quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef George_Klooney het volgende:
Post 'ns wat pics, TS. Ik wil wel zien of je neukbaar bent met je laffe bek.
OK.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie ook een foto posten als zij dat doet? Kijken of jullie überhaupt recht hebben op neuken.
Maar ik ben lelijk, ik maak geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie ook een foto posten als zij dat doet? Kijken of jullie überhaupt recht hebben op neuken.
Zelfkennis is ok.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar ik ben lelijk, ik maak geen shcijn van kans.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Zeg, komt er nou een foto van je of hoe zit dat?quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:20 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Zeg, komt er nou een foto van je of hoe zit dat?
Maar niet te beroerd voor Hyves?quote:
Same Story. Alleen Servus weet hoe ik er uitziet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Maar niet te beroerd voor Hyves?
Er zijn meerdere negatieve wezens aanwezig hier.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:39 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ondanks de -s aan het einde van mijn nickname ben ik geen meervoud.
Mijn klacht is terecht, negatieveling.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat een geweldig topic!
Zeker de Liberale Heren in Groningen zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, Groningse heren (mits ze er niet geboren zijn uiteraard!) zijn best wel tantu spang.
Fijn dat jij dat ook beseft.
Wow, wat een inzicht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als jij Chriz2k was dan had dit topic nooit bestaan.
Recht hebben op neuken, uit welk land kom jij nou weer?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef zarGon het volgende:
Gelovige zweefteef... ik wil je wel een portie realiteit geven hoor; je hoeft slechts te bukken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:47 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Er zijn meerdere negatieve wezens aanwezig hier.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef George_Klooney het volgende:
Post 'ns wat pics, TS. Ik wil wel zien of je neukbaar bent met je laffe bek.
Iedereen heeft het recht om te neuken.. lelijke mensen moeten er alleen voor betalen bij de wallen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Recht hebben op neuken, uit welk land kom jij nou weer?
Ik hoef geen stootbeurt van een PIMP abohouder.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:01 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Gelovige zweefteef... ik wil je wel een portie realiteit geven hoor; je hoeft slechts te bukken.
Inderdaad, de woorden van iemand die een crush heeft op de grootste nerd van KLB en omstreken hebben veel waarde!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:05 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Jij moet je bek dicht houden.Jij bent sad met je PM's.
Ik begrijp dat je het moeilijk vind dat ik een crush heb op een heerlijke jongen. Het is een moeilijke tijd voor je. Uitgekotst worden door internetvrienden kan zeer pijnlijk zijn. Doekje voor je tranen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, de woorden van iemand die een crush heeft op de grootste nerd van KLB en omstreken hebben veel waarde!
Hou je bek stomme Fries!quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:32 schreef Core2 het volgende:
Lelijke mannen die vrouwen in Thailand uitzoeken lijkt me aardig overeenkomen met deze situatie. Groningen en Thailand zijn ook ongeveer hetzelfde qua achtergestelde gebieden.
Hoezo, is het te min? .. omdat ik wel het geld ervoor over heb om FoK te steunen en geld genoeg heb?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik hoef geen stootbeurt van een PIMP abohouder.
Ja. Geef het geld aan arme kinderen in Afrika. Wellicht neem ik dan mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:13 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hoezo.. omdat ik wel het geld ervoor over heb om FoK te steunen?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja. Geef het geld aan arme kinderen in Afrika. Wellicht neem ik dan mijn woorden terug.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
Dus als ik het goed heb heeft zon gast 2 accounts en doet hij net alsof ze een relatie met elkaar hebben ?
Prima, beter dan een fok!PIMP-abo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:18 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Erm.. die kinderen sterven toch wel uit.. en ik eet liever zelf van dat geld ( lees : mcdonald's ) dan 1 of andere boes boes neger in de woestijn. Ik steun liever de clinic clowns en stichting ALS.
Zoals ik al zei; genoeg geld.. maar dan kan iemand die in de supermarkt werkt nooit begrijpen. Daarom mijn excusesquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:20 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Prima, beter dan een fok!PIMP-abo.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:21 schreef Netstorm het volgende:
[..]
maar dan kan iemand die in de supermarkt werkt nooit begrijpen.
Mooi, mijn targets van vandaag zijn gehaald.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:21 schreef Quir het volgende:
Met een klein relletje zeg ik wel dat dit topic íetsje beter is.
Dus mijn vermoedens waren correct, Watson?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Beste Aldus.Sprak.God, Marquis.de.Sade, Louisa.Leka, Slang_van_God, Onsterfelijkheid, etc.,
Klonen is prima. Maar het leuke van klonen hebben is het hebben van meerdere identiteiten, en dus ook meerdere schrijfstijlen en post- en topiconderwerpen. Helaas gaat het bij jou hier mis. Je bent te doorzichtig en niet creatief genoeg om er een leuke draai aan te geven.
Je foto is gewoon te vinden via google, door Louisa Leka in te typen en op Hyves te kijken. Alweder doorzichtig.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Dus mijn vermoedens waren correct, Watson?
Komt ze uit gennep? meh.. zo lekker is ze ook weer niet. Next.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Beste Aldus.Sprak.God, Marquis.de.Sade, Louisa.Leka, Slang_van_God, Onsterfelijkheid, etc.,
Klonen is prima. Maar het leuke van klonen hebben is het hebben van meerdere identiteiten, en dus ook meerdere schrijfstijlen en post- en topiconderwerpen. Helaas gaat het bij jou hier mis. Je bent te doorzichtig en niet creatief genoeg om er een leuke draai aan te geven.
Je foto is gewoon te vinden via google, door Louisa Leka in te typen en op Hyves te kijken. Alweder doorzichtig.
Ik ken ook een Servaas in Utrecht en zo'n veel voorkomende naam is dat nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Ik heb het wel vaker gehoord.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik ken ook een Servaas in Utrecht en zo'n veel voorkomende naam is dat niet![]()
?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
http://ullamusic.hyves.nl/
Ik voel mij toch vereerd dat je 4 klonen goed hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Nee, maar dan hebben we een foto én nemen we je niet serieus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn laatste vraag aan de zeikerds:
Wat is jullie probleem eigenlijk? Mijn klacht wordt pas serieus genomen als ik een foto van mijzelf in mijn fotoboek heb staan of zo?Leg eens uit.
Slang_van_God klopt niet. Poststijl van die gebruiker komt niet overeen met de rest. Opende ook heel andere topics dan de rest, postte ook anders.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we een foto én nemen we je niet serieus.
Serieus? Ik dacht juist dat Louisa.Leka geen kloon van je was. Leek meer op Crane:quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Maar Slang van God?Leg eens uit.
quote:
Bij deze kwam ik spontaan:quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Louisa.Leka het volgende:
Ik begrijp het niet, Nicko. Ben je echt zo gefrustreerd? Te weinig aandacht van je moeder gehad?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef Louisa.Leka het volgende:
Goed, ga vanavond uit, en neuk ze. Wellicht dat het je wat oplucht...
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:12 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Ja, sommige wezens zijn erg traag van begrip. Verlicht mij.
Nou, opheldering nu.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht juist dat Louisa.Leka geen kloon van je was. Leek meer op Crane:
[..]
[..]
Bij deze kwam ik spontaan:
[..]
Voel jij je nu tevreden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik heb nog een kloon ontdekt Emimich, de naam luidt Insallah. Geen dank.
Waarom moet ik dan nog een leven van je zoeken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:19 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Voel jij je nu tevreden?Dat was bekend. Aldus.Sprak.God/Als God het Wil.
Mijn god, dit vind ik echt Sad. Ik dacht dat jullie een leven hadden.
Bij deze neem ik m'n woorden van zonet terug ( over het voorover bukken )quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Het is officieel. Foto van TS: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=411742068&media_secret=UZY_
Vind je het niet treurig dat je loopt te neuzen in mijn postgeschiedenis om hier klonen te kunnen vermelden? Ik ben inderdaad erg transparant. Maar dat wist ik al. Ik ben daar zelfs open over. Zal ik maar een nieuwe kloon maken? Mag jij dat hier ook komen vermelden. Spannend, zoektocht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan nog een leven van je zoeken?
Wat jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Bij deze neem ik m'n woorden van zonet terug ( over het voorover bukken )
Ben bang voor schimmel infecties.
Met vriendelijke groet,
Netstorm
Nou, jij neemt genoegen met supermarktmeisjes. Dat zegt al genoeg over jouw standaard.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Tja.. ik ben een man met meer eisen dan alleen een kut. Helaas
FOK!-Search: Geylquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Vind je het niet treurig dat je loopt te neuzen in mijn postgeschiedenis om hier klonen te kunnen vermelden? Ik ben inderdaad erg transparant. Maar dat wist ik al. Ik ben daar zelfs open over. Zal ik maar een nieuwe kloon maken? Mag jij dat hier ook komen vermelden. Spannend, zoektocht.
Dat laatste, slaat dat op mij?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Zeg het eens, zarGon.Soms worden dingen een obsessie, merk ik.
Ermm.. nee. probeer het nog eens.. 95% van de vrouwen is gewoon dommer dan een koe. Misschien moet je daarover eens goed nadenken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou, jij neemt genoegen met supermarktmeisjes. Dat zegt al genoeg over jouw standaard.
Nee, dat laatste slaat op users zoals Nicko.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat laatste, slaat dat op mij?
En verder... Tsja, je hebt er een paar die graag reacties willen uitlokken. En het lukt ze keer op keer om zo het topic een andere richting te geven. Dat is alles.
Jij komt ook niet bijster intelligent over. Laten wij onze communicatie maar beeindigen. Bij deze.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:29 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ermm.. nee. probeer het nog eens.. 95% van de vrouwen is gewoon dommer dan een koe. Misschien moet je daarover eens goed nadenken.
& D66.sletquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
FOK!-Search: Geyl
Nog één: "OhZoGoed"
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Nicko. Gewoon een vraag. Heb ik jou virtueel iets misdaan?
Het komt een beetje ziekelijk over. Graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!
Wou je er twee posten dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou goed, wat jullie willen.
Joah, wat heb jij tegen Onsterfelijkheid? Ik dacht dat jij haar aanbad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |