Waarom moet ik dan nog een leven van je zoeken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:19 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Voel jij je nu tevreden?Dat was bekend. Aldus.Sprak.God/Als God het Wil.
Mijn god, dit vind ik echt Sad. Ik dacht dat jullie een leven hadden.
Bij deze neem ik m'n woorden van zonet terug ( over het voorover bukken )quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Het is officieel. Foto van TS: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=411742068&media_secret=UZY_
Vind je het niet treurig dat je loopt te neuzen in mijn postgeschiedenis om hier klonen te kunnen vermelden? Ik ben inderdaad erg transparant. Maar dat wist ik al. Ik ben daar zelfs open over. Zal ik maar een nieuwe kloon maken? Mag jij dat hier ook komen vermelden. Spannend, zoektocht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:20 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan nog een leven van je zoeken?
Wat jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Bij deze neem ik m'n woorden van zonet terug ( over het voorover bukken )
Ben bang voor schimmel infecties.
Met vriendelijke groet,
Netstorm
Nou, jij neemt genoegen met supermarktmeisjes. Dat zegt al genoeg over jouw standaard.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:24 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Tja.. ik ben een man met meer eisen dan alleen een kut. Helaas
FOK!-Search: Geylquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Vind je het niet treurig dat je loopt te neuzen in mijn postgeschiedenis om hier klonen te kunnen vermelden? Ik ben inderdaad erg transparant. Maar dat wist ik al. Ik ben daar zelfs open over. Zal ik maar een nieuwe kloon maken? Mag jij dat hier ook komen vermelden. Spannend, zoektocht.
Dat laatste, slaat dat op mij?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:23 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Zeg het eens, zarGon.Soms worden dingen een obsessie, merk ik.
Ermm.. nee. probeer het nog eens.. 95% van de vrouwen is gewoon dommer dan een koe. Misschien moet je daarover eens goed nadenken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou, jij neemt genoegen met supermarktmeisjes. Dat zegt al genoeg over jouw standaard.
Nee, dat laatste slaat op users zoals Nicko.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat laatste, slaat dat op mij?
En verder... Tsja, je hebt er een paar die graag reacties willen uitlokken. En het lukt ze keer op keer om zo het topic een andere richting te geven. Dat is alles.
Jij komt ook niet bijster intelligent over. Laten wij onze communicatie maar beeindigen. Bij deze.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:29 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ermm.. nee. probeer het nog eens.. 95% van de vrouwen is gewoon dommer dan een koe. Misschien moet je daarover eens goed nadenken.
& D66.sletquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
FOK!-Search: Geyl
Nog één: "OhZoGoed"
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Nicko. Gewoon een vraag. Heb ik jou virtueel iets misdaan?
Het komt een beetje ziekelijk over. Graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!
Wou je er twee posten dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:13 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou goed, wat jullie willen.
Joah, wat heb jij tegen Onsterfelijkheid? Ik dacht dat jij haar aanbad.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wil je dat ik mijn antwoord sociaalpsychologisch tot stand breng? Geyl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |