Als dat zo is: respect. Maar alledrie in centrum Groningen, zo groot is Groningen nu ook weer niet.quote:
Stel je niet zo aan. Als TS nu C2k had geheten, hadden de pubertjes hierquote:
Kijk, deze jongemannen zijn geyl, intellectueel enquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:11 schreef MLI het volgende:
Ik zie mensen die zo ver weg wonen nooit als echt interessant eigenlijk.![]()
Gewoon, ik weet toch dat het nooit serieus zou zijn en neuken kan ik ook wel om de hoek.
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:14 schreef Emimich het volgende:
Nou, nou, op wie zou TS met Servaas nou doelen?
4!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Als dat zo is: respect. Maar alledrie in centrum Groningen, zo groot is Groningen nu ook weer niet.
Ik ben geen hosselaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als TS nu C2k had geheten, hadden de pubertjes hiergedaan. Maar wacht, C2k is niet zo'n briljant hosselaar dat hij er meer dan 2 tegelijk aankan.
En Servaas was niet leuk. Geen Groninger,wellicht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
De jongemannen waar ik mij ongelofelijk sterk tot aangetrokken voel wonen allemaal in Groningen (centrum gelukkig). Rudolf, Diederik, Edwin & Servaas*...
"Moi wicht. Gaaist mit snoetjeknovveln?"quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Altijd als ik heftige vlinders in mijn buik voel... Dan komt dat door Groningse Mannen. Magische wezens zijn het.
Nou, dat zeg ik niet letterlijk. Ik baal gewoon dat de jongens waar ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef LXIV het volgende:
Aanstellerig om te roepen dat er in je hele woonplaats geen aantrekkelijke mannen zouden wonen. Het zit duidelijk tussen jouw oren, zoveel is wel duidelijk.
Wel ABN graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:27 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"Moi wicht. Gaaist mit snoetjeknovveln?"
Okay, geregistreerde Groningers dan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan zijn het geen Groningers, maar import.
Lies, lies, lies.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
Nou, er zijn wel speciale jongens in mijn leven geweest met deze namen. 2x Diederik zelfs.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rudolf, Diederik, Servaas? Heten hun echt zo?
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:14 schreef Emimich het volgende:
Nou, nou, op wie zou TS met Servaas nou doelen?
Botte lul.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Crane het volgende:
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.
Ik heb veel contact met Servus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:09 schreef zarGon het volgende:
[PI:5.gif]
Was die ene docent nou ook niet uit omgeving Groningen?.
Leuke naam.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel speciale jongens in mijn leven geweest met deze namen. 2x Diederik zelfs.
Geyl. Ga je ze alle 4 tegelijk opzoeken? Dat zou handig zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Volgende week weer 6 uur en 20 minuten reizenom Grunn te bereiken.
Je hebt ze geen koosnaampje gegeven?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Tja, kakouders zijn niet zo creatief met namen.
Rudi, Died, Vaas?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt ze geen koosnaampje gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |