leuk beroep!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:17 schreef Biancavia het volgende:
http://nl.netlog.com/Scrappy_
Hoe denkt iemand daar nu in vredesnaam mee weg te komen?
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:18 schreef qltel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of het die persoon is. De vraag is zelfs of Scrappy electronics er iets mee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:06 schreef Ridderus het volgende:
Hier ook zo'n brief ontvangen.....
Kennis van mij ook....
Beiden bestellen we wel eens bij Opus.
Ik denk dat het " TNT Post - Port betaald" -stempel ook niet helemaal deugt.....
Waarom zoveel geld uitgeven terwijl (als het goed is) niemand of slechts enkelen zullen bellen????
Mijn vrouw gaat met de brief naar TNT om te bekijken of dat wel legaal is.....
Ik vindt wel dat dit soort ratten aangepakt moeten worden.
Gaan mensen aangifte doen bij politie??
Allemaal éénmansactie's???
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.
Een paar idioten hebben het bedrijf van mijn broer ook eens misbruikt om via marktplaats mensen op te lichten.
Misschien niet al te snel conclusie's trekken? Zoals ik al schreef: half Nederland bestelt bij Opus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef TheBass het volgende:
Doe ook net als jullie standaard mijn bestellingen bij opus. Misschien is het handig als zij even worden ingelicht. Blijkbaar hebben zij ergens een steekje laten vallen.
Eerder massa-hysterie...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:25 schreef Dirk_en_ilse het volgende:
Dat van Opus komt wel veel voor, hun nadres bestand gekraakt?
Ik denk dat een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf ook wel in de gouden gids te vinden zou zijn, maar scrappy staat er niet bij hoor...quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef qltel het volgende:
Intussen wordt de schuld nu al, zonder enig bewijs, bij een fatsoenlijk en betrouwbaar bedrijf gelegd wat al tientallen jaren bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |