abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63002406
Van Boswachter mocht het niet in dat andere topic, dus dan maar hier.

De laatste tijd stikt het hier van mensen die in de waan leven van 'stand' te zijn, tot de elite te behoren. Deze figuren zijn onder andere te herkennen aan de overdreven manier waarop ze hun zinnen formuleren in hun posts. Ook reageren ze graag hun frustratie af op de mensen die hen ooit afwezen als vriend, vriendin of neuksletje, nu ze op Fok hun vriendjes gevonden hebben. Uiteraard ben je er blij om dat je niet hoeft te horen bij dat plebs dat uitgaat; het stel proleten.

Is dat nu 1 persoon met 30 kloons ofzo? Of zijn er daadwerkelijk zoveel figuren hier die in de waan zijn dat ze iets voorstellen?

Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63002490
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
U MAD?
pi_63002513
Fok is een verzamelplaats voor kleuters sukkel.
Daarnaast, jesus man, wanneer hou je op man
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 15:42:19 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_63002529
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_63002557
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
En hoe zat dat systeem in elkaar?
pi_63002558
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:

Klacht: arrogant zijn is goed , maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.
pi_63002563
Klagen over emnsen die denken dat ze elite zijn, en ondertussen zelf de titel dr. voeren,.....
pi_63002595
inderdaad. van die mensen die denken dat ze heel wat zijn...
en dan ga je kijken naar wanneer ze topics openen... en dat is dan op vrijdagavond, zaterdagmiddag enz....
pi_63002598
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Vraag maar aan de elite van toen.
Ik ben nu blauw dus mag het daar niet meer over hebben. (technisch gezien)
U MAD?
pi_63002641
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef whiteninja het volgende:

[..]

Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.
Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.
pi_63002674
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.

Wat nu ?
U MAD?
pi_63002711
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63002729
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Elcadarn het volgende:
Klagen over emnsen die denken dat ze elite zijn, en ondertussen zelf de titel dr. voeren,.....
Dr. Crane vind ik juist zo leuk omdat ie me een beetje doet denken aan die Fok'ertjes. Zich constant beter voelen dan de rest van de samenleving, maar uiteindelijk maar een beetje een eenzaam mannetje te zijn.
pi_63002740
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.

Wat nu ?
Ik doelde niet op jou.
pi_63002744
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat nu ?
Het waren alledrie vereisten, gezien de 'en' in zijn post. Dus jij zit goed.
pi_63002783
Aha. OK.
U MAD?
pi_63002822
Voorbeelden?
pi_63002839
Crane, held van me

Je hebt wel gelijk
pi_63002847
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.

Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:

En met glitters :
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Crane het volgende:

[..]

Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63002850
Naast deze mensen van stand heb je natuurlijk ook nog de mensen die zich uitgeven als 'BAAS', die zijn gewoon nog veel erger. Die hebben zelf niet eens door hoe stom ze overkomen op mensen die wel een opleiding gevolgd hebben . Maar inderdaad, iedereen moet gewoon lekker normaal doen en niet willen overkomen als een studiebolleke.
pi_63002857
Proleten-topic!
deal with it
pi_63002901
Ha, ik zie nu ook s_u op die lijn. Helemaal misplaatst.
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63002902
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef De_Ananas het volgende:
Crane, held van me

Je hebt wel gelijk
pi_63002911
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.

Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:

[ afbeelding ]

En met glitters :
[ afbeelding ]
[..]

Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort

Godverdomme, ik schiet nog in de lach ook.
pi_63002927
quote:
Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[ afbeelding ]

En met glitters :
[ afbeelding ]
[..]

Jezus wat een slechte paint. Ik kan 't niet lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')