Nou, dat zeg ik niet letterlijk. Ik baal gewoon dat de jongens waar ikquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef LXIV het volgende:
Aanstellerig om te roepen dat er in je hele woonplaats geen aantrekkelijke mannen zouden wonen. Het zit duidelijk tussen jouw oren, zoveel is wel duidelijk.
Wel ABN graag.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:27 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"Moi wicht. Gaaist mit snoetjeknovveln?"
Okay, geregistreerde Groningers dan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan zijn het geen Groningers, maar import.
Lies, lies, lies.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:16 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Fictief, vriend. Mijn Servaas woont in Utrecht. Alleen Diederik klopt.
Nou, er zijn wel speciale jongens in mijn leven geweest met deze namen. 2x Diederik zelfs.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rudolf, Diederik, Servaas? Heten hun echt zo?
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:14 schreef Emimich het volgende:
Nou, nou, op wie zou TS met Servaas nou doelen?
Botte lul.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Crane het volgende:
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.
Ik heb veel contact met Servus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef Crane het volgende:
[..]
Hoax, Servus is geen man en al helemaal niert aantrekkelijk.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:09 schreef zarGon het volgende:
[PI:5.gif]
Was die ene docent nou ook niet uit omgeving Groningen?.
Leuke naam.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel speciale jongens in mijn leven geweest met deze namen. 2x Diederik zelfs.
Geyl. Ga je ze alle 4 tegelijk opzoeken? Dat zou handig zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:15 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Volgende week weer 6 uur en 20 minuten reizenom Grunn te bereiken.
Je hebt ze geen koosnaampje gegeven?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:21 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Tja, kakouders zijn niet zo creatief met namen.
Rudi, Died, Vaas?quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt ze geen koosnaampje gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |