Als dat zo is: respect. Maar alledrie in centrum Groningen, zo groot is Groningen nu ook weer niet.quote:
Stel je niet zo aan. Als TS nu C2k had geheten, hadden de pubertjes hierquote:
Kijk, deze jongemannen zijn geyl, intellectueel enquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:11 schreef MLI het volgende:
Ik zie mensen die zo ver weg wonen nooit als echt interessant eigenlijk.![]()
Gewoon, ik weet toch dat het nooit serieus zou zijn en neuken kan ik ook wel om de hoek.
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:14 schreef Emimich het volgende:
Nou, nou, op wie zou TS met Servaas nou doelen?
4!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Als dat zo is: respect. Maar alledrie in centrum Groningen, zo groot is Groningen nu ook weer niet.
Ik ben geen hosselaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Als TS nu C2k had geheten, hadden de pubertjes hiergedaan. Maar wacht, C2k is niet zo'n briljant hosselaar dat hij er meer dan 2 tegelijk aankan.
En Servaas was niet leuk. Geen Groninger,wellicht.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:09 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
De jongemannen waar ik mij ongelofelijk sterk tot aangetrokken voel wonen allemaal in Groningen (centrum gelukkig). Rudolf, Diederik, Edwin & Servaas*...
"Moi wicht. Gaaist mit snoetjeknovveln?"quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Altijd als ik heftige vlinders in mijn buik voel... Dan komt dat door Groningse Mannen. Magische wezens zijn het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |