Ik ken ook een Servaas in Utrecht en zo'n veel voorkomende naam is dat nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Beste Aldus.Sprak.God, Marquis.de.Sade, Louisa.Leka, Slang_van_God, Onsterfelijkheid, etc.,
Klonen is prima. Maar het leuke van klonen hebben is het hebben van meerdere identiteiten, en dus ook meerdere schrijfstijlen en post- en topiconderwerpen. Helaas gaat het bij jou hier mis. Je bent te doorzichtig en niet creatief genoeg om er een leuke draai aan te geven.
Je foto is gewoon te vinden via google, door Louisa Leka in te typen en op Hyves te kijken. Alweder doorzichtig.
Ik heb het wel vaker gehoord.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:53 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik ken ook een Servaas in Utrecht en zo'n veel voorkomende naam is dat niet![]()
?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:59 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
http://ullamusic.hyves.nl/
Ik voel mij toch vereerd dat je 4 klonen goed hebt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
Beste Aldus.Sprak.God, Marquis.de.Sade, Louisa.Leka, Slang_van_God, Onsterfelijkheid, etc.,
Klonen is prima. Maar het leuke van klonen hebben is het hebben van meerdere identiteiten, en dus ook meerdere schrijfstijlen en post- en topiconderwerpen. Helaas gaat het bij jou hier mis. Je bent te doorzichtig en niet creatief genoeg om er een leuke draai aan te geven.
Je foto is gewoon te vinden via google, door Louisa Leka in te typen en op Hyves te kijken. Alweder doorzichtig.
Nee, maar dan hebben we een foto én nemen we je niet serieus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Mijn laatste vraag aan de zeikerds:
Wat is jullie probleem eigenlijk? Mijn klacht wordt pas serieus genomen als ik een foto van mijzelf in mijn fotoboek heb staan of zo?Leg eens uit.
Slang_van_God klopt niet. Poststijl van die gebruiker komt niet overeen met de rest. Opende ook heel andere topics dan de rest, postte ook anders.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:36 schreef George_Klooney het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben we een foto én nemen we je niet serieus.
Serieus? Ik dacht juist dat Louisa.Leka geen kloon van je was. Leek meer op Crane:quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Maar Slang van God?Leg eens uit.
quote:
Bij deze kwam ik spontaan:quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Louisa.Leka het volgende:
Ik begrijp het niet, Nicko. Ben je echt zo gefrustreerd? Te weinig aandacht van je moeder gehad?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:07 schreef Louisa.Leka het volgende:
Goed, ga vanavond uit, en neuk ze. Wellicht dat het je wat oplucht...
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:12 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Ja, sommige wezens zijn erg traag van begrip. Verlicht mij.
Nou, opheldering nu.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht juist dat Louisa.Leka geen kloon van je was. Leek meer op Crane:
[..]
[..]
Bij deze kwam ik spontaan:
[..]
Voel jij je nu tevreden?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:17 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik heb nog een kloon ontdekt Emimich, de naam luidt Insallah. Geen dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |