Ik venereer enkel Beauregard en BaronPils.quote:Op zondag 23 november 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah, wat heb jij tegen Onsterfelijkheid? Ik dacht dat jij haar aanbad.
En mij.quote:Op zondag 23 november 2008 00:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik venereer enkel Beauregard en BaronPils.
En jou uiteraard![]()
Tuurlijk!quote:Op zondag 23 november 2008 00:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik venereer enkel Beauregard en BaronPils.
En jou uiteraard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Hoe bedoel je "maar een scholier"? In wat voor opzicht ben ik "minder"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ik weet het.quote:Op zondag 23 november 2008 00:25 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Van al die users ben ik natuurlijk ook het liefst druk met jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Tuurlijk!
OpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geilen is geen veneratie.
Fas est et ab hoste doceri.
Nee, geen MBO/HBO/WO-discussie.quote:Op zondag 23 november 2008 00:25 schreef Quir het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "maar een scholier"? In wat voor opzicht ben ik "minder"?
quote:Op zondag 23 november 2008 00:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet het.
Het aanbreken van de zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fas est et ab hoste doceri.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Nee, geen MBO/HBO/WO-discussie.Jammer, dit topic had zo mooi een bashtopic kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik heb je ergens virtueel gekwetst. Het moet wel.quote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Op [ afbeelding ] geilen is geen veneratie.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:27 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Nee, geen MBO/HBO/WO-discussie.Snap ik, maar ben ik als middelbare scholier automatisch minder ontwikkeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer, dit topic had zo mooi een bashtopic kunnen worden. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 00:29 schreef Quir het volgende:
[..]
Snap ik, maar ben ik als middelbare scholier automatisch minder ontwikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten wij TS verder bashen. Kom, laten we meer foto's Googlen.
Precies. Samen de minuten aftellen enzo.quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Het aanbreken van de zondag?
Het is gewoon een slecht topic.quote:Op zondag 23 november 2008 00:28 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Ik heb je ergens virtueel gekwetst. Het moet wel.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Het is gewoon een slecht topic.
Ik ben niet van de bestialiteit. Als je wat vaker naar de sportschool voor me gaat denk ik erover na.quote:Op zondag 23 november 2008 00:35 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Misschien over een paar jaartjes, Nicko. Ga dan niet op kamers in Groningen, please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |