijdens het neuken net zoveel als hier op fok?
Je zit in KLB hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:00 schreef Homdeck het volgende:
zeik je tijdens het neuken net zoveel als hier op fok?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:13 schreef Jajong het volgende:
Ik ben de enige daadwerkelijk aantrekkelijke jongen uit Groningen op FOK!
Fail-topic!
ik woon in putten hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
De jongemannen waar ik mij ongelofelijk sterk tot aangetrokken voel wonen allemaal in Groningen (centrum gelukkig). Rudolf, Diederik, Edwin & Servaas*...![]()
Hoe kan dat?Dat is fucking 3 uur en 10 minuten reizen met de trein (zonder vertraging). Ik kan mij nog herinneren dat een studiegenote een keer zat te zeiken dat haar ex-vriendje in Rotterdam woont, waardoor het uit ging (te ver).
![]()
Haar huidige vriend woont een gang verder, en dat vindt zij wel chill (want langeafstandsrelatie (Delft - Rotterdam) is niets).
![]()
Kortom: Wanneer komt die Zuiderzeelijn nou? En waarom wonen die geyle jongens nou in Groningen?![]()
*Namen zijn fictief
Ik ben nooit positief geweest over dit topic, hun.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:14 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Eerst was je nog positief?
Okay.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben nooit positief geweest over dit topic, hun.
Maar als ik Chriz2K was... Dan was het wel goed geweest he? Pauper.quote:
jemig....quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:22 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Maar als ik Chriz2K was... Dan was het wel goed geweest he? Pauper.
Ik ga mijn Groningse vriend bellen.Toedeloe.
Het was leuk, ik heb mij vermaakt, maar nu moet ik helaas afscheid van jullie nemen. Het is zwaar.![]()
Als jij Chriz2k was dan had dit topic nooit bestaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:22 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Maar als ik Chriz2K was... Dan was het wel goed geweest he? Pauper.
Ik ga mijn Groningse vriend bellen.Toedeloe.
Het was leuk, ik heb mij vermaakt, maar nu moet ik helaas afscheid van jullie nemen. Het is zwaar.![]()
Kan ik me voor eenmaal aansluiten bij Emimich?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als jij Chriz2k was dan had dit topic nooit bestaan.
Ondanks de -s aan het einde van mijn nickname ben ik geen meervoud.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Rot op, negatieve wezens.
Dat mag, alhoewel zo'n opmerking natuurlijk funest is voor je baasheidsfactor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:30 schreef Quir het volgende:
Kan ik me voor eenmaal aansluiten bij Emimich?
Dan kom ik nooit in Groningen, want jij bent echt kankerlelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:13 schreef Jajong het volgende:
Ik ben de enige daadwerkelijk aantrekkelijke jongen uit Groningen op FOK!
Fail-topic!
Geslaagd topic, ik woon wel in Groningenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:17 schreef MASD het volgende:
Foutief topic, ik woon niet in Groningen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef George_Klooney het volgende:
Post 'ns wat pics, TS. Ik wil wel zien of je neukbaar bent met je laffe bek.
OK.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie ook een foto posten als zij dat doet? Kijken of jullie überhaupt recht hebben op neuken.
Maar ik ben lelijk, ik maak geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie ook een foto posten als zij dat doet? Kijken of jullie überhaupt recht hebben op neuken.
Zelfkennis is ok.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ik ben lelijk, ik maak geen shcijn van kans.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Zeg, komt er nou een foto van je of hoe zit dat?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:20 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Zeg, komt er nou een foto van je of hoe zit dat?
Maar niet te beroerd voor Hyves?quote:
Same Story. Alleen Servus weet hoe ik er uitziet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Maar niet te beroerd voor Hyves?
Er zijn meerdere negatieve wezens aanwezig hier.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:39 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ondanks de -s aan het einde van mijn nickname ben ik geen meervoud.
Mijn klacht is terecht, negatieveling.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat een geweldig topic!
Zeker de Liberale Heren in Groningen zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, Groningse heren (mits ze er niet geboren zijn uiteraard!) zijn best wel tantu spang.
Fijn dat jij dat ook beseft.
Wow, wat een inzicht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als jij Chriz2k was dan had dit topic nooit bestaan.
Recht hebben op neuken, uit welk land kom jij nou weer?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Gelovige zweefteef... ik wil je wel een portie realiteit geven hoor; je hoeft slechts te bukken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:47 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Er zijn meerdere negatieve wezens aanwezig hier.
Iedereen heeft het recht om te neuken.. lelijke mensen moeten er alleen voor betalen bij de wallen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Recht hebben op neuken, uit welk land kom jij nou weer?
Ik hoef geen stootbeurt van een PIMP abohouder.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:01 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Gelovige zweefteef... ik wil je wel een portie realiteit geven hoor; je hoeft slechts te bukken.
Inderdaad, de woorden van iemand die een crush heeft op de grootste nerd van KLB en omstreken hebben veel waarde!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:05 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Jij moet je bek dicht houden.Jij bent sad met je PM's.
Ik begrijp dat je het moeilijk vind dat ik een crush heb op een heerlijke jongen. Het is een moeilijke tijd voor je. Uitgekotst worden door internetvrienden kan zeer pijnlijk zijn. Doekje voor je tranen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, de woorden van iemand die een crush heeft op de grootste nerd van KLB en omstreken hebben veel waarde!
Hou je bek stomme Fries!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
Hoezo, is het te min? .. omdat ik wel het geld ervoor over heb om FoK te steunen en geld genoeg heb?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik hoef geen stootbeurt van een PIMP abohouder.
Ja. Geef het geld aan arme kinderen in Afrika. Wellicht neem ik dan mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:13 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hoezo.. omdat ik wel het geld ervoor over heb om FoK te steunen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja. Geef het geld aan arme kinderen in Afrika. Wellicht neem ik dan mijn woorden terug.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
Dus als ik het goed heb heeft zon gast 2 accounts en doet hij net alsof ze een relatie met elkaar hebben ?
Prima, beter dan een fok!PIMP-abo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Erm.. die kinderen sterven toch wel uit.. en ik eet liever zelf van dat geld ( lees : mcdonald's ) dan 1 of andere boes boes neger in de woestijn. Ik steun liever de clinic clowns en stichting ALS.
Zoals ik al zei; genoeg geld.. maar dan kan iemand die in de supermarkt werkt nooit begrijpen. Daarom mijn excusesquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:20 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Prima, beter dan een fok!PIMP-abo.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:21 schreef Netstorm het volgende:
[..]
maar dan kan iemand die in de supermarkt werkt nooit begrijpen.
Mooi, mijn targets van vandaag zijn gehaald.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
Met een klein relletje zeg ik wel dat dit topic íetsje beter is.
Dus mijn vermoedens waren correct, Watson?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Beste Aldus.Sprak.God, Marquis.de.Sade, Louisa.Leka, Slang_van_God, Onsterfelijkheid, etc.,
Klonen is prima. Maar het leuke van klonen hebben is het hebben van meerdere identiteiten, en dus ook meerdere schrijfstijlen en post- en topiconderwerpen. Helaas gaat het bij jou hier mis. Je bent te doorzichtig en niet creatief genoeg om er een leuke draai aan te geven.
Je foto is gewoon te vinden via google, door Louisa Leka in te typen en op Hyves te kijken. Alweder doorzichtig.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Dus mijn vermoedens waren correct, Watson?
Komt ze uit gennep? meh.. zo lekker is ze ook weer niet. Next.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Beste Aldus.Sprak.God, Marquis.de.Sade, Louisa.Leka, Slang_van_God, Onsterfelijkheid, etc.,
Klonen is prima. Maar het leuke van klonen hebben is het hebben van meerdere identiteiten, en dus ook meerdere schrijfstijlen en post- en topiconderwerpen. Helaas gaat het bij jou hier mis. Je bent te doorzichtig en niet creatief genoeg om er een leuke draai aan te geven.
Je foto is gewoon te vinden via google, door Louisa Leka in te typen en op Hyves te kijken. Alweder doorzichtig.
Ik ken ook een Servaas in Utrecht en zo'n veel voorkomende naam is dat nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Ik heb het wel vaker gehoord.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik ken ook een Servaas in Utrecht en zo'n veel voorkomende naam is dat niet![]()
?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
http://ullamusic.hyves.nl/
Ik voel mij toch vereerd dat je 4 klonen goed hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Nee, maar dan hebben we een foto én nemen we je niet serieus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn laatste vraag aan de zeikerds:
Wat is jullie probleem eigenlijk? Mijn klacht wordt pas serieus genomen als ik een foto van mijzelf in mijn fotoboek heb staan of zo?Leg eens uit.
Slang_van_God klopt niet. Poststijl van die gebruiker komt niet overeen met de rest. Opende ook heel andere topics dan de rest, postte ook anders.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we een foto én nemen we je niet serieus.
Serieus? Ik dacht juist dat Louisa.Leka geen kloon van je was. Leek meer op Crane:quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Maar Slang van God?Leg eens uit.
quote:
Bij deze kwam ik spontaan:quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Louisa.Leka het volgende:
Ik begrijp het niet, Nicko. Ben je echt zo gefrustreerd? Te weinig aandacht van je moeder gehad?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef Louisa.Leka het volgende:
Goed, ga vanavond uit, en neuk ze. Wellicht dat het je wat oplucht...
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:12 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Ja, sommige wezens zijn erg traag van begrip. Verlicht mij.
Nou, opheldering nu.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht juist dat Louisa.Leka geen kloon van je was. Leek meer op Crane:
[..]
[..]
Bij deze kwam ik spontaan:
[..]
Voel jij je nu tevreden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik heb nog een kloon ontdekt Emimich, de naam luidt Insallah. Geen dank.
Waarom moet ik dan nog een leven van je zoeken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:19 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Voel jij je nu tevreden?Dat was bekend. Aldus.Sprak.God/Als God het Wil.
Mijn god, dit vind ik echt Sad. Ik dacht dat jullie een leven hadden.
Bij deze neem ik m'n woorden van zonet terug ( over het voorover bukken )quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Het is officieel. Foto van TS: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=411742068&media_secret=UZY_
Vind je het niet treurig dat je loopt te neuzen in mijn postgeschiedenis om hier klonen te kunnen vermelden? Ik ben inderdaad erg transparant. Maar dat wist ik al. Ik ben daar zelfs open over. Zal ik maar een nieuwe kloon maken? Mag jij dat hier ook komen vermelden. Spannend, zoektocht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan nog een leven van je zoeken?
Wat jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Bij deze neem ik m'n woorden van zonet terug ( over het voorover bukken )
Ben bang voor schimmel infecties.
Met vriendelijke groet,
Netstorm
Nou, jij neemt genoegen met supermarktmeisjes. Dat zegt al genoeg over jouw standaard.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Tja.. ik ben een man met meer eisen dan alleen een kut. Helaas
FOK!-Search: Geylquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Vind je het niet treurig dat je loopt te neuzen in mijn postgeschiedenis om hier klonen te kunnen vermelden? Ik ben inderdaad erg transparant. Maar dat wist ik al. Ik ben daar zelfs open over. Zal ik maar een nieuwe kloon maken? Mag jij dat hier ook komen vermelden. Spannend, zoektocht.
Dat laatste, slaat dat op mij?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Zeg het eens, zarGon.Soms worden dingen een obsessie, merk ik.
Ermm.. nee. probeer het nog eens.. 95% van de vrouwen is gewoon dommer dan een koe. Misschien moet je daarover eens goed nadenken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou, jij neemt genoegen met supermarktmeisjes. Dat zegt al genoeg over jouw standaard.
Nee, dat laatste slaat op users zoals Nicko.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat laatste, slaat dat op mij?
En verder... Tsja, je hebt er een paar die graag reacties willen uitlokken. En het lukt ze keer op keer om zo het topic een andere richting te geven. Dat is alles.
Jij komt ook niet bijster intelligent over. Laten wij onze communicatie maar beeindigen. Bij deze.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:29 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ermm.. nee. probeer het nog eens.. 95% van de vrouwen is gewoon dommer dan een koe. Misschien moet je daarover eens goed nadenken.
& D66.sletquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
FOK!-Search: Geyl
Nog één: "OhZoGoed"
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Nicko. Gewoon een vraag. Heb ik jou virtueel iets misdaan?
Het komt een beetje ziekelijk over. Graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!
Wou je er twee posten dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou goed, wat jullie willen.
Joah, wat heb jij tegen Onsterfelijkheid? Ik dacht dat jij haar aanbad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!
Ik venereer enkel Beauregard en BaronPils.quote:Op zondag 23 november 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah, wat heb jij tegen Onsterfelijkheid? Ik dacht dat jij haar aanbad.
En mij.quote:Op zondag 23 november 2008 00:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik venereer enkel Beauregard en BaronPils.
En jou uiteraard![]()
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 november 2008 00:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik venereer enkel Beauregard en BaronPils.
En jou uiteraard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Hoe bedoel je "maar een scholier"? In wat voor opzicht ben ik "minder"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ik weet het.quote:Op zondag 23 november 2008 00:25 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Van al die users ben ik natuurlijk ook het liefst druk met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Tuurlijk!
OpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geilen is geen veneratie.
Fas est et ab hoste doceri.
Nee, geen MBO/HBO/WO-discussie.quote:Op zondag 23 november 2008 00:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "maar een scholier"? In wat voor opzicht ben ik "minder"?
quote:Op zondag 23 november 2008 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet het.
Het aanbreken van de zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Nee, geen MBO/HBO/WO-discussie.Jammer, dit topic had zo mooi een bashtopic kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik heb je ergens virtueel gekwetst. Het moet wel.quote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] geilen is geen veneratie.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Nee, geen MBO/HBO/WO-discussie.Snap ik, maar ben ik als middelbare scholier automatisch minder ontwikkeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer, dit topic had zo mooi een bashtopic kunnen worden. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 00:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Snap ik, maar ben ik als middelbare scholier automatisch minder ontwikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten wij TS verder bashen. Kom, laten we meer foto's Googlen.
Precies. Samen de minuten aftellen enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Het aanbreken van de zondag?
Het is gewoon een slecht topic.quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Ik heb je ergens virtueel gekwetst. Het moet wel.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Het is gewoon een slecht topic.
Ik ben niet van de bestialiteit. Als je wat vaker naar de sportschool voor me gaat denk ik erover na.quote:Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Misschien over een paar jaartjes, Nicko. Ga dan niet op kamers in Groningen, please.
Ik schrok.quote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik ben meer van het metalgebash.
Boe, metal.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik ben niet van de bestialiteit. Als je wat vaker naar de sportschool voor me gaat denk ik erover na.
Dat is mijn broeder Jezus. Waarom? Omdat Jezusquote:Op zondag 23 november 2008 00:40 schreef Maki-maki. het volgende:
Wie is die meneer en waarom bivakkeert hij als jouw user icon?
Even zoekenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Nikmans het volgende:
Ik post wel een foto van mezelf als mijn favoriete D66-fan dat ook doet
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]Ok dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]Natuurlijk is dat niet jouw foto, het is een foto van Onsterfelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post maar Nikmans, alle poorten staan open.Fas est et ab hoste doceri.
Herenliefde? WAT?quote:Op zondag 23 november 2008 01:30 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet jouw foto, het is een foto van Onsterfelijkheid.
Post maar Nikmans, alle poorten staan open.
Waar zie jij dat Nikmans een man is?quote:Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Herenliefde? WAT?
Het is een vermoeden, vriend.quote:Op zondag 23 november 2008 01:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Waar zie jij dat Nikmans een man is?
Zonder fotomateriaal geloof ik je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Man.
Nik'mans' is wel een weggevertje op zich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin woont in Finland. TS moet haar bek houden en niet zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nog droeviger.
quote:Op zondag 23 november 2008 02:18 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dat is nog droeviger.
Ik probeer het te snappen.quote:
Even wat anders, die nickname van jou, hoe ben je daar eigenlijk op gekomen?quote:Op zondag 23 november 2008 03:40 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik probeer het te snappen.
Eenen een
achter elkander.
Je bent het met haar eens (), jij vindt het niet kunnen (
) en jij vindt het ook droevig (
).
Amirite?
Best toevallig?quote:Op zondag 23 november 2008 03:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even wat anders, die nickname van jou, hoe ben je daar eigenlijk op gekomen?
Dat is namelijk best toevallig.
Ja, iets in het echte leven met precies dezelfde naam.quote:Op zondag 23 november 2008 03:50 schreef Maki-maki. het volgende:
Best toevallig?
quote:Op zondag 23 november 2008 03:57 schreef Syb-rund. het volgende:
haha, Ts lijkt op veels te geile indo snol die in mijn klas heeft gezeten, altijd dat gelul over ''ik heb een vriendje, hihi, hij kan wel 2 keer klaarkomen''
Wacht eens *ziet foto*
Rasi, jij hier?![]()
Als dit echt waar is, dan is dit een goede topicwending.quote:Op zondag 23 november 2008 03:57 schreef Syb-rund. het volgende:
haha, Ts lijkt op veels te geile indo snol die in mijn klas heeft gezeten, altijd dat gelul over ''ik heb een vriendje, hihi, hij kan wel 2 keer klaarkomen''
Wacht eens *ziet foto*
Rasi, jij hier?![]()
Ja.quote:Op zondag 23 november 2008 03:59 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:![]()
Denk je nou dat TS zo dom is dat zij een usernaam laat registreren wat kan leiden naar haar ware identiteit?
Soms moeten zelfs de briljante users rekening houden met hun publiek, zeker in KLB.quote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Oh jee, het verwachte antwoord geven op een retorische vraag. Zulks een wereldverbeteraars.
quote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Oh jee, het verwachte antwoord geven op een retorische vraag. Zulks een wereldverbeteraars.
Ik ook bitch.quote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dan moet ik jou helaas teleurstellen. Waar is Servus Universitas nou? Hij kan het bevestigen.
Ik bevestig het, onze virtuele quasi-detectives zitten er volkomen naastquote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dan moet ik jou helaas teleurstellen. Waar is Servus Universitas nou? Hij kan het bevestigen.
U kunt mij op mijn woord geloven dat de TSquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef George_Klooney het volgende:
Ze heeft het zelf gezegd toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Het is officieel. Foto van TS: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=411742068&media_secret=UZY_
Mijn grote fok!-liefde is eindelijk online gekomen.quote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
U kunt mij op mijn woord geloven dat de TSis. En praat met wat meer respect tegen de TS, ja!
Neukbaar is iets heel anders danquote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef servus_universitas het volgende:
U kunt mij op mijn woord geloven dat de TSis. En praat met wat meer respect tegen de TS, ja!
Houd je bek dicht, kutpauper met je voetbal in mijn WFL-topic.quote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Neukbaar is iets heel anders dan, proleet!
Nee, want dan mengen de noobs die niet snappen dat het niet zozeer het niveau is maar de mate van abstractie en opbouw zich in de discussie. Instant fail.quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Zullen wij maar een HBO/WO-discussie starten? Beetje spanning inbrengen.
En wat is het verschil tussen die twee?quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, want dan mengen de noobs die niet snappen dat het niet zozeer het niveau is maar de mate van abstractie en opbouw zich in de discussie. Instant fail.
Haha, dat was een prachtige pwn!quote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Houd je bek dicht, kutpauper met je voetbal in mijn WFL-topic.
PM de link tezijnertijd, kastebroeder.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik ga binnenkort een topic maken. Hou je ogen open dus.
Goh, ik had een vriendin in Berlijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Kijk, deze jongemannen zijn geyl, intellectueel en. Ik kan er niets aan doen. Toeval. Of niet? Ik weet het niet.
En ach, ook al zou mijn potentiele liefdespartner in Berlijn wonen. So what.Zo ben ik weer wel. Uiteraard zal ik mijn mede-fok!'ers om de twee weken lastig vallen met zeiktopics over mijn kutreizen naar Berlijn.
Wel romantisch in tegenstelling tot Groningen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Goh, ik had een vriendin in Berlijn
Jij gaat door voor de broodroosterquote:Op zondag 23 november 2008 03:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik probeer het te snappen.
Eenen een
achter elkander.
Je bent het met haar eens (), jij vindt het niet kunnen (
) en jij vindt het ook droevig (
).
Amirite?
Al ontmaagd?quote:Op maandag 24 november 2008 01:42 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Hoi fok!-vriendjes!
Waarom heb jij geen IP-ban?quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan dit topic trouwens nog steeds open zijn, ik mis Juup© echt!
Een slotje geven op een topic met 295 replies. Juh,quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan dit topic trouwens nog steeds open zijn, ik mis Juup© echt!
Omdat ik me altijd aan de regels houdt!quote:Op maandag 24 november 2008 01:56 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Waarom heb jij geen IP-ban?
Geen persoonlijke aanvallen, bitte.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ga jij maar de foto's van JaJong analyseren. Kom je ook nog eens klaar, frusti.
Houd.quote:Op maandag 24 november 2008 02:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat ik me altijd aan de regels houdt!
Detail, detail..quote:Op maandag 24 november 2008 01:59 schreef zarGon het volgende:
Een slotje geven op een topic met 295 replies. Juh,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |