Ik schrok.quote:Op zondag 23 november 2008 00:34 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik ben meer van het metalgebash.
Boe, metal.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:36 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik ben niet van de bestialiteit. Als je wat vaker naar de sportschool voor me gaat denk ik erover na.
Dat is mijn broeder Jezus. Waarom? Omdat Jezusquote:Op zondag 23 november 2008 00:40 schreef Maki-maki. het volgende:
Wie is die meneer en waarom bivakkeert hij als jouw user icon?
Even zoekenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:36 schreef Nikmans het volgende:
Ik post wel een foto van mezelf als mijn favoriete D66-fan dat ook doet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]Ok dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
quote:Op zondag 23 november 2008 01:26 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]Natuurlijk is dat niet jouw foto, het is een foto van Onsterfelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post maar Nikmans, alle poorten staan open.Fas est et ab hoste doceri.
Herenliefde? WAT?quote:Op zondag 23 november 2008 01:30 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet jouw foto, het is een foto van Onsterfelijkheid.
Post maar Nikmans, alle poorten staan open.
Waar zie jij dat Nikmans een man is?quote:Op zondag 23 november 2008 01:31 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Herenliefde? WAT?
Het is een vermoeden, vriend.quote:Op zondag 23 november 2008 01:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Waar zie jij dat Nikmans een man is?
Zonder fotomateriaal geloof ik je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Man.
Nik'mans' is wel een weggevertje op zich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin woont in Finland. TS moet haar bek houden en niet zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nog droeviger.
quote:Op zondag 23 november 2008 02:18 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dat is nog droeviger.
Ik probeer het te snappen.quote:
Even wat anders, die nickname van jou, hoe ben je daar eigenlijk op gekomen?quote:Op zondag 23 november 2008 03:40 schreef Maki-maki. het volgende:
Ik probeer het te snappen.
Eenen een
achter elkander.
Je bent het met haar eens (), jij vindt het niet kunnen (
) en jij vindt het ook droevig (
).
Amirite?
Best toevallig?quote:Op zondag 23 november 2008 03:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even wat anders, die nickname van jou, hoe ben je daar eigenlijk op gekomen?
Dat is namelijk best toevallig.
Ja, iets in het echte leven met precies dezelfde naam.quote:Op zondag 23 november 2008 03:50 schreef Maki-maki. het volgende:
Best toevallig?
quote:Op zondag 23 november 2008 03:57 schreef Syb-rund. het volgende:
haha, Ts lijkt op veels te geile indo snol die in mijn klas heeft gezeten, altijd dat gelul over ''ik heb een vriendje, hihi, hij kan wel 2 keer klaarkomen''
Wacht eens *ziet foto*
Rasi, jij hier?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit echt waar is, dan is dit een goede topicwending.quote:Op zondag 23 november 2008 03:57 schreef Syb-rund. het volgende:
haha, Ts lijkt op veels te geile indo snol die in mijn klas heeft gezeten, altijd dat gelul over ''ik heb een vriendje, hihi, hij kan wel 2 keer klaarkomen''
Wacht eens *ziet foto*
Rasi, jij hier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |