Ja.quote:Op zondag 23 november 2008 03:59 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:![]()
Denk je nou dat TS zo dom is dat zij een usernaam laat registreren wat kan leiden naar haar ware identiteit?
Soms moeten zelfs de briljante users rekening houden met hun publiek, zeker in KLB.quote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Oh jee, het verwachte antwoord geven op een retorische vraag. Zulks een wereldverbeteraars.
quote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Oh jee, het verwachte antwoord geven op een retorische vraag. Zulks een wereldverbeteraars.
Ik ook bitch.quote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dan moet ik jou helaas teleurstellen. Waar is Servus Universitas nou? Hij kan het bevestigen.
Ik bevestig het, onze virtuele quasi-detectives zitten er volkomen naastquote:Op zondag 23 november 2008 04:04 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dan moet ik jou helaas teleurstellen. Waar is Servus Universitas nou? Hij kan het bevestigen.
U kunt mij op mijn woord geloven dat de TSquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef George_Klooney het volgende:
Post 'ns wat pics, TS. Ik wil wel zien of je neukbaar bent met je laffe bek.
Ze heeft het zelf gezegd toch?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Het is officieel. Foto van TS: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=411742068&media_secret=UZY_
Mijn grote fok!-liefde is eindelijk online gekomen.quote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
U kunt mij op mijn woord geloven dat de TSis. En praat met wat meer respect tegen de TS, ja!
Neukbaar is iets heel anders danquote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef servus_universitas het volgende:
U kunt mij op mijn woord geloven dat de TSis. En praat met wat meer respect tegen de TS, ja!
Houd je bek dicht, kutpauper met je voetbal in mijn WFL-topic.quote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Neukbaar is iets heel anders dan, proleet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |