Nee, want dan mengen de noobs die niet snappen dat het niet zozeer het niveau is maar de mate van abstractie en opbouw zich in de discussie. Instant fail.quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Zullen wij maar een HBO/WO-discussie starten? Beetje spanning inbrengen.
En wat is het verschil tussen die twee?quote:Op zondag 23 november 2008 15:47 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, want dan mengen de noobs die niet snappen dat het niet zozeer het niveau is maar de mate van abstractie en opbouw zich in de discussie. Instant fail.
Haha, dat was een prachtige pwn!quote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Houd je bek dicht, kutpauper met je voetbal in mijn WFL-topic.
PM de link tezijnertijd, kastebroeder.quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Ik ga binnenkort een topic maken. Hou je ogen open dus.
Goh, ik had een vriendin in Berlijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Kijk, deze jongemannen zijn geyl, intellectueel en. Ik kan er niets aan doen. Toeval. Of niet? Ik weet het niet.
En ach, ook al zou mijn potentiele liefdespartner in Berlijn wonen. So what.Zo ben ik weer wel. Uiteraard zal ik mijn mede-fok!'ers om de twee weken lastig vallen met zeiktopics over mijn kutreizen naar Berlijn.
Wel romantisch in tegenstelling tot Groningen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:10 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Goh, ik had een vriendin in Berlijn
Jij gaat door voor de broodroosterquote:Op zondag 23 november 2008 03:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik probeer het te snappen.
Eenen een
achter elkander.
Je bent het met haar eens (), jij vindt het niet kunnen (
) en jij vindt het ook droevig (
).
Amirite?
Al ontmaagd?quote:Op maandag 24 november 2008 01:42 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Hoi fok!-vriendjes!
Waarom heb jij geen IP-ban?quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan dit topic trouwens nog steeds open zijn, ik mis Juup© echt!
Een slotje geven op een topic met 295 replies. Juh,quote:Op maandag 24 november 2008 01:50 schreef Emimich het volgende:
Hoe kan dit topic trouwens nog steeds open zijn, ik mis Juup© echt!
Omdat ik me altijd aan de regels houdt!quote:Op maandag 24 november 2008 01:56 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Waarom heb jij geen IP-ban?
Geen persoonlijke aanvallen, bitte.quote:Op maandag 24 november 2008 01:55 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ga jij maar de foto's van JaJong analyseren. Kom je ook nog eens klaar, frusti.
Houd.quote:Op maandag 24 november 2008 02:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat ik me altijd aan de regels houdt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |