En hoe zat dat systeem in elkaar?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom had ik een aantal maanden geleden het kaste-systeem ingevoerd. Als check wie er echt elite waren en wie niet.
Helaas aan een vroege dood gestorven dat project.
Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Klacht: arrogant zijn is goed, maar alleen als dit gepast is. Als je s'weekends elke avond hier op dit forum rondhangt heb je GEEN, ik herhaal GEEN, recht om ook maar enigszins arrogant te doen.
Vraag maar aan de elite van toen.quote:
Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Idd. Als je niet graag uitgaat ben je kansloos.
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Alleen als je tevens geen relatie hebt, die avonden op Fok rondhangt en ook nog eens vanaf je PCtje een grote mond richting alle 'mooiboys' en 'sletjes' die uitgaan hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic zou een stuk leuker zijn met namen.
Dr. Crane vind ik juist zo leuk omdat ie me een beetje doet denken aan die Fok'ertjes. Zich constant beter voelen dan de rest van de samenleving, maar uiteindelijk maar een beetje een eenzaam mannetje te zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:43 schreef Elcadarn het volgende:
Klagen over emnsen die denken dat ze elite zijn, en ondertussen zelf de titel dr. voeren,.....
Ik doelde niet op jou.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.
Wat nu ?
Het waren alledrie vereisten, gezien de 'en' in zijn post. Dus jij zit goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, zit toch veel op fok en heb een grote mond tegen mooiboys en sletjes.
Wat nu ?
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoortquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:52 schreef De_Ananas het volgende:
Crane, held van me
Je hebt wel gelijk
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En met glitters:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Jezus wat een slechte paint.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Allereerst mijn excuses voor inertie. Meestal tik ik mijn magistrale posts binnen enkele minuten aan, maar dit keer waren mijn handen bevroren. Handschoenen aangejankt en meteen to the point.
Ik ben het eindelijk weer met je eens Crane. Van die perfecte fouten die denken dat ze tot mijn elite behoren. Ik noem een Dr. Crane, Biels, RozeAnjer, en uiteraard Sackboy. Wat een klunzen. Ik heb daar ooit nog een prachtige paint van gemaakt, genieten was het. Hij is echter al bijna zo obsoleet als mijn idool Roman Nickolaus, maar alsnog voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
En met glitters:
[ afbeelding ]
[..]
Oh, ongeveer net zo als in het echte leven. De clarissimi bovenaan, het plebs onderaan. Zoals het hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |