er is niks er af gehaaldquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef nuget het volgende:
Moet je even langs de bank hoppen, kunnen ze de betalen terug storten op jou rekening.
Je kan ook bellen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:45 schreef nuget het volgende:
Moet je even langs de bank hoppen, kunnen ze de betalen terug storten op jou rekening.
da's idd een goeiequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Zou de truc niet zijn dat je een peperduur 0900 nummer belt om de zaak op te lossen, en dat ze daarmee hun geld verdienen? Bijna iedereen die zo'n factuur ontvangt zal dat wel doen, of waarschijnlijk toch wel een groot deel.
Klinkt dus als een scam. Ik zou me nergens druk over maken, en het bedrag simpelweg terugboeken als het afgeschreven wordt.
Of je hebt een goede bank en je doet het zelf gewoon via internetbankierenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:52 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je kan ook bellen.
Hoef je met dit gure weer niet naar buiten
bij mijn weten wel hoor, een belletje naar mijn bank was voldoende. Uiteraard krijgt de tegenpartij wel bericht van de stornering, waardoor ze vrijwel zeker contact met jou op gaan nemen zeg maarquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:59 schreef Billy_Talent het volgende:
Eenmalige incasso's kunnen niet zo direct teruggeboekt worden. Als ze het toch van de rekening halen kunnen ze wel een boekfoutonderzoek starten.
te laat, mijn broer is er al heen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:21 schreef mar1m het volgende:
Nou niet met z'n allen naar v/d Meer in Enkhuizen gaan en daar de boel slopen, want die persoon kan er ook niets aan doen.
Ik ben degene die je aan de lijn krijgt als je je bank belt, en eenmalige incasso's kan ik niet terugboekenquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
bij mijn weten wel hoor, een belletje naar mijn bank was voldoende. Uiteraard krijgt de tegenpartij wel bericht van de stornering, waardoor ze vrijwel zeker contact met jou op gaan nemen zeg maar
Rekeningnummers hebben ze zo te zien niet, aangezien er bij niemand iets is afgeschreven. Blijkbaar hebben ze wel een mooie database met adresjes ergens vandaan gehaald...quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef Biancavia het volgende:
Zouden ze ergens een compleet klantenbestand met adressen en rekeningnummers vandaan hebben gehaald? Straks even in de brievenbus kijken of wij er ook eentje hebben!
Daar dacht ik dus ook aan! En aangezien ik net al las dat er iemand wat had besteld bij Opus vroeg ik me af of meerdere mensen dit deden aangezien ik ook altijd bij hun mijn dvd's bestel??quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef Biancavia het volgende:
Zouden ze ergens een compleet klantenbestand met adressen en rekeningnummers vandaan hebben gehaald? Straks even in de brievenbus kijken of wij er ook eentje hebben!
Ik heb ooit wel bij OpusSupplies besteld... en iemand anders hier noemde het bedrijf ook alquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:30 schreef LaKira het volgende:
Allemaal in het verleden besteld bij OpusSupplies? Aan de manier waarop het adres is geschreven kunnen wij herleiden dat dit de bron zou moeten zijn voor de adresgegevens. Althans wel voor ons adres.
ik heb ook paar keer wat bij OpusSupplies besteld.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:32 schreef GrandmasteR het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel bij OpusSupplies besteld... en iemand anders hier noemde het bedrijf ook al
via de FP?quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe komen al die mensen die nooit op fok zijn ineens aan dit topic?
als je op "scrappy's electronics" op google zoekt, staat dit topic boven aan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
kwam zelf al wel vaker op het forum om te lezen maar dankzij Google heb ik dit topic gevonden want stond er niet eens bij stil dat er wel meerdere mensen zo een brief zouden ontvangen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:30 schreef zwabbertje28 het volgende:
Hoi,
Ik heb zojuist dezelfde factuur ontvangen..
artikel 022.100SR S0ny dvd box 100 rewriteable,3 box a 45,- = 135,- + BTW = 166,15
De factuur ziet er slecht uit, vermeld geen internetadres, maar wel:
"De bestelde producten zullen door onze bezorger onder rembours op bovenstaand adres afgeleverd worden. Tenzij u heeft aangegeven doormiddel een eenmalige-incasso. In dat geval zal het bedrag van uw rekening worden afgeschreven.
Natuurlijk wordt naar de incasso gerefereerd.
Het afleveradres op de bon vermeld:
VD Meer
Gerard Brandtweg 55
1602 LZ Enkhuizen.
Leuke is hier dat genoemde mensen op detelefoongids.nl geregistreerd staan als wonende op nr 53.
Volgens de envelop zit het bedrijf "Scrappy,s Electronics" Jonkerdreef 1
2542 XB 's Gravenhage.
Hier ook een fout adres, het moet nml zijn JonkerSdreef 1. Dit adres bestaat, en eveneens het vermelde KvK nummer is geregistreerd bij KvK Den Haag, op adres Jonkersdreef 1.
Verder inderdaad het dure 0900 nummer (0900-7586500).
Het gaat hier zeker te weten om oplichterspraktijken, en de geadresseerden die "gefactureerd" zijn, zijn denk vrij bewust uitgekozen. Ik heb zelf namelijk een ICT bedrijfje bijvoorbeeld.
Ik ben vast van plan dit tot op de bodem uit te (laten) zoeken, desnoods m.b.v. de media (Peter R o.i.d.)
Voor geinteresseerden die contact met mij willen opnemen ben ik bereikbaar via msn op zwabbertje34 en de hete meel punt com.
Ja ik heb vaak bij Opus besteld
Patrick
Tilburg
gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:42 schreef tijmen_4real het volgende:
Heey, andere mensen die ook hetzelfde leed delen. Ik kreeg deze brief op het oude woonadres van mijn vriendin. Is hier nu echt iets tegen te beginnen op dit moment ? Heeft het überhaupt nut om dit 0900-nummer te gaan bellen ??
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pecunia's "verdienen", denk ik.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Bizar verhaal.Ben benieuwd wat erachter steekt...
Er zijn aardig wat junks die voor een shot best even de KVK willen binnen lopen en een papiertje willen tekenen daar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef kweenie67 het volgende:
Helaas, heb ik ook zo'n factuur ontvangen. Erg dubieus allemaal. Het baart mij dus wel zorgen dat dit "bedrijf" ingeschreven staat bij de kamer van koophandel en dus "formeel" bestaat.
Half Nederland bestelt vaak bij OPUS. Ga er maar vanuit dat OPUS hier niets mee te maken heeft en dat deze lui gewoon een adressenbestand hebben gekocht ergens. Als je iets zou willen ondernemen zou je e.e.a. moeten bundelen en je als 1 groep melden bij de politie. Of wellicht Kassa inschakelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand misschien Opus al gecontact om te vragen of zij jullie gegevens misschien verkocht hebben of dat hun server gehacked is met jullie gegevens? Aangezien toch bijna iedereen hier ook bij Opus ooit besteld heeft
Boeiende vraag!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
De vraag is natuurlijk of het die persoon is. De vraag is zelfs of Scrappy electronics er iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Biancavia het volgende:
http://nl.netlog.com/Scrappy_
Hoe denkt iemand daar nu in vredesnaam mee weg te komen?
leuk beroep!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Biancavia het volgende:
http://nl.netlog.com/Scrappy_
Hoe denkt iemand daar nu in vredesnaam mee weg te komen?
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:18 schreef qltel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of het die persoon is. De vraag is zelfs of Scrappy electronics er iets mee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:06 schreef Ridderus het volgende:
Hier ook zo'n brief ontvangen.....
Kennis van mij ook....
Beiden bestellen we wel eens bij Opus.
Ik denk dat het " TNT Post - Port betaald" -stempel ook niet helemaal deugt.....
Waarom zoveel geld uitgeven terwijl (als het goed is) niemand of slechts enkelen zullen bellen????
Mijn vrouw gaat met de brief naar TNT om te bekijken of dat wel legaal is.....
Ik vindt wel dat dit soort ratten aangepakt moeten worden.
Gaan mensen aangifte doen bij politie??
Allemaal éénmansactie's???
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.
Een paar idioten hebben het bedrijf van mijn broer ook eens misbruikt om via marktplaats mensen op te lichten.
Misschien niet al te snel conclusie's trekken? Zoals ik al schreef: half Nederland bestelt bij Opus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef TheBass het volgende:
Doe ook net als jullie standaard mijn bestellingen bij opus. Misschien is het handig als zij even worden ingelicht. Blijkbaar hebben zij ergens een steekje laten vallen.
Eerder massa-hysterie...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:25 schreef Dirk_en_ilse het volgende:
Dat van Opus komt wel veel voor, hun nadres bestand gekraakt?
Ik denk dat een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf ook wel in de gouden gids te vinden zou zijn, maar scrappy staat er niet bij hoor...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef qltel het volgende:
Intussen wordt de schuld nu al, zonder enig bewijs, bij een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf gelegd wat al tientallen jaren bestaat.
Denk dat qltel het over het bedrijf Opus heeft en niet over Scrappy.... dat er bedoelt wordt dat Opus hier iets mee te maken zou hebben en dat er niet te snel conclusies getrokken moet worden omdat Opus hier misschien niets mee te maken heeftquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:34 schreef UncleScooby het volgende:
[..]
Ik denk dat een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf ook wel in de gouden gids te vinden zou zijn, maar scrappy staat er niet bij hoor...
Heel simpel: via Googlequote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
bij mij is het van de horst wel op hetzelde adres...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef TheBass het volgende:
Hallo allemaal,
Heb net als jullie allemaal, ook deze factuur gehad. Het enige verschil is het afleveradres. Ben hem in jullie berichten nog niet tegen gekomen: van Vliet op de Gerard Brandtweg nr 88, 1602 LZ in Enkhuizen.
Doe ook net als jullie standaard mijn bestellingen bij opus. Misschien is het handig als zij even worden ingelicht. Blijkbaar hebben zij ergens een steekje laten vallen.
Ik blijf jullie berichten wel aandachtig volgen.
Succes allemaal.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:39 schreef Virgo86 het volgende:
Maar is er dan iemand die zo'n brief heeft gehad, die nooit bij Opus besteld heeft?
Deze balzak moet sowieso hangen
Iddquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:43 schreef Sebasser het volgende:
TIP: neem allemaal een FOK! pimp abonnement en blijf op de hoogte van de vorderingen!
http://www.fok.nl/shop
FF ingescandquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand niet de factuur ff inscannen en hier plaatsen?
Ik denk dat de3 meeste daar ook wel van uit gaan. Dan nog is het een slechte zaak.. Boel beter beveiligen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het kan goed dat Opus hier iets mee te maken heeft maar onwaarschijnlijk denk ik dat ze de gegevens zomaar afgeven van jullie... denk eerder dat ze gestolen zijn of server gehacked ofzo.... en dat Opus hier niet aan meegewerkt heeft
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef zwabbertje28 het volgende:
Standaard antwoord politie: we kunnen niets doen, totdat er geld van de rekening afgeschreven word..
Dit gebeurd natuurlijk niet, maar het was te doen om naar het 0900 nr te bellen wat inmiddels ook niet meer bereikbaar is...
[..]
Staan er inmiddels 2 :>quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef michel24 het volgende:
kan iemand de factuur even op deze site zetten? ga ik ook aangifte doen, wat iedereen zou moeten doen. Misschien komt dit nog wel op het nieuws als er zoveel mensen gedupeerd zijn... Zou mooi zijn wat media aandacht... wordt dit mysterieuze raadsel zo opgelost!!!
dit moet toch niet zomaar kunnen???
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:47 schreef garyw het volgende:
@ zwabbertje28
Denk eerder dat je meer bereikt met Tros Opgelicht dan met Peter R (of zijn er al doden gevallen) ;-)
[..]
Ff beter kijken... kopie factuur staat paar reacties eerder.. en aangifte is niet mogelijk, dat kan pas als er iets daadwerkelijk is afgeschreven van je rekeningquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:47 schreef michel24 het volgende:
kan iemand de factuur even op deze site zetten? ga ik ook aangifte doen, wat iedereen zou moeten doen. Misschien komt dit nog wel op het nieuws als er zoveel mensen gedupeerd zijn... Zou mooi zijn wat media aandacht... wordt dit mysterieuze raadsel zo opgelost!!!
dit moet toch niet zomaar kunnen???
Poging tot oplichting is wel een reden om langs te komen. Heb net naar 0900 8844 gebeld en ze wisten al meteen welke brief ik bedoelde (ze hadden al veeeel telefoontjes gehad). Heb een afspraak staan voor maandag en word nog gebeld als het niet door hoeft te gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:49 schreef Klaas73 het volgende:
Hoe doen jullie aangifte ? Via internet kan volgens mij niet, want dan moet je een keuze maken tussen vernieling en diefstal. Er is immers (nog) niets gestolen.
Want?quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:49 schreef Wunny het volgende:
Het wordt tijd voor een meeting in enkhuizen?
quote:Uittreksel uit het handelsregister van de Kamers van Koophandel
Deze inschrijving valt onder het beheer van de Kamer van Koophandel voor
Den Haag
Adres :Jonkersdreef 1, 2542XB 's-Gravenhage
Telefoonnummer :06-28168738
Datum vestiging :24-09-2008
Bedrijfsomschrijving ebshop in electronica
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:
Naam ilsoe, Stephan
Geboortedatum en -plaats :30-07-1987, Rotterdam
Adres :Burgemeester Jansenstr 2, 2552TR 's-Gravenhage
Ik denk dat je gelijk hebt, niet goed gelezenquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Denk dat qltel het over het bedrijf Opus heeft en niet over Scrappy.... dat er bedoelt wordt dat Opus hier iets mee te maken zou hebben en dat er niet te snel conclusies getrokken moet worden omdat Opus hier misschien niets mee te maken heeft
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:57 schreef Klaas73 het volgende:
btw het is wel een "hot" topic nu zeg. Ik blijf op F5 duwen
Nee, ik ga nu geen 0900 nummer bellen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:09 schreef michel24 het volgende:
heb gebeld met politie.
wisten gelijk waar het over ging, haha
het kvk nummer en naam, adres en geboortedatum van de houder van het kvknummer (zie eerdere berichten) ook doorgegeven aan politie, dus die zal er wel heengaan denk ik....
IEDEREEN MOET BELLEN MET POLITIE: 0900-8844
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:33 schreef Monnesnr1 het volgende:
Nou hier is hij ook op de mat gevallen,
Er is nog niks van mijn bank gehaalt, dus ben benieuwd.
quote:[b] opus is een prima shop waar ik al jaren naar tevredenheid mijn spulletjes koop !!!
lees het topic even door ..............dan hoef je ook niet zoveel te vragen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:18 schreef Stinosss het volgende:
Vandaag ook een factuur ontvangen van scrappys electronics.
3x dvd rewritables.
Hier ook een goedkoop kopietje. Is er bij iemand dat bedrag al van zijn/haar rekening afgehouden?
Iemand al actie ondernomen? Poltie, bank???
Je ziet geen verband met Opus???quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef AardeWerk het volgende:
Hallo hier Den Bosch. Ook ons heeft Scrappy weten vinden. Waarschijnlijk weten ze daar geeneens je bankrek.nr. dus geen angst. Ik zou dat 0900 nummer zeker niet bellen, want voor hetzelfde geld schrik je over een paar weken van je telefoonrekening. Mocht er desondanks toch geld van je rekening afgeschreven worden, laat het dan meteen storneren. Verder wachten we af, er zijn blijkbaar veel mensen die zo'n brief gehad hebben, vooralsnog heeft het Scrappy behoorlijk wat geld gekost om die brieven te versturen, als wij rustig blijven en niet gaan bellen levert het hun niets op. Verder zie ik het verband niet met Opus of welke online winkel dan ook, opus is een prima shop waar ik al jaren naar tevredenheid mijn spulletjes koop !!!
Die porto kosten zullen ook wel op een fake rekening staan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:12 schreef AardeWerk het volgende:
Hallo hier Den Bosch. Ook ons heeft Scrappy weten vinden. Waarschijnlijk weten ze daar geeneens je bankrek.nr. dus geen angst. Ik zou dat 0900 nummer zeker niet bellen, want voor hetzelfde geld schrik je over een paar weken van je telefoonrekening. Mocht er desondanks toch geld van je rekening afgeschreven worden, laat het dan meteen storneren. [b]Verder wachten we af, er zijn blijkbaar veel mensen die zo'n brief gehad hebben, vooralsnog heeft het Scrappy behoorlijk wat geld gekost om die brieven te versturen, [/b]als wij rustig blijven en niet gaan bellen levert het hun niets op. Verder zie ik het verband niet met Opus of welke online winkel dan ook, opus is een prima shop waar ik al jaren naar tevredenheid mijn spulletjes koop !!!
DONEquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef bobo25 het volgende:
zeer waarschijnlijk is de website van opus gehacked.. niet goed genoeg beveiligd.. waarschijnlijk is opus nu nog waarder de dupe dan de mensen die de factuur ontvangen hebben.
0900 nummer oplichting..
EVEN ALLEMAAL DIT INVULLEN:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
aangifte tegen wat dan???? aangifte tegen een brief sturen ?????quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:29 schreef mpjjansen het volgende:
Hallo
ook hier zojuist de factuur binnen gekregen en gelijk de Politie gebeld
deze hebben verteld dat er in overleg met de Officier van Justitie toch door iedereen aangifte gedaan moet worden.
Ik werk zelf bij de TNT en heb nog nooit iemand een brief open zien maken omdat deze er vreemd uit zou zien. Hehe is ook ten strengste verboden trouwens. Als er gewoon voor betaald is heeft TNT er sowieso niks mee te maken. Als er niet voor betaald is is TNT net zo de dupe, of eigenlijk erger, dan wij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:23 schreef Virgo86 het volgende:
[quote=muizenstaartje]wat ik wel vreemd vind is de rol van TNT in dit geheel...
geadresseerde "reclame"..
als ze even de moeite hadden genomen om een paar brieven uit de open evelop te halen...
had er dan geen lichtje kunnen gaan branden???
"dat is vreemd...facturen, zelfde fact.nr.....iedereen 3 boxen dvd van sony besteld???"
Ik werk zelf bij de TNT en heb nog nooit iemand een brief open zien maken omdat deze er vreemd uit zou zien. Hehe is ook ten strengste verboden trouwens. Als er gewoon voor betaald is heeft TNT er sowieso niks mee te maken. Als er niet voor betaald is is TNT net zo de dupe, of eigenlijk erger, dan wij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:23 schreef Virgo86 het volgende:
[quote=muizenstaartje]wat ik wel vreemd vind is de rol van TNT in dit geheel...
geadresseerde "reclame"..
als ze even de moeite hadden genomen om een paar brieven uit de open evelop te halen...
had er dan geen lichtje kunnen gaan branden???
"dat is vreemd...facturen, zelfde fact.nr.....iedereen 3 boxen dvd van sony besteld???"
Ik hoop dat ie een ander kadootje gaat krijgen: gratis hotelverblijf.. met tralies (alleen wel jammer dat de samenleving voor die kosten opdraait)quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef dikkelejow het volgende:
Als iedereen dat nummer belt houd hij/zij er een aardig sinterklaas kadootje aan over.
Zo werkt het dus met "Port Betaald":quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:26 schreef dikkelejow het volgende:
[..]
Die porto kosten zullen ook wel op een fake rekening staan.
oke...duidelijk..quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:35 schreef Virgo86 het volgende:
Niet dat ik weet nee. Hooguit als er aan de buitenkant iets te zien is dat niet door de beugel kan, wat zich in de envelop bevind gaat TNT post niks aan.
quote:Onderzoek valse facturen in Zeeland
De politie is een onderzoek begonnen naar valse facturen die zijn verzonden door het bedrijf Scrappy's Electronics uit Enkhuizen. De meldingen komen uit Hansweert, Vlissingen en Zierikzee.
Bij tientallen adressen is de factuur via de post bezorgd. Daarin staat dat ze dvd's hebben gekocht en dat er een geldbedrag wordt afgeschreven.
De politie waarschuwt mensen dat het bedrijf niet bestaat. Ook is het advies om niet het nummer op de factuur te bellen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:37 schreef keesf het volgende:
de politie was ookal op de hoogte van dit topic.( de uitdraaien lagen al op de tafel(fokkers beware! :p ) ) en gaven me t advies om mezelf ook aan te melden en even te reageren. dan hebben ze een beter overzicht van de gedupeerde en kunnen ze beter/gerichter een eventueel onderzoek starten.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:20 schreef bobo25 het volgende:
zeer waarschijnlijk is de website van opus gehacked.. niet goed genoeg beveiligd.. waarschijnlijk is opus nu nog waarder de dupe dan de mensen die de factuur ontvangen hebben.
0900 nummer oplichting..
EVEN ALLEMAAL DIT INVULLEN:
http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254
Ja, er zal best iemand de Opus database gehackt kunnen hebben. Maar daar heb je niet veel kennis voor nodig en daar zijn allerlei handige tooltjes voor te downloaden. Slordig van Opus ivm slechte beveiliging, maar ik denk niet dat Opus er verder iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:23 schreef Ridderus het volgende:
[..]
Je ziet geen verband met Opus???
Mmmmm....iets met een bestelling van DVD-RW's en het lijkt er op dat alle Opus klanten zo'n brief ontvangen hebben misschien??
big brother is watching you....LOLquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beste meneer de politieman... alles wat u uit mijn postgeschiedenis haalt moet u met een bus zout nemen, ik overdrijf en fantaseer graag en ook heb ik niet met uw vrouw gerotzooit.....ik betaal netjes belasting en ben een voorbeeldige burger
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Beste meneer de politieman... alles wat u uit mijn postgeschiedenis haalt moet u met een bus zout nemen, ik overdrijf en fantaseer graag en ook heb ik niet met uw vrouw gerotzooit.....ik betaal netjes belasting en ben een voorbeeldige burger
Ik heb net ook aangegeven nooit iets daar besteld te hebben, maar wel ooit een klantnummer aangemaakt.. ik sta daar dus geregistreerd en ontvang ook hun aanbiedingen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:46 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Waarom wordt Opus nou constant genoemd? Er zijn ook mensen die al aangegeven hebben nooit bij Opus besteld te hebben. Volgens mij worden er veel te voorbarige conclusies getrokken. Overigens is het ook niet gek dat veel mensen met (o.a.) IT bedrijfjes bij Opus hebben besteld, het is simpelweg goedkoop.
* TheSilverSpoon mompelt iets over massahysterie.
Maar dat zegt dus helemaal niets over het bestaan van de link tussen adressenbestand van Opus en Scrappy!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:58 schreef Biancavia het volgende:
Wij hebben geen brief ontvangen en wij bestellen ook regelmatig bij Opus.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:56 schreef Shareena1983 het volgende:
[..]
Is een Duits bedrijf he? Of heb ik het fout?
mee eens!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:58 schreef Arsenius het volgende:
Dat 0900 nummer, als wij een melding maken bij KPN ofzo. Kunnen ze geen beslag leggen op dat telefoonnummer en de verdiensten van dat nummer bevriezen.
Lijkt me absoluut niet de bedoeling dat die gozer hier mee wegkomt, al die mensen die het telefoonnummer gebeld hebben. Het heeft ze wel een beetje van hun zuurverdiende geld gekost.
Kpn beheert dat of wie die 0900 ? KPN moet die verdiensten bevriezen!
Maakt niet uit... Dan zijn zij ook op de hoogte wat hier gaande is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:56 schreef Shareena1983 het volgende:
[..]
Is een Duits bedrijf he? Of heb ik het fout?
Begrijp ik, maar het is niet zo dus dat ik in Duits moet mailen.. Was niet mijn sterkste vak op school!quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Dan zijn zij ook op hoogte wat hier gaande is.
Iedereen heeft iets te maken gehad met Opus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |