Deeltje 1 Mensen die denken dat ze van 'stand' zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Van Boswachter mocht het niet in dat andere topic, dus dan maar hier.![]()
De laatste tijd stikt het hier van mensen die in de waan leven van 'stand' te zijn, tot de elite te behoren. Deze figuren zijn onder andere te herkennen aan de overdreven manier waarop ze hun zinnen formuleren in hun posts. Ook reageren ze graag hun frustratie af op de mensen die hen ooit afwezen als vriend, vriendin of neuksletje, nu ze op Fok hun vriendjes gevonden hebben. Uiteraard ben je er blij om dat je niet hoeft te horen bij dat plebs dat uitgaat; het stel proleten.![]()
Is dat nu 1 persoon met 30 kloons ofzo? Of zijn er daadwerkelijk zoveel figuren hier die in de waan zijn dat ze iets voorstellen?
Klacht: arrogant zijn is goed, maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Yes, erg vermakelijk om te zien hoe sommige users proberen hun e-penis te bevredigen met hun amusante posts.quote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
Dat moet bij de fok!-smilies komen...
¨quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:48 schreef Quir het volgende:
Crane?
Kankerplebejer, sinds wanneer ben ik er om het proletariaat te bevredigen? Snap je nou nog steeds niet waarom ik überhaupt post? Om te genieten, bitch. Genieten van al die pistachenootjes die er serieus op ingaan. Maar wat ik me nou al een tijdje afvraag is wat jij hier komt doen. Meelezen, prima. Ik heb er geen bezwaar tegen. Iedere proleet moet een held hebben, iemand om naar op te kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:35 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
Yes, erg vermakelijk om te zien hoe sommige users proberen hun e-penis te bevredigen met hun amusante posts.
Mijn God, zoek een leven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Kankerplebejer, sinds wanneer ben ik er om het proletariaat te bevredigen? Snap je nou nog steeds niet waarom ik überhaupt post? Om te genieten, bitch. Genieten van al die pistachenootjes die er serieus op ingaan. Maar wat ik me nou al een tijdje afvraag is wat jij hier komt doen. Meelezen, prima. Ik heb er geen bezwaar tegen. Iedere proleet moet een held hebben, iemand om naar op te kijken.
MAAR WAAROM MOET JE NOU ELK TOPIC VOLBAGGEREN MET JE CYCLOSPORINE? IK HOEF GEEN OOGKANKER GODVERDOMME. HOU JE CARCINOGENE HANDJES IN DE KEUKEN, STOMME VROUW.
Dat was hem, en voor de mentaal belemmerden onder ons (KLB-SC en Sackboy) die tussen de regeltjes door boosheid lezen:
_!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:54 schreef Louisa.Leka het volgende:
Mijn God, waarom doe je zoveel moeite?
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:56 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
Serieus, zoek een leven, of laat jouw penis vanavond echt bevredigen door een vrouw. Frusti.
quote:
Intimidatie? Taal is macht? Ik denk het wel.
Nog een laatste voorbeeld (heeft niets met mijn wezen te maken)... Users zoals Diederik_Duck en Servus_Universitas worden continu aangesproken op hun geyle formele schrijfstijl. Termen als ''pseudo-intellectueel'' e.d. wordt dan gebruikt...
En alweer moet ik concluderen dat deze users (die users aanspreken op hun natuurlijke schrijfstijl) kennelijk niet tegen kunnen dat er bepaalde mensen geyl en formeel hun gedachtes kunnen formuleren. De gemiddelde Nederlander kan dat niet. Zelfs ik heb daar ook veel problemen mee (het is voor mij namelijk niet natuurlijk).
Conclusie: Taal is macht. Formeel taalgebruik wekt aversie op bij paupers. Het intimideert hen.
Ik begrijp het niet, Nicko. Ben je echt zo gefrustreerd? Te weinig aandacht van je moeder gehad?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:02 schreef Louisa.Leka het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, Nicko. Ben je echt zo gefrustreerd? Te weinig aandacht van je moeder gehad?
quote:Dat was hem, en voor de mentaal belemmerden onder ons (KLB-SC en Sackboy) die tussen de regeltjes door boosheid (frustratie) lezen:
_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |